Potwierdzam, jesienią jechałem z Gorzowa do Krzyża szynobusem Kostrzyn-Krzyż, to pojazd (dwuczłonowy) był pełen, ludzie stali i dużo osób się przesiadało w Krzyżu m.in na Regio do Poznania. Krzyż jest stacją węzłową, ważnym punktem przesiadkowym więc pociągi IR/TLK muszą się tam zatrzymywać. Podobnie - czy wyobrażacie sobie brak postojów pociągów dalekobieżnych w Laskowicach Pomorskich (wieś), Jabłonowie Pomorskim czy Kutnie (małe miasta)? Wszystkie ww. stacje łącznie z Krzyżem są zbyt ważne.
Część muszą przetrasować na Sochaczew, ze względu na (nikomu niepotrzebną) modernę.
Raczej nie wyleci żaden TLK "łódzki", ale na niektórych pojawią się z powrotem ED74.
Pojawia sie na wszystkich pozaszczytowych ED74... tyle ze ... skonczy sie na 1 obiegu
bo reszta pojdzie na Biała Podlaska i ten cudny obieg Warszawa-Poznan-Krakow-Poznan-Warszawa.
3108 EIC "Sawa" Kraków Główny-Warszawa Wschodnia;
13109 TLK Warszawa Wschodnia-Kraków Główny przez Radom, Kielce (odjazd z Warszawy Wsch. 16:23, przyjazd do Krakowa 21:33);
reszta numeracji nie mogłem znaleźć.
Do 31 maja, więc przy następnej korekcie rozkładu jazdy od 1 czerwca mamy zapewnione kolejne pociągi "do uwalenia".
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum