Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Marszałek Łapiński chce karać PR
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 17-11-2010, 14:47    Odpowiedz z cytatem

Z dedykacją dla marszałka Łapińskiego:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=11952

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 06-02-2011, 20:46    Odpowiedz z cytatem

W dniu 03 lutego 2011 roku w UMWD z inicjatywy związków zawodowych działających w PR Wrocław odbyło się pierwsze spotkanie z nowymi władzami Urzędu Marszałkowskiego.
Były omawiane różne tematy. Między innymi został omówiony projekt karania PR Wrocław.
Po burzliwej, acz ciekawej rozmowie powiem tyle, że kary będą zminimalizowane, tj. będą dotyczyły tylko w przypadku winy PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 06-02-2011, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak, Mam nadzieję że poważnie myślący pracownicy PR i ich pasażerowie doszli do tego wniosku znacznie szybciej Very Happy

Co przy obecnej sytuacji w DZPR (odwołane poc. KKA, opóźnienia) oznacza i tak całkiem spore oszczędności po stronie płatnika czyli samorządu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 06-02-2011, 20:57    Odpowiedz z cytatem

pospieszny, oszczędności są iluzoryczne, bo i tak 7,3% straty wygenerowanej przez Przewozy Regionalne idzie na konto UMWD.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Robikon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-02-2011, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak a kiedy związki będą rozmawiać na temat rozkładu.Rozkład na Dolnym śląsku jest coraz gorszy z roku na rok.Kiedy odbędzie się dyskusja na temat parku Ezt,które są na stanie DZPR oraz zaplecza naprawczego. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 06-02-2011, 21:22    Odpowiedz z cytatem

Robikon, zostało uzgodnione z Marszałkiem, że związki zawodowe będą się spotykać raz na kwartał. I temat rozkładu na pewno będzie też poruszony. Powiem więcej. jeden ze związków napisał w tej materii e-maila do Marszałka. W związku z ograniczonym czasem Pana J. Łużniak wszystkie zadane pytania przez związki zawodowe będą udzielone na piśmie.

Robikon, przykro mi bardzo, ale PR Wrocław nie ma na stanie parku EZT. A zaplecze naprawcze najprawdopodobniej będzie powiększane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Robikon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lis 2008
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-02-2011, 21:39    Odpowiedz z cytatem

Dolnoślązak to czyje są zatem EZT kursujące po Dś a zaplecze i dobre zobiegowanie to jest podstawą racjonalizacji kosztów.

[ Dodano: 06-02-2011, 21:42 ]
Przy dobrym rozkładzie i zobiegowaniu można uzyskać spore oszczędności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dolnoślązak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Maj 2008
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 06-02-2011, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dolnoślązak to czyje są zatem EZT kursujące po Dś a zaplecze i dobre zobiegowanie to jest podstawą racjonalizacji kosztów.


Robikon, oczywiście, że EZT-y należą do Spółki PR i są na stanie PR Wrocław. O zapleczu pisałem wyżej. Poczekajmy na konkrety.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 16-03-2011, 13:46    Odpowiedz z cytatem

Są pierwsze efekty umowy Urzędu Marszałkowskiego z dolnośląską koleją.

Radio Wrocław sprawdziło, jaki efekt przyniosła podpisana dwa tygodnie temu umowa Urzędu Marszałkowskiego z Przewozami Regionalnymi. Zgodnie z nią za każde spóźnienie pociągu należy się kara - nawet do 5 tysięcy złotych.

Przewoźnik musi też zapłacić za odwołanie połączenia lub niezorganizowanie komunikacji zastępczej. Agnieszka Zakęś z departamentu infrastruktury zapewnia, że nowe przepisy przynoszą oczekiwane skutki.

Przewoźnik może też zostać ukarany za nie zapewnienie pasażerom odpowiednich warunków - np. brak ogrzewania w pociągu zimą, nie zamykające się okna i drzwi. Pieniądze z kar trafiają do budżetu województwa.

Martyna Basaj

źródło: Polskie Radio Wrocław

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Krakonos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2009

PostWysłany: 16-03-2011, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Idea samych kar jest słuszna. Tak samo zrobiono w moim województwie.
Jest tylko jedno ale, sposób w jaki sprawdza się występowanie nieprawidłowości.
W przypadku zmiany składu, kkz, spóźnień i odwołanych pociągów pewnie można dojść do wszystkich problemów po dokumentach.
Jak jednak sprawdza się czy przysłowiowe "okno" otwiera się latem i zamyka szczelnie zimą.
Próbowałem to wyjaśnić w Urzędzie Marszałkowskim i nawet otrzymałem odpowiedź. Niestety same ogólniki, iż będą kontrolować sumienni i taki tam Confused Ciekawe jak będzie w przypadku DZPR?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kolejarz_wg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2010
Skąd: Węgliniec

PostWysłany: 26-03-2011, 11:30    Odpowiedz z cytatem

Pytasz jak będą to kontrolować? Proste- "na gruncie". Juz sie zdazaja kontrole, że wsiada ktoś z Urzędu Marszałkowskiego oficjalnie, UTK robi to samo- wpadają do pociagu, sprawdzają toalete, sprawdzają czy jest ciepło, czy jest woda w kibelku Smile, notują sobie i idą do kolejnej jednostki. Takie akcje byly juz na Wrocławiu Głownym, na Kłodzku, Jeleniej Górze, Kamieńcu Z, I to nawet nie podczas biegu pociagu, tylko odnoszac sie do tego, ze pasazerowie kradna piapier, to sprawdzają stan tego np. na Głownym zaraz po wjezdzie w perony.

Do tego dochadza jeszcze anonimowe kontrole, tzn, ludzie wynajęci przez UMWD na umowę zlecenie jadą sobie anonimowo i notują uwagi, robią zdjęcia tel. kom. i to nie tylko sprawdzają stan taboru, ale często też obsługę Smile np. zadają jakies pytanie, jedno sensowne wymagające wiedzy, drugie bezsensowne i oceniają reakcje pracowników.

Ciekawe co z tego wyjdzie.... Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 26-03-2011, 20:48    Odpowiedz z cytatem

kolejarz_wg,
Nie wiesz może czy nie szukają ludzi do takich kontroli jako tajemniczy klient?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl