Jelenia Góra - Lwówek Śląski 7:50 - 9:04 pociąg odwołany na odcinku Jelenia Góra - Lwówek Śląski - wprowadzono komunikację zastępczą
Lwówek Śląski - Jelenia Góra 11:12 - 12:26 pociąg odwołany na odcinku Lwówek Śląski - Jelenia Góra - wprowadzono komunikację zastępczą
Nie mam pojęcia ale mam pojęcie że dziś na jednym Przystanku osobowym stało 12 pasażerów którzy po pół godzinnym czekaniu zdecydowali się przejść na PKS i dobrze zrobili ponieważ KKS w ogóle w tej miejscowości się nie pojawił
Wrocław Główny - Zielona Góra pociąg odwołany 12:36 - 16:03.
Doliczając do tego odwołany od 13 grudnia Wrocław Główny - Głogów 13:36 - 15:35 powstała niezła dziura.
Zresztą odsyłam do strony PR, gdzie coraz więcej informacji możemy uzyskać
http://78.131.216.194:33333/tablice/zmiany.php?idob=60103&t=5
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Akcje na lwoweckiej to jest wlasnie to, ze PR ma tylko w uzyciu 2 szynobusy (na pewno jezdzi SA134-005, "agenta" czyli egzemplarza 007 nie widzialem). SA102 z powrotem na lwowecka!
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
I zaraz niektórzy mądrzy ludzie zaczną jechać na PR że jest nie udolne i zażyna linie do Lwówka. W tym momencie polsat i dwie bonanze były by nieodzowne!!
Wystarczylaby jedna. Ale UMWD jest "madrzejszy" i tak mu "zalezy" na pasazerach, ze nie bedzie dotowac takiego skladu. A zadluzone PR o wlasnych silach raczej malo prawdopodobne, ze uruchomi pociag na polsacie i bonanzie.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Czyli doliczając odwołany na czas świąteczny pociąg o 11:36 do Wołowa, mamy dziś dziurę na odrzance w godzinach 9:36 - 14:36. Normalnie brak słów na to.
Pamiętam jeszcze w starym rozkładzie odwołano wszystkie pociągi w godzinach 14:39 - 16:39. Do pociągu o 16:39, który przyjechał spóźniony zmieściła się około połowa ludzi oczekujących na peronie (oczywiście pojechał 1EN57) Gdybym był wtedy to normalnie chyba bym wywołał bunt i rozwalił kamieniami z ludźmi okna na Machałowskiej. By Berkowski zobaczył jak się naraził pasażerom. Rozumiem wszelkie problemy PR, ale odpowiedzialność spada na niego bo to on jest szefem. I sytuacja już drugi rok się zdarza taka. Czy to takie dziwne że w zimie sypie śnieg ? Czy -4 w zimie to jest klęska żywiołowa ? Mało było czasu żeby się przygotować? - dla PR Wrocław tak. I proszę nie mamrotać że "kibelki pozdychały" "złomem jeździmy to pada" "zabrali nam zaplecze i dlatego"
W tym miejscu nie ma żadnego, najmniejszego nawet usprawiedliwienia dla poczynań PR Wrocław i UMWD. Bo święta to wystarczająco dużo czasu żeby sklecić składy zapasowe, ściągnąć z Polski inne kible czy wagony. Można było chociaż listę zrobić pociągów niepotrzebnych, mających małą frekwencję i na zimę zastąpić je KKA (mniej oblegane kursy na jelczance, czy na Jelenia-Wrocław)
PR Wrocław i UMWD ! - jesteście totalną porażką, patologią i dziadostwem. Nawet na Podlasiu nie odwołują tak pociągów co na Dolnym Śląsku !
Dalej róbcie takie patologie a zobaczycie. Ja niestety jako uczeń jestem zmuszony dojeżdżać do szkoły Przewozami Regionalnymi. Ale czekajcie aż skończą budować most nad Odrą w Brzegu Dolnym czy AOW we Wrocławiu (miasto się odkorkuje) - będę pierwszym klientem busiarstwa.
Ja tu nie chcę występować w roli czyjegoś adwokata ale tak spójrz na to z innej strony. Jeżeli Ty jako podmiot wykonujący przewozy i w pewnym momencie prikazem z góry ogołocono by Ciebie z : zaplecza technicznego w postaci lokomotywowni, z fachowców którzy przeprowadzają przeglądy i naprawy i innego sprzętu, który potzrebny jest do akcji "zima" na jednostkach. Ćwierkał byś tak samo jak teraz tu na forum??
Jako pracownikowi Przewozów Regionalnych (pewnie maszynisty) odpowiem że mimo wszystko podziwiam wasz trud, że jeszcze jakiekolwiek jednostki z PR Wrocław jeżdżą.
Pretensje mam raczej do góry. Można było pomyśleć nad skombinowaniem np "zakibli" jak w PR Poznań (czyli składy wagonowe na czas zimowy). Można było pomyśleć nad KKA na mniej obleganych kursach. Można było ściągnąć kible z innych rejonów Polski ( na ten przykład ZPR Bydgoszcz ma ich nadwyżkę i trzymają na bocznicy) Można było w ostateczności okroić rozkład jazdy na zimę, zawieszając jakieś pustawe kursy, w uzgodnieniu z UMWD. Bo ta "lista zawieszeń" od 13 do 31 grudnia to są pociągi wybrane chyba w drodze losowania. Sam widzisz że rozwiązań typu "mniejsze zło" jest kupę. Ale kierownictwo PR Wrocław (szczególnie dział "techniczny" oraz dyrekcja - choćby taki p. Piech, który ciągle miesza a dawno powinien wylecieć) nie mają najmniejszych kompetencji, a robotę mają dzięki związkowo-przyjacielskim układom z UMWD i związkami. PR Wrocław jest wyżerany od wnętrza, brakuje prężnego, niezawisłego managera, który by wyprowadził zakład z tego gnoju.
I o to mam pretensję. A co dopiero podróżny, któremu odwołali 3 pociągi z rzędu w piątkowej godzinie szczytu a do czwartego się nie zmieścił (jak moja przyjaciółka)
Najgorsze jest to, ze UMWD zamiast kombinowac sklady zapasowe (juz wspominalem o tym- wyciagnac wagony z Gornoslaskiego i chocby sciagnac z Jeleniej z 5 stojacych tam bezczynnie polsatow), kombinuje KKA, bo "jest taniej". Moze i tak, ale:
-autobus zmiesci na miejscach siedzacych 47 do 60 osob
-EZT EN57 zmiesci na miejscach siedzacych 180 osob (ponad 3 razy wiecej niz w autobusie)
-sklad 3 bonanz zmiesci na miejscach siedzacych 240 albo i wiecej osob (ponad 4 razy wiecej niz w autobusie).
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Widzisz wszyscy wyżywają się na nas na dole, ale jakoś nikt nie potrafi powiedzieć naszej kochanej władzy , która ma ciepło w biurach ,że ten stan rzeczy nie może trwać tak dalej. Zresztą oni się tym nie przejmują bo przecież przefarbowali sie na neo-liberalnych i idą za obecnym teraz nurtem politycznym.
Jeśli się potwierdzą informacje ze strony PR to uwaga podróżujący w strony Legnicy:
dziś odwołany ważny kurs wiozący wielu ludzi po pracy Wrocław (18:41) - Legnica (19:49), a jutro odwołany Legnica (6:35) - Wrocław (7:40).
Do Jelcza-Laskowic komunikacja zastępcza - odjazd z Wrocławia 19:56 i 21:56, a jutro także komunikacja zastępcza z Jelcza do Wrocławia - 6:20-7:05 i 8:20-9:05.
[ Dodano: 28-12-2010, 13:56 ]
I jeszcze odwołany jutro pierwszy pociąg z Kluczborka (4:50) do Wrocławia (7:11).
Czy to wszystko się sprawdzi czy w końcu zaczną jeździć zastępcze składy - ALE NA TORACH!!! Przecież szklaki są przejezdne!
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
Dziś 28.12.2010 na Jelcz-Wrocław (przyj. 9:05 do Wrocławia) - pociąg odwołany.
Ale Jeśli to prawda - ze zarówno powroty do Jelcza jak i dojazd do Wrocławia 6-9 na "KKA" - która zapewne utknie w śniegu (i nie obsłuży Kotowic, Siechnic itd)- to już nawet nie jest śmieszne - to już jest tragiczne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum