Kolejna lipa w leasingiem. Brakuje lokomotyw na minimum 160km/h, a do wynajęcia są te na 140km/h. Opóźnienia i tak się nie uniknie, choć na pewno będzie mniejsze niż w przypadku EU/EP07.
Na razie to Cargo poratowało Intercity 1 szt. TRAXX.
A ile prawdy w tym, że jeden Husarz przywitał krzaki i służy jako dawca części? Bo z kolei Waszkiewicz betoniarz z PKP IC powiedział, że naprawiono i jest w obiegu?
Równie dobrze Cargo mogłoby wypożyczać lokomotywy prywatnym przewoźnikom.
_________________ Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-01-2011, 23:20
Ty się lepiej schowaj ze swoimi mądrościami. Najpierw doczytaj, skąd PKP IC posiada tyle lokomotyw EU/EP07, a dopiero potem przedstawiaj na forum swoje wypociny.
Skoro mają "nadmiar" EU/EP07 to mogli by je wypożyczyć do PR:))
Policzyliby PR-om tyle, że bardziej opłacałyby im się ET22 z Cargo.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-01-2011, 23:32
@Xzielak
Ile prawdy w słowach Iwana jest, trudno powiedzieć, ale na BWE śmigają:
- EP07 (zaobserwowana 2-3 tygodni temu)
- EP08 (zaobserwowana na początku grudnia)
- niemieckie EU43 (na całej trasie- czasem jechał na Zielonogórzaninie i Moskviczu- zmiana obiegów)
- no i teraz Tauri wracają do gry, ale głownie z EIC, rzadko z EC (problemy na stacji Oderbruecke związany ze zmianą napięcia- podmiana na bodajże BR 218- V max 140 km/h)
- no i awaryjnie cargowskie lub PRowskie SU45- odstęp Rzepin-Frankfurt Oder, gdy jedzie "Sjedmaya" do Rzepina
Mędza: Lokomotywy Siemensa okazują się być awaryjne
– Potwierdzam, że najnowsze lokomotywy produkcji Siemensa okazują się być awaryjne w warunkach zimowych. Awaryjność dotyczy w głównej mierze elektroniki – przyznał Grzegorz Mędza, prezes PKP Intercity.
Szef PKP Intercity zdradził, że zdarzały się dni w trakcie okresu zimowego, kiedy na 10 lokomotyw Husarz sprawne były 4. Dodał, że według stanu na wczoraj czynnych jest 8 lokomotyw, które obsługują połączenia.
Problem awaryjności nie dotyczy tylko lokomotyw Siemensa. – Drugim istotnym składnikiem naszego taboru, jeśli chodzi o lokomotywy jest lokomotywa EP09, która jest w stanie rozwijać prędkość 160 km/h. I tutaj również mamy sytuację podwyższonej awaryjności tego typu lokomotyw. Są też lokomotywy EP08, ale jest ich niewiele. Jeśli chodzi o EP07, to sytuacja jest najlepsza, bo się okazuje, że mimo iż są one wolniejsze, to relatywnie niezawodne – wyjaśnił Grzegorz Mędza.
Podsumowując stan taboru, jeśli chodzi o lokomotywy, szef PKP Intercity powiedział, że spółka ma nadwyżkę lokomotyw, ale występują ubytki wśród tych najszybszych. – Ubytki, które nie są znaczne ilościowo, ale mogą skutkować wolniejszym czasem przejazdu w niektórych sytuacjach, w niewielkim zakresie – zaznaczył.
Grzegorz Mędza przyznał także, że PKP Intercity ma plan wyleasingowania w najbliższym czasie dodatkowych lokomotyw do obsługi najszybszego segmentu połączeń. – Niezależnie od tego przy okazji korygowania rozkładu zadbamy o to, żeby był on dostosowany do stanu taborowego. Żeby nie było tego typu sytuacji, że pociąg nie dojeżdża na czas z naszej przyczyny. Dzisiaj pociągi się opóźniają za przyczyną naszą. Około jedna trzecia przypadków dotyczy awarii po naszej stronie – wyjaśnił.
Wczoraj informowaliśmy, że PKP Intercity wynajęło od PKP Cargo jedną lokomotywę Traxx produkcji Bombardiera. Spółka prowadzi także rozmowy z dwoma podmiotami w sprawie leasingu dodatkowych maszyn.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
A ile prawdy w tym, że jeden Husarz przywitał krzaki i służy jako dawca części? Bo z kolei Waszkiewicz betoniarz z PKP IC powiedział, że naprawiono i jest w obiegu?
że stoją w krzakach to bardzo realne, ale skoro te lokomotywy są w miarę nowe i są na gwarancji więc jako dawca na pewno nie służy. Pytanie tylko dlaczego nie chcą wysłać ich do naprawy?
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
A ile prawdy w tym, że jeden Husarz przywitał krzaki i służy jako dawca części?
No właśnie ponoć jeździ normalnie od niedawna.
Cytat:
- niemieckie EU43 (na całej trasie- czasem jechał na Zielonogórzaninie i Moskviczu- zmiana obiegów)
Jeden niemiecki traxx planowo obsługuje jeden obieg.
Cytat:
- no i teraz Tauri wracają do gry, ale głownie z EIC, rzadko z EC (problemy na stacji Oderbruecke związany ze zmianą napięcia- podmiana na bodajże BR 218- V max 140 km/h)
Na ile to teraz jest aktualne? Znaczy nie to, co było 2 tygodnie temu, tylko co jest dziś?
Cytat:
Pytanie tylko dlaczego
Jak napisał Iwan - serwis Siemensa robi na bieżąco wszytko, tylko długo to trwa, a najwyyraźniej umowa nie przewiduje jakiś większych kar za te opóźnienia...
Ty się lepiej schowaj ze swoimi mądrościami. Najpierw doczytaj, skąd PKP IC posiada tyle lokomotyw EU/EP07, a dopiero potem przedstawiaj na forum swoje wypociny.
I co z tego? IC i PR to teraz konkurencja.
_________________ Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum