@sheva17 i tylko z tego powodu należy zatrzymywać tam wszystkie pociągi TLK? A Strzelce Opolskie mają mieć jakieś 2 czy 3 ochłapy? Moim zdaniem proporcje powinny wyglądać następująco: 2/3 na KK, 1/3 na Strzelce, to po pierwsze. Po drugie - postoje pociągów na stacjach. Jak będziemy zatrzymywać TLK-i czy IR w każdej miejscowości, "bo tam coś jest", to zrobią nam się osobówki, a tego nie chcemy. Już wcześniej o tym pisałem, ale powtórzę się... Niech jeden pociąg zatrzymuje się w Gogolinie, drugi w Zdzieszowicach, a trzeci np. w Sędziszowie Małopolskim.
A 3 w Koziej Wólce...Za Zdzieszowicami przemawiają jasne przesłanki, do tych TLK wsiada tam więcej osób niż do wielu składów np. w Twoim Bytomiu. Proszę nie skreślaj tak zaraz dobrych pomysłów tylko dlatego, że Ty myślisz inaczej. Szczęśliwie PKP IC myśli inaczej i w Zdzieszowicach wkrótce postój TLK będzie normą.
W Strzelcach zainteresowanie jest słabe, 3 IR tam spokojnie wystarczą.
No tak. Dlatego wszystkie TLK-i jadące przez KK powinny mieć postój również w Zdzieszowicach, gdzie przypomnę znajduje się największa w Polsce koksownia, do której jak wiadomo z pobliskich miast dojeżdżają również koleją pracownicy.
Chryste, ludzie, którzy tam pracują jeżdżą tam pociągami osobowymi, Ty myślisz, że każdego robotnika stać na miesięczny na TLK? Skoro, może jechać za mniej, i do tego czas przejazdu zbytnio się nie różni każdy wybierze osobowy.
Poza tym, tam pracują ludzie z okolic, a nie z Katowic czy Gliwic.
sheva17 napisał/a:
Za Zdzieszowicami przemawiają jasne przesłanki, do tych TLK wsiada tam więcej osób niż do wielu składów np. w Twoim Bytomiu.
Tak się składa, że średnio 2 razy w miesiącu jeżdżę tamtędy pociągiem. Za każdym razem w Zdzieszowicach wsiada od zera do 1-2 pasażerów. Sheva17 - mniej prowokacji, proszę...
Ostatnio zmieniony przez Lil_Peter dnia 14-12-2010, 21:14, w całości zmieniany 2 razy
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-12-2010, 21:11
A po co ta nagonka na mnie i Bytom? Takimi postami ponownie utwierdzasz mnie w przekonaniu, że jakakolwiek próba rzeczowej i spokojnej dyskusji z Tobą nie ma najmniejszego sensu. Od razu zaczynają się wycieczki w kierunku rozmówcy w stylu "na szczęście nikt nie myśli tak jak ty", lub "po co tworzyć pociągi dla kilku mikoli". Zmień płytę Łukaszu i wytycz sobie jakąś własną wizję funkcjonowania kolei w Polsce, bo jesteś jak chorągiewka na wietrze, raz piszesz A, a raz B. Jak Ci zawieje... Nudne to już jest.
a już odbiegajac to lepiej wcale nie zatrzymywac składów w Zdzieszowicach, Gogolinie i bedzie spokój
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Niestety gdy brakuje merytorycznych argumentów- pewnych niedorzecznych poglądów nie da się bronić- moi adwersarze zaczynają wypisywać totalne bzdury. @ Lil_Peter zapewne pasażerów jadących z Krakowa do Rzeszowa wyrzuciłby z TLK, czy IR do poc. REGIO, przecież ludzi na te droższe nie stać...Co do Twoich obserwacji liczby pasażerów są tak niedorzeczne, że mamy właśnie do czynienia z klasycznym przykładem prowokacji.
@mk1992, niestety nie umiesz uszanować zdania innych, ba nawet nie chcesz/ nie potrafisz zrozumieć tego co piszą, a od tego trzeba zacząć. Szkoda, że każdego kto myśli inaczej zaraz zaliczasz do elitarnego grona wrogów kolejowego Bytomia...Nic do Ciebie nie mam, często się przecież zgadzamy, ale uważam, że raz w Zdzieszowicach postoje powinny normą skoro pociągi stają w dużo mniej znaczących miejscowościach, poza tym po to płacimy podatki, po to dopłacamy do TLK by te pociągi nie były rajem dla MK-oli, ale służyły pasażerom. Aby to było możliwe Ci muszą mieć okazję by z nich skorzystać, patrz postój. Proste?
Co do Strzelec...Zainteresowanie jest tam znikome i bardziej widziałbym by tamtą linią kursowały właśnie te 3 IR oraz bez zatrzymania pociągi EIC, to powinno przynieść oszczędność czasową.
@Damian Łódź, no właśnie jak nie będziemy ich tam zatrzymywać to zacznie się dopiero debata. Dogadamy się, luzik .
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-12-2010, 21:36
sheva17 napisał/a:
moi adwersarze zaczynają wypisywać totalne bzdury. @ Lil_Peter zapewne pasażerów jadących z Krakowa do Rzeszowa wyrzuciłby z TLK, czy IR do poc. REGIO, przecież ludzi na te droższe nie stać...Co do Twoich obserwacjiliczby pasażerów są tak niedorzeczne, że mamy właśnie do czynienia z klasycznym przykładem prowokacji.
sheva17 kilka linijek dalej napisał/a:
@mk1992, niestety nie umiesz uszanować zdania innych
I kto tutaj nie szanuje zdania innych? Niech każdy sobie sam odpowie.
sheva17 napisał/a:
Szkoda, że każdego kto myśli inaczej zaraz zaliczasz do elitarnego grona wrogów kolejowego Bytomia...
I znowu ten przeklęty Bytom... Tak się składa, że po raz kolejny to Ty wrzuciłeś do dyskusji wzmiankę o Bytomiu, na co dałem się nabrać, a Ty to teraz sprytnie wykorzystujesz pod pretekstem jakichś moich fantazji o super węźle kolejowym w moim mieście. Tyle tylko, że ja znam specyfikę mojego regionu (nie tylko miasta) i wiem, jakie działania spółki kolejowe począwszy od PLK, przez PKP IC i na PR skończywszy powinny podjąć (a tego nie robią), żeby kolej tutaj stała się atrakcyjna. Znam problemy z jaką boryka się tutejsza kolej i wbrew Twoim wymysłom, że jestem wrogo nastawiony do przeciwników Bytomia chciałbym Cię uświadomić, że tak nie jest o czym kto ma wiedzieć, to wie. Nawet na tym forum.
sheva17 napisał/a:
poza tym po to płacimy podatki, po to dopłacamy do TLK by te pociągi nie były rajem dla MK-oli, ale służyły pasażerom. Aby to było możliwe Ci muszą mieć okazję by z nich skorzystać, patrz postój.
sheva17 napisał/a:
Co do Strzelec...Zainteresowanie jest tam znikome i bardziej widziałbym by tamtą linią kursowały właśnie te 3 IR oraz bez zatrzymania pociągi EIC
Ok, czyli... Twierdzisz, że po to mieszkańcy zarówno KK, Zdzieszowic, jak również Pyskowic i Strzelec Opolskich płacą podatki, żeby mieli dostęp do TLK. Ok, pod tym względem się zgadzamy. Następnie stwierdzasz, że aby pociągi służyły pasażerom, trzeba dać im okazję z nich skorzystać. Ok, też się zgadzam. A potem stwierdzasz, że przez Strzelce nie warto uruchamiać dotowanych TLK-ek, bo nie ma tam zainteresowania. Ok, pytanie za 100 punktów. Skąd to wiesz? Przecież dawne pośpieszne, a obecne TLK już od dawna nie zaglądają do tego miasta, a co za tym idzie, mieszkańcy nie dostali "okazji, aby z nich korzystać". Mało tego, uważasz, że nie należy puszczać do Strzelec deficytowych TLK-ek, bo nie ma tam na nie zainteresowania, ale w zamian chcesz tam puszczać IR, które są produktem komercyjnym i mają na siebie zarobić, tylko, że gdyby trzymać się tego co napisałeś, to te pociągi mogłyby być narażone na... deficyt.
Chryste, ludzie, którzy tam pracują jeżdżą tam pociągami osobowymi, Ty myślisz, że każdego robotnika stać na miesięczny na TLK? Skoro, może jechać za mniej, i do tego czas przejazdu zbytnio się nie różni każdy wybierze osobowy.
A jeżeli TLK kursują w dziurach czasowych między osobówkami? Co wtedy? 90% ludzi jednak wybiera wspólny miesięczny, bo ma wtedy więcej pociągów do wyboru, a różnica jest nikła (25 złotych na miesiąc na trasie 51 kilometrów)!
Lil_Peter napisał/a:
Poza tym, tam pracują ludzie z okolic, a nie z Katowic czy Gliwic.
A tu byś się zdziwił. Z Poznania codziennie dojeżdża do Wronek do Samsunga i Amiki około stu osób pociągami, na różne zmiany.
Lil_Peter napisał/a:
Tak się składa, że średnio 2 razy w miesiącu jeżdżę tamtędy pociągiem. Za każdym razem w Zdzieszowicach wsiada od zera do 1-2 pasażerów. Sheva17 - mniej prowokacji, proszę...
Kiedyś ktoś napisał mi, że jechał w ciągu ostatniego miesiąca 3 razy przez Wronki i za każdym razem do TLK wsiadło maksimum 4 osoby. (Piszę o Wronkach, bo to miasto pokroju Zdzieszowic)
Wkurzyłem się, więc postanowiłem przez 3 wybrane dni (wtorek, środa, czwartek czyli wcale nie weekend!) zbadać sprawę. Nie spotkałem przez te 3 dni sytuacji na ŻADNEJ TLK, żeby wsiadło MNIEJ niż 4 osoby we Wronkach, a na ponad połowie kursów wsiadało minimum 10 osób. Taki jest właśnie obiektywizm tych, którzy nie korzystają z danej stacji...
A teraz dobra, po jednym poście góra i kończymy ten EOT bo się ciągnie jak flaki z olejem.
I kto tutaj nie szanuje zdania innych? Niech każdy sobie sam odpowie.
No przepraszam, moje słowa to tylko odpowiedź na Waszą ocenę postojów w Zdzieszowicach, gdzie przecież frontalnie krytykujecie moje zdanie. Ja tylko bronię swoich poglądów.
Cytat:
Tak się składa, że po raz kolejny to Ty wrzuciłeś do dyskusji wzmiankę o Bytomiu, na co dałem się nabrać, a Ty to teraz sprytnie wykorzystujesz pod pretekstem jakichś moich fantazji o super węźle kolejowym w moim mieście.
Gdzie tam. Bytom to dobre porównanie do zrozumienia problemów innych miast. Po co szukać drugiej dna? Właśnie z uwagi na Twoją znajomość Bytomia to świetna baza do porównań.
Cytat:
Skąd to wiesz?
Może linii przez Strzelce nie zbudowano wczoraj i kiedyś już tam jeździły pośpiechy? Pamiętasz? I kilkoma wyobraź sobie nawet podróżowałem, ba wysiadałem w Strzelcach często jako jedyna osoba, bo w KK, czy Zdzieszowicach jak wiadomo nie można było. Ot prosta sprawa.
Cytat:
Mało tego, uważasz, że nie należy puszczać do Strzelec deficytowych TLK-ek, bo nie ma tam na nie zainteresowania, ale w zamian chcesz tam puszczać IR, które są produktem komercyjnym i mają na siebie zarobić, tylko, że gdyby trzymać się tego co napisałeś, to te pociągi mogłyby być narażone na... deficyt.
No widzisz zbadaj całość problemu, a potem dopiero zdanie adwersarza. PR-y stawiają na czas w relacji Kraków- Wrocław, stąd trasa przez Strzelce. Postój jest tam niejako przy okazji, a kilka osób zawsze się na te pociągi załapie.
A w Zdzieszowicach zainteresowanie jest znacznie większe stad moja propozycja..
No cóż niestety się wzajemnie nie przekonamy, Wronki to świetny przykład. Niestety niektórym brakuje jakiegoś swobodnego przejścia od projekcji własnych wizji do rzeczywistości.
sheva, a co ty na tym zadupiu robiles?..
jak sobie z niego do wrocka IRkami pomykalem w starym rozkładzie to kilkanaście osób (w tygodniu, o weekendach wsominac nie bede, bo np 18:08 w niedziele jak studenty wracaja na zajęcia to bywało naprawde sporo;]) zawsze było. a w nowym to jezdza jakos dziwnie. przdatne były te bezpośrednie połączenia, w nowym rozkłądzie IR jakoś dziwnie jeżdza. w piatek na wschód są 3 (nawet się dobrze dopasuje do jeżdżenia mojego) a w nd jeden. i TLK ledwie godzine wcześniej (tym razem an zachód, na wrocek);]
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-12-2010, 21:58
sheva17 napisał/a:
Niestety niektórym brakuje jakiegoś swobodnego przejścia od projekcji własnych wizji do rzeczywistości.
Darowałbyś sobie takie docinki, strasznie niesmaczne to się zrobiło...
Chryste, ludzie, którzy tam pracują jeżdżą tam pociągami osobowymi, Ty myślisz, że każdego robotnika stać na miesięczny na TLK? Skoro, może jechać za mniej, i do tego czas przejazdu zbytnio się nie różni każdy wybierze osobowy.
A jeżeli TLK kursują w dziurach czasowych między osobówkami? Co wtedy? 90% ludzi jednak wybiera wspólny miesięczny, bo ma wtedy więcej pociągów do wyboru, a różnica jest nikła (25 złotych na miesiąc na trasie 51 kilometrów)!
Nie, nie wybiera. Teraz zwyczajnie starasz się dać kontrę, bo "wiesz", ze nikt Ci nie udowodni, że jest inaczej.
sasho33 napisał/a:
Lil_Peter napisał/a:
Tak się składa, że średnio 2 razy w miesiącu jeżdżę tamtędy pociągiem. Za każdym razem w Zdzieszowicach wsiada od zera do 1-2 pasażerów. Sheva17 - mniej prowokacji, proszę...
Kiedyś ktoś napisał mi, że jechał w ciągu ostatniego miesiąca 3 razy przez Wronki i za każdym razem do TLK wsiadło maksimum 4 osoby. (Piszę o Wronkach, bo to miasto pokroju Zdzieszowic)
Daje Ci słowo, że nie wsiadło tam więcej niż 2 osoby. W ten weekend będę jechać tą trasą. Jak chcesz, zrobię zdjęcia na tej stacji przy przyjeździe. (tak, wiem - powiesz, że cyknąłem zdjęcie, jak już ludzie sobie poszli )
Nie nie, nie powiem tak. Nie zrobię tego dla zasady żeby Tobie zaprzeczyć, czy coś.
Forum polega na tym, że jest zasada zaufania do innych (niektórzy stosują zasadę ograniczonego zaufania...), i jeżeli mówisz że tak było ja to przyjmuję do wiadomości.
W tym miejscu jedynie ripostuję to co napisałeś, bo kiedyś ktoś mi tak samo o Wronkach napisał i sytuacja była taka jak opisałem.
A z biletami - mogę Ci nawet podać ile biletów miesięcznych na TLK i R się sprzedaje we Wronkach, a ile na same REGIO, albo REGIO i IR.
jak sobie z niego do wrocka IRkami pomykalem w starym rozkładzie to kilkanaście osób (w tygodniu, o weekendach wsominac nie bede, bo np 18:08 w niedziele jak studenty wracaja na zajęcia to bywało naprawde sporo;]) zawsze było.
Możliwe, ale zainteresowanie szlakiem przez KK jest znacznie większe.
Cytat:
Darowałbyś sobie takie docinki, strasznie niesmaczne to się zrobiło... Hmm
I vice versa mk1992, taka dyskusja nie ma sensu.
Cytat:
Daje Ci słowo, że nie wsiadło tam więcej niż 2 osoby. W ten weekend będę jechać tą trasą. Jak chcesz, zrobię zdjęcia na tej stacji przy przyjeździe. (tak, wiem - powiesz, że cyknąłem zdjęcie, jak już ludzie sobie poszli Laughing )
Musiałbyś zdjęcia robić przez 7 dni w tygodniu by Twój pomiar był miarodajny .
Cytat:
A z biletami - mogę Ci nawet podać ile biletów miesięcznych na TLK i R się sprzedaje we Wronkach, a ile na same REGIO, albo REGIO i IR.
I to właśnie takie dane powinny tu być kluczowe, a nie własne widzimisie...
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 15-12-2010, 21:21
A ja czytając to wszystko dziwię sie że nie macie jeszcze ostrzeżen za nagminne odbieganie od tematu .Moderatorzy dziś muszą mieć stalowe nerwy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum