Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 54, 55, 56  Następny
Kolej połączy Wieliczkę, Kraków i Oświęcim
Autor Wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 18-11-2010, 22:57    Odpowiedz z cytatem

to już lepiej zrobić osobne relacje Trzebinia - Wieliczka, a do kursów na linii Kraków Pł. - Oświęcim dodać kilka par oraz zmienić zestawienie kursów obsługiwanych EN81 na EN57.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

adamus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2009
Skąd: Chrzanów/Trzebinia

PostWysłany: 19-11-2010, 06:28    Odpowiedz z cytatem

Jasne wpompowali kubę kasy w tą relację a teraz chcą ją ucinać zmieniać kombinować, ludzie nie będą przecież bezczynnie siedzieć w pociągu po 20min. czekając na wolny tor (Rudawa-Zabierzów), tymczasem pracownik plk-i pisze
Cytat:
Spokojnie!! Trwa cykl planowych (ośmiogodzinnych) zamknięć torowych związanych z wymianą podkładów. Potrwa to jeszcze kilka dni. Teoretycznie obowiązuje zmieniony rozkład jazdy uwzględniajacy konieczność jazdy pociągów po jednym torze jednak w praktyce pewne opóźnienia są nieuniknione.... źródło: http://chrzanowski24.pl/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=19&id=3624&limit=15&limitstart=15&Itemid=252#6932

Już kiedyś była mała plotka że z Wieliczki do Oświęcimia pojadą pociągi przez Spytkowice - tylko jak pytam ze zmianą kierunku w Płaszowie czy z ominięciem Krk Gł. co jest kompletnie bez sensu, zresztą tyle ludzi ile jeździ z Zabierzowa,Rudawy,Krzeszowic, Trzebini, Chrzanowa ostatnio także z Libiąża było by pozbywaniem się masy pasażerów już teraz obecne składy EN57 są przepełnione więc albo większe jednostki albo po dwa składy, problem jednak w ślimaczym tempie na 93 Trzebinia-Oświęcim, oby ten chociaż cząstkowy remont nastąpił jak najszybciej bo inaczej ludzie z Oświęcimia do Krakowa nadal będą wybierać busiki.
Zresztą zobaczcie sobie rozmowę z jednym z członków zarządu woj. małopolskiego
Cytat:

Marek Sowa « 3.11.2010 18:44 » W mojej ocenie znacznie ważniejsza jest modernizacja linii Trzebinia-Oświęcim (...) zarówno z Trzebini jak i Wadowic jest naturalne ciążenie w kierunku Krakowa, a linią bardzo istotną, gdzie odnotowujemy wzrost pasażerów, jest linia Trzebinia-Oświęcim. (Dotyczy to również przepływu na drogach).
Marek Sowa « 3.11.2010 18:37 » Aktualnie rozpocznie się modernizacja linii Katowice-Kraków. W kolejnym etapie jak sądzę powinna nastąpić modernizacja na odcinku Trzebinia-Oświęcim. Mam świadomość, że w kolejnej perspektywie finansowej samorząd regionalny będzie musiał przeznaczyć znaczące kwoty na odbudowę zdegradowanej infrastruktury kolejowej. W programie (...) do województwa przewidujemy budowę kolei aglomeracyjnej wraz z dużym parkingiem w Trzebini. Jestem przekonany, że ta inicjatywa zyska akceptację samorządu Krakowa i pozostałych gmin. Jeśli chodzi o dworce, w bieżącym roku minister infrastruktury przeznaczył 100 mln zł na remont dworców. Program ma być kontynuowany w latach kolejnych, co stwarza szansę na modernizację dworca również w Chrzanowie. Przy czym w mojej ocenie znacznie ważniejszy jest dworzec Chrzanów Śródmieście, którego praktycznie nie ma.
Marek Sowa « 3.11.2010 18:57 » Za chwilę powinniśmy mieć również bilet zintegrowany obejmujący Chrzanów, a nie tylko Trzebinię. Jestem przekonany, że przy rozwiązaniach związanych z koleją aglomeracyjną, będzie bardzo dobra współpraca woj. małopolskiego z samorządem Chrzanowa i Trzebini.
K T O S « 3.11.2010 18:59 » Dodajmy do tego szybkość pociągów i przy dobrej częstotliwości kursów oraz dobrą taryfą cenową pociągi będą pełne
Marek Sowa « 3.11.2010 19:01 » Też mam taką nadzieję. Inaczej nasza znacząca inwestycja w uruchomienie tak znacznej liczby pociągów w kierunku Trzebini i Oświęcimia nie miałaby sensu.
źródło oraz całość na http://www.przelom.pl/forum/live_chat.php?chat_id=13

_________________
linia 103 Trzebinia-Wadowice
www.linia103.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

aanniiaa Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 26 Sie 2009

PostWysłany: 19-11-2010, 11:50    Odpowiedz z cytatem

Damian Łódź napisał/a:
kamil_krk, jak można tak:Wieliczka-Oświęcim-Spytkowice-Skawina? Niewidzę takiej możliwości technicznej, czy może o czyms zapomniałem?

Wieliczka->Kraków->Trzebinia->Oświęcim->Spytkowice->Kraków->Wieliczka Smile I prosze nie robić z tego powodu wielkiej awantury; powtarzam-to jest na razie tylko pewna luźna idea!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

k t o s Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lis 2010
Skąd: powiat chrzanowski

PostWysłany: 05-12-2010, 13:26    Odpowiedz z cytatem

Mimo ogromnego wzrostu ilości pasażerów na wspomnianej relacji MZPR zabiera połączenia http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202010%20-%202011/tabela%20150_z_dnia_19.11.2010.pdf
Strasznie mnie wpieniło że najpierw w Chrzanowie zabrali nam Żylinę dając w zamian Bohumin a teraz po roku mimo że nim dużo ludzi jeździło także go nam zabierają i nic w zamian. (Żylina zaczęła jeździć przez Katowice i z tego co słyszałem to ją uwalają teraz!)
Frekwencja w likwidowanych pociągach np w weekend o 10 czy 12 wynosiła ponad 90% siedzących w tym wiele osób stało w EN57. Pan Sowa przed wyborami obiecał więcej pociągów że będzie częściej bo dużo ludzi jeździ a teraz po wyborach mamy mniej?! Evil or Very Mad

Nie miejcie złudzeń busy z Chrzanowa jeżdżą do Krakowa równo co 15minut jak skończy się remont ronda Ofiar Katynia to bus pojedzie dużo szybciej a co za tym idzie zgarnie wszystkich pasażerów bo jedzie przez Krzeszowice, komuś bardzo zależy na uwaleniu nam połączeń kolejowych, w dodatku ta podwyżka ceny strefowych z 6,8zł na 7,5zł?! Czemu to ma służyć - ludzi pełno pociągi na tej relacji jeździ wolą powietrze w składach wozić?!

_________________
Linia 103 Trzebinia-Wadowice-Skawce (Małopolska) http://www.linia103.glt.pl/
Tory których nie pozwolimy WYRYWAĆ!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 10-12-2010, 22:42    Odpowiedz z cytatem

Jest nowy rozkład. TRAGEDIA. Poza dniami roboczymi na odcinku Libiąż-Trzebinia jeździ...10 pociągów w stronę Trzebini. Pierwszy o 3:54 jedzie co godzinę aż do 5:48, potem godzina przerwy potem jeździ normalnie do 8:48 a potem...3 godziny przerwy!!!! 12:44, 13:43, 15:48, 16:44, 18:43, i ostatni o 19:48. Strasznie wcześnie. Nie będzie można się po 20 wydostać z Libiąża w stronę Krakowa.

W dzień roboczy jest lepiej pociąg jeździ co godzinę od 3:54, po 17 nie ma pociągu i ostatni także o 19:48. Prawda jest taka że późniejsze pociągi w lecie woziły z 10 osób, widywałem czasem w Libiążu te pociągi puste... Ale jak je zlikwidują, będzie jakaś zorganizowana wycieczka do Oświęcimia i będzie się chciała wieczorkiem wydostać pociągiem to już nie bardzo....

W drugą stronę jest lepiej i jest więcej pociągów. Nie ma tego pociągu po 22 z Krakowa Gł do Chrzanowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 10-12-2010, 22:49   

Nowy rozkład, wbrew propagandzie PR że jest coraz lepszy, jest fatalny. W Małopolsce też sie chwalą, że wiecej polaczen, lepsze skomunikowania.

A co mamy ? Z Krakowa w strone Kozłowa polaczenie mniej, w strone Tarnowa wypada Moscicki, zmiany o ktorych wspomina wyzej Tomasz... Do tego KKA....

Krynica zas nie będzie wznawiana- most zostaje odbudowany, by smigał po nim.... jeden pociag w tygodniu - EIC Tatry, w 6 powrot w 7.

Do tego koniec z InterRegio.

Jestem załamany- to był ostatni dobry rok.........
Powrót do góry

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 11-12-2010, 14:06    Odpowiedz z cytatem

w dni robocze rozkład jeszcze jest do przyjęcia , kursami z Chrzanowa o 18,21,21 50 jedynie w wakacje większe grupy podróżnych jeżdziło .

Ale w sobote i niedziele jest poprostu tragedia . Jak można takie dziury robić . Brak mi słów


Do tego jeszcze MZPB robi wszystko by zniechęcić pasażerów , jak można na szczytowe kursy notorycznie puszczać plastiki Sad Pasażerów nawet w Trzebini już ubywa przez ten tabór Sad

[ Dodano: 12-12-2010, 00:03 ]
Tomasz a będzie coraz gorzej z lini 150 kursy

R-315, R-30123, R-34333, R-1011 ,R-34337, R-30135,R-43320, R-43324, R-30220,R-1030, R-43328, R-314, R-43330, R-1016, R-30232,R-2210, R-318, R-30244

otrzymały ,,czarna duża kropke''

przykro to mówić , ale powoli mam dość kolei , są busy co 15 minut i jak tak dalej pójdzie to nimi będe jeżdził .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 00:04    Odpowiedz z cytatem

Jechałem dziś pociągiem 30137(en57 1282)i siedziałem w ostatniej służbówce. Jak pociąg jechał za Chrzanowem w stronę Libiąża to na liczniku miałem...około 40km/h a gdzieś trąbili że od nowego rozkładu zrobią ograniczenie do 30km/h więc to jest wielka bzdura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 31-12-2010, 09:35    Odpowiedz z cytatem

Tomasz, Od kilometra 0,700 do 14,000 - 40 km/h od km 14,000 do 15,500 - 30km/h od 15,500 do 17,700 - 50km/h to jest po torze nr.1

Po dwójce: km 0,020 do 3,000 - 30 km/h od km 3,000 do 7,000 - 20 km/h od km 7,000 do km 13,600 - 30 km/h od13,600 do km 15,300 - 20 km/h od 15,300 do 18,448 - 30 km/h
To nie bzdury to fakty Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 31-12-2010, 12:10    Odpowiedz z cytatem

Oświęcim - Trzebinia 25 km czas jazdy 59 minut , średnią łatwo policzyć Język . Remont najwcześniej po 2014 roku Twisted Evil .
W normalnym kraju najpierw byłby remont lini , a potem uruchamiano połączenia .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sabatnik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 31 Paź 2010
Skąd: krakowskie

PostWysłany: 31-12-2010, 13:40    Odpowiedz z cytatem

Odległość Kraków-Krzeszowice też 25 km(*), a czas jazdy już wynosi 38-40 minut. Jak można było zapuścić tak ważną linię? Wiem, że ma być remont ale przez te kilka lat, to ja nie wiem co będzie.
* A przy okazji, czemu wyszukiwarki podają (zauważyłem w tym tyg.) do Krakowa 26km? Dzięki temu wskakuje się na wyższą cenę, ale nie wiem czy w kasach jest tak samo, bo korzystam tylko ze "strefówek". Jakaś korekta odległości?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 31-12-2010, 13:46    Odpowiedz z cytatem

sabatnik, Bo dokładna odległość z RJ wynosi 25,682 km więc zaokrąglony przedział w górę to 26,000 km i różnica w cenie 1,00 zł, to przy jednorazowych Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 31-12-2010, 21:32    Odpowiedz z cytatem

pospieszny napisał/a:
Tomasz, Od kilometra 0,700 do 14,000 - 40 km/h od km 14,000 do 15,500 - 30km/h od 15,500 do 17,700 - 50km/h to jest po torze nr.1

Po dwójce: km 0,020 do 3,000 - 30 km/h od km 3,000 do 7,000 - 20 km/h od km 7,000 do km 13,600 - 30 km/h od13,600 do km 15,300 - 20 km/h od 15,300 do 18,448 - 30 km/h
To nie bzdury to fakty Śmiech


Ale oni mówili, że 30 kilosów będzie po torze numer 1 bo na drugim jest 20-stka.

A ja jechałem pierwszym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 01-01-2011, 17:06    Odpowiedz z cytatem

Kasa w Chrzanowie Sródmieściu pracuje dłużej Smile

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

urban2604 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Gru 2009
Skąd: Cabanów :)

PostWysłany: 19-01-2011, 12:15    Odpowiedz z cytatem

komentarz Przełomu po rozmowach z MZPB i UMWM

,,Pasażerowie się męczą. Pociągi się spóźniają , jeździ ich mniej i są ciasne . A osoby odpowiedzialnie za zamieszanie po prostu ,,robią swoje" . Przewoźnik nie ma kasy , zmniejszył ilość pociągów i twierdzi , że działa na korzyść swoich klientów , a urzędnicy wojewódzcy zamiast pochylić się nad problem , odcinają się od niego mówiąc , że dali kasę . Swoje zrobili , szkoda , że za nasze pieniądze ''



Niestety ale powoli trzeba będzie żegnać Oświęcim . Remontu pewnie długo jeszcze nie będzie . Pasażerów coraz mniej (są kursy gdzie między Chrzanowem , a Oświęcim jeździ do 10 osób ) , a na kursy które jeszcze mają dobrą frekwencje puszcza się plastiki by jak najszybciej pozbyć się pasażerów Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 31 z 56 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 54, 55, 56  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl