Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Nowe połączenie z Warszawą
Autor Wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 26-12-2010, 12:21   Nowe połączenie z Warszawą Odpowiedz z cytatem

To nie wiadomość z gazety, ale pomysł.

Wstępny pomysł odnośnie ziemi lubuskiej, dolnośląskiej, wielkopolskiej, łódzkiej oraz Mazowieckiej.

Skład interREGIO "Grunberg" Zielona Góra - Warszawa

Zielona Góra - Głogów - Wschowa - Leszno - Krotoszyn - Ostrów Wlkp + łączenie do składu iR Prosna, lub dalej przez Zduńską Wolę, Kalisz, Łódź do samej Warszawy.

Tabor:

Zielona Góra - Krotoszyn SU/SM42 + B + B, od Ostrowa Wlkp jakiś elektrowóz B + B + B + B lub Bh?

Na razie tyle, jeżeli chodzi o godziny, musiałbym przebadać jak wygląda ruch kolejowy w Ostrowie oraz z Łodzi do Warszawy. Może w tym przypadku poproszę ludzi z Leszna, i z Ostrowa Wlkp jakieś podpowiedzi o dobre godziny odjazdu do Warszawy i w druga stronę.


Myślę, że warto spróbować napisać min.do PRu. Ja wraz z kolegami napisaliśmy pisma odnośnie iR Ślążak, i skład jest!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-12-2010, 12:40   

Coś ty Confused IR nigdy nie pojedzie na tej trasie ze względu na brak druta od Krotoszyna Razz ET22 powinien jechać od Krotoszyna, choć ja mam nieco inną wizję tego IR Smile Zielona Góra-Głogów-Rudna Gwizdanów-Rudna Miasto-Lubin Górniczy,Legnica, Malczyce, Mrozów, Miękinia, stacje aglomeracji wrocławskiej, Oleśnica Rataje, Grabowno Wielkie i tu dwa warianty:

I
Międzybórz Sycowski, Odolanów, Ostrów Wielkopolski (zapchany na maksa)

II

Milicz, Krotoszyn, Ostrów Wielkopolski Gorzyce, Ostrów Wielkopolski Zachodni, Ostrów Wlkp, Nowe Skalmierzyce, Kalisz, Kalisz, Winiary, Kalisz Szczypiorno, Błaszki, Sieradz, Zduńska Wola, Łask, Lublinek, (podg Retkinia), Łódź Chojny, Łódź Widzew, Koluszki (przez Żakowice Płd bez postoju), Lipce Reymontowskie, (podg Skierniewka, podg Placencja), Bednary, Sochaczew, Błonie, Warszawa Zachodnia (Wola), Warszawa Gdańska, Warszawa Wschodnia

III

Łódź Kaliska, Zgierz, Stryków, Głomno, Łowicz Przedmieście i dalej tak jak w wariancie 2 (po rewitalizacji linii)
Powrót do góry

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 26-12-2010, 12:50    Odpowiedz z cytatem

Virakocha, Smile kilka spostrzeżen do Twojej koncepcji:
Trasa do Wrocławia za długa,ale niech będzie (chodzi o pyr pyr Rudna-Legnica), Malczyce?Mrozów?Miękinia?- no nie wiem.
Częśc 1 z Wrocławia do Ostrowa - tak
Od Ostrowa: Kalisz Szczypiorno jest przed "Głównym"- tu też bym się zastanowił.
Winiary - po co? p.o w lesie. Błaszki?-może.
Dajmy na to że po remoncie linii Łowickiej to ja bym widział tak:
Zduńska,Łask, Pabianice, Kaliska, Żabieniec,Zgierz, łowicz Przedmieście, Sochaczew, WZ, WC,WWO.
Skąd Twój pomysł z objeżdżaniem Warszawy p. Gdańską?

Proponowane zestawienie:
LOK+ B+B +(B+Az dołaczane we Wrocławiu).

i chyba dobry wariant, bo tak jak pisałeś bez druta nie da rady.

ps. Koniecznie łącznik do Portowca z Zielonej Góry - wizja powstała po zdegradowaniu 1717.

Pozdrawiam Cię i Wesołych. Smile

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 26-12-2010, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Virakocha, PR Zielona Góra ma na stanie spalinowozy min. SU/SM42 i SU45 więc problem "BEZ DRUTA" proszę odłożyć na bok, to nie PKP IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 26-12-2010, 12:54    Odpowiedz z cytatem

xzielak, w ilostanie mają, ale tu chodzi o koszty eksploatacji.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 26-12-2010, 13:24    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
PR Zielona Góra ma na stanie spalinowozy min. SU/SM42 i SU45

LZPR nie posiada żadnego z w/w taboru,jedynym są szynobusy użyczone przez samorząd wojewódzki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Emillex Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Maj 2010
Skąd: Johannesburg RPA

PostWysłany: 26-12-2010, 13:26    Odpowiedz z cytatem

Najpierw zajmijmy się pociągiem osobowym ZG-Leszno, potem gdybajmy na temat IR, któy w przedstawionej wyżej relacji nie ma racji bytu. Jeżeli taki pociąg miałby istnieć, to w zasadzie tylko jako TLK z dotacją, choć i wówczas połączenie mogłoby być nierentowne. Taki pociąg jechałby długo, a więc wśród Zielonogórzan nie byłoby zapewne dostatecznie dużo chętnych do podrózy. To coś podobnego jak ten TLK z Gorzowa do Warszawy przez Piłę. Osobiście jednak marzę o powrocie dawnego pośpiecha Żagań/ZG-Warszawa. To był kultowy pociąg...
Cytat:
Skład interREGIO "Grunberg" Zielona Góra - Warszawa

A my jesteśmy w Niemczech czy w Polsce? To tak jakby ten EC ze Szczecina do Pragi przez Berlin nazwać "Szczecinianin".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 26-12-2010, 13:30    Odpowiedz z cytatem

Emillex, o powrocie kultowego "żagania" nie ma co marzyć, a opcja IR jest niezła, albo jeszze inaczej można by po prostu przedłużyć Prosnę do Zielonej ale p.Ścinawę, tylko czas przejazdu ogólnie jest trochę kitowaty.
Zielona Góra - Leszno to można połączyć obiegi szynobusowe, ale oczywiście nie da się...
pospieszny, nie masz racji Drogi Kolego. Lubuski Zakład posiada tabor w postaci lokomotyw spalinowych(SM42,SU42-tu nie jestem pewien i SU45) a także wagony: Bh,B,Az.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 26-12-2010, 14:02    Odpowiedz z cytatem

Ależ kto przy zdrowych zmysłach będzie się turlał taką okrążką do Warszawy. Jedyną racjonalną trasą dla takiego iR jest pociąg przez Poznań, Kutno, na składzie EZT. Mógłby wtedy osiągnąć dobry czas przejazdu. Do tego można pomyśleć o ewentualnym wydłużeniu do Głogowa jako REGIO.

I tyle, bez kombinatorstwa i mikolskiego podejścia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 26-12-2010, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Popieram @Bartusia, też uważam, że tworzenie mikolskich objazdów nie ma szans na realizację. Możliwa do zrealizowania jest trasa jedynie prosta i w całości zelektryfikowana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Japaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2010
Skąd: Kostrzyn nad Odrą

PostWysłany: 26-12-2010, 14:28    Odpowiedz z cytatem

LZPR posiada 4 lokomotywy spalinowe 9 szynobusow i 38 wagonow pasazerskich.Wiec nie jest zle.Polaczenie przez Wroclaw bez sensu.to tak jak te szynobusy z Kostrzyna do Poznania przez Krzyz czyli dookola.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-12-2010, 14:49   

@Japaw

Jedyne wyjście to dwie trasy:

ZG-Zbąszynek-Poznań Główny-Września-Konin-Kutno-Łowicz Główny-Sochaczew-Warszawa Zachodnia-Wwa Centralna-Wwa Wschodnia i ew dalej Zielonka, Tłuszcz, Małkinia, Szepietowo, Łapy, Białystok (opcja realna- połączenie dwu IR)

lub opcja

Poznań Główny-Gniezno, Inowrocław - Toruń Główny i dalej Aleksandrów Kujawski, Nieszawa, Włocławek, Kutno i dalej jak w wariancie I
Powrót do góry

jubikej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2009

PostWysłany: 26-12-2010, 14:50    Odpowiedz z cytatem

to juz lepiej polaczyc klika regio w jedna relacje i dac skald wagonowy, tylko mrszalkowie musieliby sie dogadac np . ZG-Ostrów lub ZG-Łódź
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rob21 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 26-12-2010, 15:04    Odpowiedz z cytatem

Jestem pewny że pociąg IR Zielona Góra - Warszawa przez (Nową Sól 35tys, Głogów 70tys, Wschowa 21tys, Leszno 64tys Ostrów 72tys nie mówie już o Kaliszu). Miałem okazje jechać z Głogowa do Warszawy z przesiadką w Ostrowie Wlkp. Z Głogowa do Warszawy jechało 6 osób nie jest to może wiele osób ale ze Wschowy chłopak też jechał, i co najważniejsze z Zielonej Góry i z Głogowa najszybciej jedzie się 14stką 6 godzin 15 minut z Zielonej Góry 7godzin 30 minut naprawdę warto puścić taki IR 200% że bedzie 100% frekwencja przy 2 bonanzach i jeszcze łączenie w Ostrowie z IR z Wrocławia i będzie super Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-12-2010, 15:07   

@Rob21

Połączenie na składzie dla 6 osób, w porywach 10 nie ma sensu. Przeczytaj mój post wyżej Smile Jedynie wchodzi w grę wydłużenie go do Głogowa z dogodnymi skomunikowaniami z Leszna Śmiech
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 10 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl