Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Taurus dla PKP Intercity
Autor Wiadomość

OPi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lis 2009
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 05-01-2011, 22:34    Odpowiedz z cytatem

To nie ma kasy na wagony, a oni chcą leasingować kolejne pojazdy? Podobno kasy nie mają! Jaki beton!

_________________
>>>>>Kolejowy kanał You Tube - pioko17<<<<<
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 05-01-2011, 22:37    Odpowiedz z cytatem

Kolejna lipa w leasingiem. Brakuje lokomotyw na minimum 160km/h, a do wynajęcia są te na 140km/h. Opóźnienia i tak się nie uniknie, choć na pewno będzie mniejsze niż w przypadku EU/EP07.
Na razie to Cargo poratowało Intercity 1 szt. TRAXX.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

xzielak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Paź 2008

PostWysłany: 05-01-2011, 22:39    Odpowiedz z cytatem

A ile prawdy w tym, że jeden Husarz przywitał krzaki i służy jako dawca części? Bo z kolei Waszkiewicz betoniarz z PKP IC powiedział, że naprawiono i jest w obiegu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 05-01-2011, 22:39    Odpowiedz z cytatem

Skoro mają "nadmiar" EU/EP07 to mogli by je wypożyczyć do PR:))

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 05-01-2011, 23:13    Odpowiedz z cytatem

Równie dobrze Cargo mogłoby wypożyczać lokomotywy prywatnym przewoźnikom.

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-01-2011, 23:20   

Ty się lepiej schowaj ze swoimi mądrościami. Najpierw doczytaj, skąd PKP IC posiada tyle lokomotyw EU/EP07, a dopiero potem przedstawiaj na forum swoje wypociny.
Powrót do góry

ET40 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Kwi 2010
Skąd: Stolyca województwa.

PostWysłany: 05-01-2011, 23:28    Odpowiedz z cytatem

REGIOchłopak napisał/a:
Skoro mają "nadmiar" EU/EP07 to mogli by je wypożyczyć do PR:))

Policzyliby PR-om tyle, że bardziej opłacałyby im się ET22 z Cargo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-01-2011, 23:32   

@Xzielak

Ile prawdy w słowach Iwana jest, trudno powiedzieć, ale na BWE śmigają:

- EP07 (zaobserwowana 2-3 tygodni temu)
- EP08 (zaobserwowana na początku grudnia)
- niemieckie EU43 (na całej trasie- czasem jechał na Zielonogórzaninie i Moskviczu- zmiana obiegów)
- no i teraz Tauri wracają do gry, ale głownie z EIC, rzadko z EC (problemy na stacji Oderbruecke związany ze zmianą napięcia- podmiana na bodajże BR 218- V max 140 km/h) Śmiech
- no i awaryjnie cargowskie lub PRowskie SU45- odstęp Rzepin-Frankfurt Oder, gdy jedzie "Sjedmaya" do Rzepina
Powrót do góry

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-01-2011, 09:07    Odpowiedz z cytatem

Mędza: Lokomotywy Siemensa okazują się być awaryjne

– Potwierdzam, że najnowsze lokomotywy produkcji Siemensa okazują się być awaryjne w warunkach zimowych. Awaryjność dotyczy w głównej mierze elektroniki – przyznał Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.

Szef PKP Intercity zdradził, że zdarzały się dni w trakcie okresu zimowego, kiedy na 10 lokomotyw Husarz sprawne były 4. Dodał, że według stanu na wczoraj czynnych jest 8 lokomotyw, które obsługują połączenia.

Problem awaryjności nie dotyczy tylko lokomotyw Siemensa. – Drugim istotnym składnikiem naszego taboru, jeśli chodzi o lokomotywy jest lokomotywa EP09, która jest w stanie rozwijać prędkość 160 km/h. I tutaj również mamy sytuację podwyższonej awaryjności tego typu lokomotyw. Są też lokomotywy EP08, ale jest ich niewiele. Jeśli chodzi o EP07, to sytuacja jest najlepsza, bo się okazuje, że mimo iż są one wolniejsze, to relatywnie niezawodne – wyjaśnił Grzegorz Mędza.

Podsumowując stan taboru, jeśli chodzi o lokomotywy, szef PKP Intercity powiedział, że spółka ma nadwyżkę lokomotyw, ale występują ubytki wśród tych najszybszych. – Ubytki, które nie są znaczne ilościowo, ale mogą skutkować wolniejszym czasem przejazdu w niektórych sytuacjach, w niewielkim zakresie – zaznaczył.

Grzegorz Mędza przyznał także, że PKP Intercity ma plan wyleasingowania w najbliższym czasie dodatkowych lokomotyw do obsługi najszybszego segmentu połączeń. – Niezależnie od tego przy okazji korygowania rozkładu zadbamy o to, żeby był on dostosowany do stanu taborowego. Żeby nie było tego typu sytuacji, że pociąg nie dojeżdża na czas z naszej przyczyny. Dzisiaj pociągi się opóźniają za przyczyną naszą. Około jedna trzecia przypadków dotyczy awarii po naszej stronie – wyjaśnił.

Wczoraj informowaliśmy, że PKP Intercity wynajęło od PKP Cargo jedną lokomotywę Traxx produkcji Bombardiera. Spółka prowadzi także rozmowy z dwoma podmiotami w sprawie leasingu dodatkowych maszyn.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 06-01-2011, 12:09    Odpowiedz z cytatem

xzielak napisał/a:
A ile prawdy w tym, że jeden Husarz przywitał krzaki i służy jako dawca części? Bo z kolei Waszkiewicz betoniarz z PKP IC powiedział, że naprawiono i jest w obiegu?



że stoją w krzakach to bardzo realne, ale skoro te lokomotywy są w miarę nowe i są na gwarancji więc jako dawca na pewno nie służy. Pytanie tylko dlaczego nie chcą wysłać ich do naprawy?

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 06-01-2011, 15:27    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A ile prawdy w tym, że jeden Husarz przywitał krzaki i służy jako dawca części?


No właśnie ponoć jeździ normalnie od niedawna.


Cytat:
- niemieckie EU43 (na całej trasie- czasem jechał na Zielonogórzaninie i Moskviczu- zmiana obiegów)

Jeden niemiecki traxx planowo obsługuje jeden obieg.

Cytat:
- no i teraz Tauri wracają do gry, ale głownie z EIC, rzadko z EC (problemy na stacji Oderbruecke związany ze zmianą napięcia- podmiana na bodajże BR 218- V max 140 km/h)

Na ile to teraz jest aktualne? Znaczy nie to, co było 2 tygodnie temu, tylko co jest dziś?

Cytat:
Pytanie tylko dlaczego

Jak napisał Iwan - serwis Siemensa robi na bieżąco wszytko, tylko długo to trwa, a najwyyraźniej umowa nie przewiduje jakiś większych kar za te opóźnienia...

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 07-01-2011, 02:13    Odpowiedz z cytatem

mk1992 napisał/a:
Ty się lepiej schowaj ze swoimi mądrościami. Najpierw doczytaj, skąd PKP IC posiada tyle lokomotyw EU/EP07, a dopiero potem przedstawiaj na forum swoje wypociny.


I co z tego? IC i PR to teraz konkurencja.

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 07-01-2011, 07:42    Odpowiedz z cytatem

To, że ta konkurencja jest niezdrowa i podpierana z góry od początku - budynie grupa PKP od PR po prostu zagrabiła i przekazała IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 07-01-2011, 09:12    Odpowiedz z cytatem

Czy ta rozprawa dotyczy rónież Edyt ed74 ispotowych wagonów??? Bo przeciez te tez zagarneli. Dobrze ze PKP IC nie zagarnal tez spotowych en57 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 07-01-2011, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
To, że ta konkurencja jest niezdrowa


Jaka niezdrowa? Przecież doszło do obniżki cen.


Cytat:
Jeden niemiecki traxx planowo obsługuje jeden obieg.


Można wiedzieć który?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 16 z 18 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl