Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Bardzo słuszne cięcia w Małopolsce
Autor Wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-01-2011, 18:44   Bardzo słuszne cięcia w Małopolsce

Od 10 stycznia zgodnie z zmianą 28 do SRJP 6028 jest odwołany na Nowy Sącz - Stróże, on ma ze Stróż obieg z 625 o ile dobrze pamiętam Jak tak to też poleci przy najbliższych poprawkach od 10 stycznia. Tyle że 625 poleci raczej tylko na odc. Stróże - Nowy Sącz. Wiele razy jechałem 625 z Sącza do Krynicy i w Sączu wysiadało z 5 osób a wsiadało z 50. Raz jechałem też z Ptaszkowej i aż 4 osoby na pokładzie. 6028 raz jechałem 10 osób to max. Takie cięcie to ja popieram koniec z wyrzucaniem pieniędzy w błoto.
Przejdź na dół

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 01-01-2011, 19:04    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z tym. Za krótka jest relacja i nie jest z niczym skomunikowany. Ale się nie zgadzam z cięciami na linii Trzebinia-Oświęcim. Wycięli takie potrzebne pociągi, są pociągi (np. 30414/30415 i 30144/30145 a także 30212/30213) które powinni wyciąć częściowo.

Te dwa pierwsze tylko w piątki mają na odcinku Chrzanów-Oświęcim zadowalającą frekwę mogłyby jechać do Oświęcimia wtedy i stały by tam do niedzieli i w niedzielę by się podpięło je do któryś wieczornych składów do Krakowa żeby jechał 2*EN57 bo od Oświęcimia pociąg wozi sardynki.

Ten trzeci jest bezsensu, bo nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie o 3:27 do Krakowa z Oświęcimia bo dokąd, do pracy? Lepiej zaoszczędzić tą jednostkę(nieparzysta liczba pociągów do Krakowa w stosunku do pociągów do Oświęcimia) i podczepić w Oświęcimiu do któregoś porannego pociągu bo rano jak się wysiada w Krakowie to ludzie drzwiami i oknami wylatują.A niby nie ma drugiego składu. Skład by sobie pojechał 2*EN57 do Wieliczki Rynek(w Wieliczce by się odczepiło skład i by stały dwa)ten pierwszy by pojechał do Oświęcimia a drugi pojechałby do Krakowa albo do Oświęcimia jako dodatkowy pociąg.

Jakoś np. Orlik mógł sobie jeździć do Krakowa Płaszowa na 2*EN57 i jak teraz na EN71 i wozić w porywach 3 osoby i dało się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Desiro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2010
Skąd: Kraków

PostWysłany: 01-01-2011, 19:12    Odpowiedz z cytatem

ja tu czegoś nie rozumiem. Czy tych wszytkich zmian do jasnej cholery nie można było robić 12 grudnia? to po cholerę zmienia się rozkład jazdy skoro w styczniu ZPR doznaje jakiegoś objawienia i tnie i zmienia. To po ki h...j są te korekty marcowa,czerwcowa i wrześniowa pytam PO CO?!? Beton

_________________
1.12.2008-Początek upadku przewozów pospiesznych w POlsce.
STOP DEGRADACJI KOLEI
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-01-2011, 19:13   

Tomasz, Zmiany u ciebie są trochę dziwne ciekawi mnie czym są spowodowane.
Powrót do góry

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 01-01-2011, 19:26    Odpowiedz z cytatem

Desiro napisał/a:
ja tu czegoś nie rozumiem. Czy tych wszytkich zmian do jasnej cholery nie można było robić 12 grudnia? to po cholerę zmienia się rozkład jazdy skoro w styczniu ZPR doznaje jakiegoś objawienia i tnie i zmienia. To po ki h...j są te korekty marcowa,czerwcowa i wrześniowa pytam PO CO?!? Beton


No bo to jest beton.

A co do tych pociągów Trzebinia-Oświęcim to ja bym wolał aby jeździły pociągi Kraków-Czechowice a nie Wieliczka-Oświęcim bo tu ani nie można wydłużyć, skrócić składu a po za tym są notoryczne opóźnienia i problemy ze skomunikowaniem składów z Czechowicami.

Już kiedyś jeździły pociągi do Chrzanowa (po południu) i efekt był taki że ludzie wsiadali jak chcieli jechać dalej a potem gubili się w Chrzanowie i tam przesiadali się na...busa. Oczywiście albo ZKKM.

Natomiast jak puszczali wieczorne składy(jak np. pociąg o 23:05 do Chrzanowa do 1 września 2009)to składy były dewastowane w nocy bowiem skład nie jest zabezpieczony a dworzec Chrzanów Fablok jest brzydki, obskurny i strach się pokazywać w nocy zwłaszcza że nie jest on daleko od zabudowań, a liczne graffiti (np. rysunek pociągu en57 w starym malowaniu)pokazuje kto tu w okolicy rządzi.

Dla mnie Kryniczanin nie jest to zaskoczenie, oni od 2001 roku stopniowo udupiają tą linię. Pozwolili, aby prędkość spadła w stronę Trzebini do kosmicznej prędkości - 20km/h. Pozwolili, aby pozamykano kasy i wprowadzono przesiadki w Trzebini(które na szczęście już zlikwidowali)żeby mniej ludzi jeździło. Pozwolili, aby wyniszczano wszelką infrastrukturę i majątek kolejowy(efekt - dwa oficjalne wykolejenia w Libiążu choć pewnie było ich więcej bowiem jak się wyjeżdża do Trzebini z Libiąża to pociąg jedzie tak że za chwilę się przewróci z prędkością 5km/h)

Kiedyś jeździły 2*EN57 i EN71, dziś jeździ EN57 lub czasem EN81, spoty gdzieś zniknęły. Resztę dyskusji na temat tej linii znajduje się tutaj:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=8052&start=450
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 01-01-2011, 19:33    Odpowiedz z cytatem

Co do 6028 to był typowo kolejarski pociąg. I jego wyciecie specjalnie nikogo nie dziwi. I tak na dalszą podróż trzeba było czekać do 66122.
Co do 625 to nie zgadzam się z Twoim argumentem. To znaczy do 6028 pełna zgoda, ale wycięcie 625 na odc. Stróze-Sącz to szkodliwe działanie. Dlatego, ponieważ robi Ci się luka pomiedzy 66131, ktory jadąc z Kraka często jest opóźniony( odj Str 13.30 a 627 odj Stróże po 16). Ten pociąg powinien zostać, ponieważ z grybowa, Ptaszkowej łapie ludzi na Sącz. Co do cięć Chrzanów-Oświęcim to krok w tył, choć przy obecnej dramatycznej szlakowej nie dziwi. Szkoda, że wciąż nie zrobiono poc. Kraków-Czechowice

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 01-01-2011, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Jak jeszcze trochę obniżą parametry tej linii Trzebinia - Oświęcim to od przyszłego rozkładu pojedzie tam 0, słownie zero pociągów osobowych. Kible już zdychają na linii do Oświęcimia. Jak jeszcze obniżą prędkość to nagminne będzie palenie oporów i szlag trafi pół małopolskiego taboru...

No chyba, że będzie kuriozum i małopolskie Acatusy będą jeździły 20 km/h do Oświęcimia Mr. Green

Linię trzeba wyremontować - to w pierwszej kolejności - inaczej ruch pasażerski tam ustanie całkowicie szybciej niż myślicie.

Frekwencja zaczyna spadać, bo czas przejazdu już jest niedopuszczalnie długi.

A te Stróże to dobrze, że skasowali, dawać jakąś dodatkową parę Tarnów - NS w (D) na EN81...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 01-01-2011, 20:28    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zmiany u ciebie są trochę dziwne ciekawi mnie czym są spowodowane.

Tak to może być dziwne, na 19 połączeń w rel. WR- OWA oraz 17 połączeniom OWA-WR kursujących w time prim co godzina dwóm poc. w każdym z tych kierunków skraca się relację o 20 km.
Spowodowane one są moim zdaniem tylko jednym: brakiem zainteresowania ze strony podróżnych. Tak, tak wiem każdym poc. ktoś w końcu pojedzie ale koszty są jedynym warunkiem tej korekty.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 01-01-2011, 20:31    Odpowiedz z cytatem

To raz czas przejazdu, ale doszly do tego cyrki z dzieleniem relacji. pamiętam że osob. Kraków-Czechowice nie były gorzej obłożone. A teraz mamy kuriozum pociąg na odc. chrzanów-Oświęcim jedzie 35 minut a to jest 20 km. ledwo. Z Trzebinii 26 km pokonuje w 45 minut. Czyli jedzie plus/minus 35 na godzinę. I to powoduje odstraszanie ludzi. A dodatkowo cięcia z nowym rozkładem i luka 3 godzin + rozkomunikowania powodują odpływ pasażerów, choć i tak do Chrzanowa ludzie podrózują, a to, że do Oświęcimia jedzie malutko to nie powód rozdzielania skladów.
A co do meritum ile jeszcze będzie cięć. jak można robić luki w aglomeracji 3 godz na Wieliczkję w C 5527 wyciachany od Suchej i luka 6 godzin. A jeszcze brakuje żeby 625 wycięli Very Happy

[ Dodano: 01-01-2011, 20:32 ]
To niedlugo będą konczyć biegi w szczerym polu Very Happy patrze c jak nam zafundują ZKA na Oswięcim...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 01-01-2011, 20:35    Odpowiedz z cytatem

625 na pewno będzie wycięty, bo jest w obiegu z 6028. Puszczać na pusto skład z NS na podsył to idiotyzm. Zamiast likwidować, trzeba było wydłużyć relację do Tarnowa zostawić w (D), dostoswać tabor na EN81 i jazda...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 01-01-2011, 20:38    Odpowiedz z cytatem

No to kolejne cięcia na Kryniczance, Tylko pogratulować . akurat 625 bsłuży głównie mieszkańcom Grybowa czy Stróż oraz wiosek w kierunku Sącza, poza tym to nieliczny pociag na Krynicę. Likwidacja tego składu to robienie od 13 do 17 na Krynicę i 13 do 16 na Sącz. Efekt łatwy do przewidzenia...

[ Dodano: 01-01-2011, 20:40 ]
To tak jak niszczenie kursów międzygranicznych. Bo może są pociągi o niskiej frekwencji, ale oszczędności raczej powinni poszukać w zarządach a nie w kursach pociągów. Ciekawem czy cyrki z Zilina czy Plavcem to taki nasz polski prezent na euro...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-01-2011, 20:54   

kris123, Co ty znowu bronisz 5 osób w 625 na odcinku Stróże - Nowy Sącz? Kto z Grybowa na Krynicę jedzie pociągiem?
Powrót do góry

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 01-01-2011, 20:56    Odpowiedz z cytatem

Z Grybowa nie na Krynicę ale na Sącz. poza tym te kilka(naście) osób też warto przewieść, poza tym i tak nie ma alternatywy na odc Str-Sacz

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kns Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 01-01-2011, 20:57    Odpowiedz z cytatem

kris123 napisał/a:

Co do 625 to nie zgadzam się z Twoim argumentem. To znaczy do 6028 pełna zgoda, ale wycięcie 625 na odc. Stróze-Sącz to szkodliwe działanie. Dlatego, ponieważ robi Ci się luka pomiedzy 66131, ktory jadąc z Kraka często jest opóźniony( odj Str 13.30 a 627 odj Stróże po 16). Ten pociąg powinien zostać, ponieważ z grybowa, Ptaszkowej łapie ludzi na Sącz.
Pewnie miliony tych ludzi jeżdżą? Kto normalny (bez zniżek) jeździ na trasie Ptaszkowa - Nowy Sącz pociągiem, kiedy Voyager jedzie co 20-30 minut klimatyzowaną Setrą. Z resztą kryniczanin Ci napisał jak wyglądała frekwencja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-01-2011, 21:02   

kns, Akurat wtedy co jechałem w Ptaszkowej wsiadły 3 osoby ze mną i tyle do Sącza a jechał EN81 i 5 osób na pokładzie. A jedna wysiadła w Ptaszkowej To było w Pażdzierniku.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 4 Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl