Wszystko pięknie ładnie....ale EN 77 - 002 był złożony w Bydgoskiej Pessie w ciągu 3 ( słownie: TRZECH!!!!!) dni!!!!! I efekt tego było już widać w niedzielę 30.01.
Zdefektował na aglomeracji!!!!
Solowy Acatus to stanowczo za mało jak na Dunajca (2221/2), szczególnie w dni robocze. Przypominam, że liczba miejsc siedzących kaktusa to 180 czyli dokładnie tyle samo ile w jednym EN57. Dotychczas na Dunajcu jeździł sklad EN71/ED72 + EN57, czyli o ponad 400 miejscach siedzących! I wtedy nawet frekwencja, szczególnie popołudniu sięgała 100%! Niech jeżdżą dwa acatusy, albo niech nie jeżdżą na Dunajcu wcale! Puszczanie pojedynczego na siłę wymusza odpływ pasażerów od tego pociągu.
Chcesz znać dane dot. frekwencji Dunajca za zeszły rozkład, zwłaszcza po południu? Niestety Dunajec jeździł w zeszłym rozkładzie zapełniony bardziej rano niż po południu. Nie wiem jak jest teraz.
Teraz wygląda to zupełnie inaczej - po południu Wielkopolanin jedzie dopiero pół godziny po Dunajcu, a nie kilka minut wcześniej jak to bywało w poprzednim roku. Rano, w Tarnowie co prawda jest IR Galicja 3 minuty przed Dunajcem, ale z tego co widziałem to zanim jeszcze pojawił się acatus to większość ludzi wsiadała do Dunajca.
No pewnie tak, nie jechałem popołudniowym Dunajcem już ponad miesiąc, bo mi do godzin pracy nie pasuje, ale podejrzewam, że jednostka solo jest wynikiem ostatniego liczenia pasażerów, które były przeprowadzane w listopadzie... A dzięki uprzejmości znajomego mogłem zerknąć na zestawienia i w Dunajcu frekwencja lepsza była rano niż po południu.
dzisiejszy kurs na Acatusie do Oświęcimia z Chrzanowa z 11 48 opózniony 30 minut Wina PLK czy awaria
Zdecydowanie awaria; dzisiejszy (tj. 7 lutego), dokładnie ten sam kurs, ledwo sie wytoczył po kilku minutach postoju ze stacji Wieliczka. Coś z drzwiami było nie tak i już do Krakowa Głównego przyjechał prawie 10 minut "w plecy". Identycznie było kilkadziesiąt minut wcześniej; z Krakowa wyjechał planowo, ale do Wieliczki zdołał zarobić troche opóźnienia (problem ten sam - drzwi; paradoksalnie tylko problem był z drzwiami na drugim końcu składu...). Poza tym wystarczy byle minimalna krzywizna geometrii toru (głównie rozjazdy i ostre łuki), a skład wydaje odgłosy jakby zaraz miał się rozsypać począwszy od wózków. Ogólnie: opakowanie ładne, ale w środku szrot...
Jeden z Acatusow ma chyba codziennie ten sam obieg:
R-30410/1 z Krakowa do Oświęcimia (Kraków Gł. 4:45)
R-30220/1 z Oświęcimia do Wieliczki (Kraków Gł. 9:20)
R-30122/3 z Wieliczki do Oświęcimia (Kraków Gł. 10:40)
R-30232/3 z Oświęcimia do Wieliczki (Kraków Gł. 15:20)
R-30134/5 z Wieliczki do Oświęcimia (Kraków Gł. 16:40)
R-30244/5 z Oświęcimia do Krakowa (Kraków Gł. 21:19)
Czy ktoś może podać dokładniej godzinowo obieg drugiego Acatusa?
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-02-2011, 21:39
O ile obieg sie nie zmienił, to wygląda to tak:
''Dunajec'' Nowy Sacz-Kraków Gł. 8:37
Kraków Gl. 9:07- Tarnów
Tarnów 11:40- Kraków Gł.
''Dunajec'' Kraków Gł. 16:30- Nowy Sącz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum