Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Koleje Mazowieckie dokupią piętrusy?
Autor Wiadomość

Grygus Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2010
Skąd: Otwock

PostWysłany: 01-01-2011, 22:17    Odpowiedz z cytatem

Dudzio napisał/a:
ile mogą trwać jego testy (o ile w ogóle będą, nie znam się Razz) zanim zacznie wozić pasażerów?


Hmm, jest kilka sztuk traxxów już eksploatowanych przez PKP Cargo, było przez jakiś czas kilka wyleasingowane przez Przewozy Regionalne, więc wydaje mi się, że testów nie trzeba, ten model ma już dopuszczenie do ruchu i zacznie jeździć lada dzień? Chyba że konieczne będą testy współpracy tego z zestawami wagonów piętrowych. Ewentualnie testy dla prędkości 160km/h, bo dotychczas traxxy w polsce jeździły max 140km/h.

Ale lokomotywa w tym malowaniu jest po prostu śliczna. Nie mogę się napatrzeć Smile .

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 01-01-2011, 23:55    Odpowiedz z cytatem

Testy do systemu push mogą potrwać...

Lokomotywę skrzywdziła najpierw Dominika Niksa, studentka architektury krajobrazu.

A potem KM/Bombardier dopsuł projekt tej strony której jest zdjęcie. na drugiej jest lepiej. Ale czoło jest fatalne.

Ech, lepiej było wybrać chociaż projekt ala Osa a nie takie coś...

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

psim Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 06 Sie 2010

PostWysłany: 02-01-2011, 00:45    Odpowiedz z cytatem

Czemu, czoło jest fajne Smile malunek na boku przypomina mi jak profesor T.Alent tłumaczył Tytusowi Romkowi i A'Tomkowi na modelu z makowca budowę płaszcza Ziemi, jak się formowały góry Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 02-01-2011, 03:35    Odpowiedz z cytatem

Grygus napisał/a:
...więc wydaje mi się, że testów nie trzeba, ten model ma już dopuszczenie do ruchu i zacznie jeździć lada dzień?


Będą potrzebne testy nie tylko jako push pulla, ale i samego loka. Osprzęt elektryczny jest jednak trochę inny (dotychczas były u nas wersje wielosystemowe) i trzeba go sprawdzić (oddziaływanie na SRK itp.). Wersja P160 DC ma też inne zawieszenie silników (F140 - za nos, P160 - całkowicie odsprężynowane). Także to i owo trzeba będzie sprawdzić, ale oczywiście wszystko potrwa dużo krócej niż dopuszczenie dla nowego pojazdu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

R90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Wrz 2010
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: 02-01-2011, 15:10    Odpowiedz z cytatem

Czyli mozna sie spodziewac ze koło marca wyjada z push pulami na szlaki kolejowe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 02-01-2011, 16:25    Odpowiedz z cytatem

Na pewno będą chcieli zdążyć wepchnąć je na Słonecznego Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

19WE Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2010

PostWysłany: 02-01-2011, 20:26    Odpowiedz z cytatem

A beton PKP?
Da sobie wyrwać trasę? Bo z V160 marne losy eicow...

_________________
Ataków na konto (27.01): 21
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 02-01-2011, 21:36    Odpowiedz z cytatem

Jeśli beton podpisze umowę z MI w obecnym kształcie to na 15 lat można będzie zapomnieć o Słonecznym, chyba że przez Bydgoszcz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 02-01-2011, 21:55    Odpowiedz z cytatem

A to w sumie nie było by złe gorzej, że dalej trasa jest fatalna.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 02-01-2011, 22:29    Odpowiedz z cytatem

no ale ta umowa raczej i tak nie będzie obowiązywać od momentu podpisania, tylko od następnego roku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 03-01-2011, 23:42    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czyli mozna sie spodziewac ze koło marca wyjada z push pulami na szlaki kolejowe?


Nie. Wtedy lok powinien być na końcu testów (jak nie będzie problemów), potem sprawdzanie wyników i dopiero w trasę. Bombardier ma czas do ok. połowy roku i się wyrobi raczej.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 29-12-2011, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Do 2015 roku mazowiecki przewoźnik chce zakupić 22 piętrowe wagony oraz 15 nowych szynobusów. Modernizowane będą też eksploatowane EZT-y.

Koleje Mazowieckie poinformowały, że w najbliższych latach spółka zainwestuje 750 mln zł w nowy tabor. Do 2015 roku zakupione zostaną 22 nowe piętrowe wagony środkowe do składów typu „push – pull” oraz 15 szynobusów, w tym 8 elektrycznych i siedem spalinowych.

W latach 2012 i 2013 spółka będzie też unowocześniać eksploatowane już jednostki. W ramach napraw głównych zmodernizowane zostaną 34 EZT, a w ramach napraw rewizyjnych – 43 pojazdy. W planach spółki jest również wybudowanie nowoczesnej bazy utrzymaniowej pojazdów oraz dwóch myjni taboru.

Koleje Mazowieckie zapowiadają również inne udogodnienia dla pasażerów – wprowadzona ma być sprzedaż biletów przez Internet, zakup nowoczesnych stanowisk kasowych wyposażonych w najnowocześniejsze urządzenia technologiczne, a także zakup biletomatów stacjonarnych oraz mobilnych w całym taborze spółki. – Chcemy uruchomić profesjonalne call center dla pasażerów, dzięki któremu łatwo będą mogli uzyskać informacje – zapowiada Donata Nowakowska, rzeczniczka Kolei Mazowieckich.

Inwestycje spółki mają poprawić komfort podróżowania dla podróżnych. W ciągu jedenastu miesięcy 2011 roku Koleje Mazowieckie przewiozły blisko 50 mln pasażerów.


źródło: KOW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 31-12-2011, 12:00    Odpowiedz z cytatem

Bombardier raczej nie będzie produkował dla KMów nowych wagonów środkowych.. tak mi się wydaje..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 01-01-2012, 00:32    Odpowiedz z cytatem

A na jakiej podstawie opierasz swoje przypuszczenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

FranzMaurer Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2011

PostWysłany: 02-01-2012, 16:08    Odpowiedz z cytatem

Nie tak dawno bombardier zaprezentował nowy projekt wagonów piętrowych.. więc wyobraź sobie kupno przez KMy nowego modelu wagonów całkowicie odbiegających od starszego typu i połącz je ze starymi .. efekt podobny jak przy wstawieniu silnika z malucha do mercedesa..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 4 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl