Wysłany: 29-12-2010, 11:25 Poznań Główny - Wrocław Główny
Witam, planuję taką podróż w Nowy Rok (tj 1 stycznia 2011), znalazłem pociąg o godzinie 12:39 Tanie Linie Kolejowe. Wiecie może, czy jest taka możliwość że nie dojadę, albo będę miał "masakryczne" opóźnienie? Warunki na tej trasie są dobre i czy przede wszystkim pociągi jadą bez większych przeszkód.
Z góry dziękuje serdecznie za odpowiedź,
Szczęśliwego Nowego Roku.
Nie ma takiej możliwości.
Ten pociąg to dawna Galicja, można powiedzieć symbol punktualności w Wielkopolsce (a na pewno na mojej linii). Spóźnia się może raz-dwa razy w miesiącu, góra 15 minut.
W tym miesiącu jechałem 4 razy i za każdym razem bardzo punktualnie, często przyjeżdża przed planem do Poznania (plan ma 12:36 a przyjeżdża np. 12:34, 12:35).
Co do warunków na linii Poznań-Wrocław, to tam szlakowa jest tragiczna ze względu na stan linii. Ale pociągi są odpowiednio wytrasowane, powinieneś dotrzeć do Wrocławia bez opóźnień.
W takim razie polecam stawić się około 12:30 na peronie 5
Nie, tylko na odcinku Wrocław-Rawicz zatrzymuje się na każdej stacji jako Regio. I teraz pytanie do znających taryfy: czy na pociągu zdeklasowanym na danym odcinku można jechać na bilecie "niższej" kategorii?
Chyba jest jednak inaczej mateusz123.
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//IR/VIRRE2011v04.pdf
Strona 37 oznaczenie R od Poznania do Wrocławia.
Na dole jest również taka informacja (odnośnie IR Mamry):
"Na odcinkach: Ełk - Olsztyn i Poznań - Wrocław taryfa REGIO"
_________________ Koniec degradacji-gminy dla Chełmska Śl. i Ruszowa
SKPL chce uruchomić 16 par pociągów z Poznania do Wrocławia!
SKPL Cargo chciałoby jeździć komercyjnie (w ramach otwartego dostępu) na trasie z Wrocławia do Poznania. Przewoźnik chce uruchamiać 16 codziennych par połączeń realizowanych w godzinnym takcie, od 6:30 do 21:30 (obecna oferta PKP Intercity w tej relacji to… 17 par pociągów). SKPL zakłada, że połączenia miałyby ruszyć od 1 stycznia 2031 roku i miałyby funkcjonować do 31 grudnia 2035 roku.
To jest grubo ponad zatkanie linii bo już obecnie IC wypuszcza pociągi częściej niż godzinę. Jeżeli dodamy do tego jeszcze plany na wydłużenie relacji do Rawicza zarówno KD jak i KW czyli 3 pociągi na godzinę z porywami na 4 to kto będzie jeździł tymi pociągami?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum