ile mogą trwać jego testy (o ile w ogóle będą, nie znam się ) zanim zacznie wozić pasażerów?
Hmm, jest kilka sztuk traxxów już eksploatowanych przez PKP Cargo, było przez jakiś czas kilka wyleasingowane przez Przewozy Regionalne, więc wydaje mi się, że testów nie trzeba, ten model ma już dopuszczenie do ruchu i zacznie jeździć lada dzień? Chyba że konieczne będą testy współpracy tego z zestawami wagonów piętrowych. Ewentualnie testy dla prędkości 160km/h, bo dotychczas traxxy w polsce jeździły max 140km/h.
Ale lokomotywa w tym malowaniu jest po prostu śliczna. Nie mogę się napatrzeć .
Czemu, czoło jest fajne malunek na boku przypomina mi jak profesor T.Alent tłumaczył Tytusowi Romkowi i A'Tomkowi na modelu z makowca budowę płaszcza Ziemi, jak się formowały góry
...więc wydaje mi się, że testów nie trzeba, ten model ma już dopuszczenie do ruchu i zacznie jeździć lada dzień?
Będą potrzebne testy nie tylko jako push pulla, ale i samego loka. Osprzęt elektryczny jest jednak trochę inny (dotychczas były u nas wersje wielosystemowe) i trzeba go sprawdzić (oddziaływanie na SRK itp.). Wersja P160 DC ma też inne zawieszenie silników (F140 - za nos, P160 - całkowicie odsprężynowane). Także to i owo trzeba będzie sprawdzić, ale oczywiście wszystko potrwa dużo krócej niż dopuszczenie dla nowego pojazdu.
Czyli mozna sie spodziewac ze koło marca wyjada z push pulami na szlaki kolejowe?
Nie. Wtedy lok powinien być na końcu testów (jak nie będzie problemów), potem sprawdzanie wyników i dopiero w trasę. Bombardier ma czas do ok. połowy roku i się wyrobi raczej.
Do 2015 roku mazowiecki przewoźnik chce zakupić 22 piętrowe wagony oraz 15 nowych szynobusów. Modernizowane będą też eksploatowane EZT-y.
Koleje Mazowieckie poinformowały, że w najbliższych latach spółka zainwestuje 750 mln zł w nowy tabor. Do 2015 roku zakupione zostaną 22 nowe piętrowe wagony środkowe do składów typu „push – pull” oraz 15 szynobusów, w tym 8 elektrycznych i siedem spalinowych.
W latach 2012 i 2013 spółka będzie też unowocześniać eksploatowane już jednostki. W ramach napraw głównych zmodernizowane zostaną 34 EZT, a w ramach napraw rewizyjnych – 43 pojazdy. W planach spółki jest również wybudowanie nowoczesnej bazy utrzymaniowej pojazdów oraz dwóch myjni taboru.
Koleje Mazowieckie zapowiadają również inne udogodnienia dla pasażerów – wprowadzona ma być sprzedaż biletów przez Internet, zakup nowoczesnych stanowisk kasowych wyposażonych w najnowocześniejsze urządzenia technologiczne, a także zakup biletomatów stacjonarnych oraz mobilnych w całym taborze spółki. – Chcemy uruchomić profesjonalne call center dla pasażerów, dzięki któremu łatwo będą mogli uzyskać informacje – zapowiada Donata Nowakowska, rzeczniczka Kolei Mazowieckich.
Inwestycje spółki mają poprawić komfort podróżowania dla podróżnych. W ciągu jedenastu miesięcy 2011 roku Koleje Mazowieckie przewiozły blisko 50 mln pasażerów.
Nie tak dawno bombardier zaprezentował nowy projekt wagonów piętrowych.. więc wyobraź sobie kupno przez KMy nowego modelu wagonów całkowicie odbiegających od starszego typu i połącz je ze starymi .. efekt podobny jak przy wstawieniu silnika z malucha do mercedesa..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum