Ci co nie wiedzą co to jest pociąg, przed wyruszeniem mogę się założyć że udadzą się na stację PKP do informacji, gdy takiej nie mają zadzwonią na informację.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
A czy nie prościej by jakiś informatyk wklepał zmiany do hafasa ?? Zajęło by mu to kilka godzin albo nawet minut. Nie widzę problemu. O kasach i informacjach to weź mi nawet nie mów, bo one zwyczajnie naciągają ludzi, sprzedają najdroższy bilet, kiedy są wiele tańsze zniżki handlowe i inne. Mnie nawet ciężko czasem kupić w tych kasach jakąś zniżkę, choć wiem i mówię co chcę.
Orlice wylecialy od marca po polskiej stronie, (o ironio) po czeskiej pociąg dalej jeździ. Czy wiadomo, czy PIC podstawi chociaż busa dla osób przyjeżdżających Regio 66323 do Międzylesia 9.09 ?
Bo na razie to według rozkładu trzeba 9 km w 24minuty do Lichkova po torach przebiec...
Aha super a ja nimi chciałem jechać, świetnie po prostu. Tylko od tego im wagonów nie przybędzie bo to jeździło na czeskich wagonach, więc nie rozumiem tej zmiany. W ogóle to już raczej definitywnie koniec tej kolei. Zapraszam DB i RZD do jak najszybszego wykonania kolejowego rozbioru polski, bo te pseudokoleje już nic nie prezentują swoją ofertą.
Dokładnie zgadzam się z opinią, że poziom informatyzacji w pkp to jedna wielka granda, co zwłaszcza uwidacznia się w momentach zmiany rozkładu jazdy. Owszem, miłośnicy kolei którzy śledzą to na bieżąco jakoś sobie poradzą i dojadą do celu, ale przeciętny człowiek który jedzie pociągiem raz na ruski rok to naprawdę jest w sytuacji nie do pozazdroszczenia. Momentami tylko usiąść i płakać. A nas miłośników jest garstka a zdecydowana większość to normalni ludzie i to dla nich ma być internet, kasy i informacje.
Na temat informacji i poziomu obsługi w punktach informacyjnych i kasach biletowych nawet największych polskich dworców kolejowych można książkę i to niejedną napisać.Przykład z 17 września 2010 roku. W galerii południowej w kasie IC dworca centralnego w Warszawie poprosiłem o bilet do Chełma w ofercie "Wspólny Przejazd" (odcinek Warszawa-Lublin TLK i Lublin-Chełm Regio). Po chwili usłyszałem, że mam zapłacić 51 zł. Gdy zwróciłem uwagę, że tyle to kosztuje normalny bilet a nie w tej ofercie, że 6 dni temu jechałem dokładnie tak samo a dwa dni później wracałem i płaciłem 45.90 zł pani w kasie mi z uporem próbowała uświadomić, że nie mam racji. Biletu oczywiście nie przyjąłem, bo przecież nie będę przepłacał świadomie, a ponieważ miałem jeszcze trochę czasu do pociągu poszedłem do COK i tam nabyłem taki bilet w cenie 45,90 zł, czyli tyle ile wtedy kosztował. Z biletem w ręku poszedłem do tej kasy, pokazuje czarno na białym i mówię, że jak się sprzedaje bilety to wypadałoby się najpierw ofert nauczyć. A pani do mnie" jak ja bym miała komputer" i z hukiem zamknęła okienko. Pominę fakt, że jak się nie poprosi to nikt z własnej woli ci takiej oferty nie zaproponuję, i nawet ja spory czas przepłacałem bo nie wiedziałem ze coś takiego istnieje.
Orlice wylecialy od marca po polskiej stronie, (o ironio) po czeskiej pociąg dalej jeździ. Czy wiadomo, czy PIC podstawi chociaż busa dla osób przyjeżdżających Regio 66323 do Międzylesia 9.09 ?
Bo na razie to według rozkładu trzeba 9 km w 24minuty do Lichkova po torach przebiec...
Alternatywą jest Regio 157 Wrocław Gł. - Usti nad Orlici,
O 9:19 jest Regio 69320 z Pardubic hl.n. do Kłodzka Głównego i w Kłodzku przesiadka w kierunku Wrocławia, więc po co jakiś autobus?
157 międzynarodowy to 15120 (8.00 z Międzylesia) ?
Autobus po to, zeby nie siedziec na dworcu we Wrocławiu o 4 rano, tylko o 6.
Dojeżdżając na 15120 do Wrocławia skądś dalej (Poznań np.) trzeba godzinke o 4 rano spedzić na dworcu. Przyjeżdżając na 66323 jest większa szansa, że coś już na dworcu będzie otwarte i nie będzie trzeba się tułać razem z ochroną ...
A pociąg w kierunku Kłodzka to kiepski kontrargument, bo chodzi o podróż w przeciwnym kierunku
Tak tylko ten międzynarodowy 157 czy 15120 to jednostka EN57 jeśli się nie mylę, a Orlica to były czeskie wagony (2 kl Y Batzeny). Zauważacie różnicę ??
Jest totalnym nieporozumieniem że pociąg TLK relacji Zakopane(Kraków Płaszów)-Białystok o 15.05(z Krakowa Głównego) jedzie przez Włoszczową,ten pociąg powinien jechać przez Kielce,Radom,Warszawe.
dlaczego uważasz że powinien jechać przez Kielce? W tamtym roku jeździła Kinga przez Kielce mało kto jechał do Krakowa tym pociągiem a teraz na starcie w Białymstoku jest 40-50% frekwencji. To źle? Bardzo dobrze, Tanie i Szybkie połączenie podlasia z małopolską.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Dopóki trasa Kielce-Warszawa nie zostanie wyremontowana [ a sądzę , że nie zostanie wyremontowana jeszcze przez co najmniej 10 lat ] to cały ruch powinien iść na trasę przez Piotrków, Częstochowę jak również przez CMK.
Na linii przez Kielce, Radom - tylko KM i pociągi osobowe PRów.
norbert -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-03-2011, 11:09
Ale przecież czas przejazdu z Warszawy do Krakowa przez Częstochowę jest mniej więcej taki sam jak przez Kielce czyli ok 5,5h.
Całkowite wycofanie się ruchu dalekobieżnego z linii Warszawa-Radom-Kielce-Kraków to jakaś bzdura. Co ludzie mieszkający na tej trasie są winni, że doszło do takich zaniedbań i linia jest w fatalnym stanie. Jeżeli tak się stanie to PKP będzie bardzo zadowolone, że nic nie musi na tej linii robić, ludzie odejdą do busów i PKS i region świętokrzyski będzie kolejnym odciętym od świata. Moim zdaniem, należy natychmiast rozpocząć remont linii nr 8, ewentualnie na czas remontu ograniczając ruch pociągów przez puszczanie częściowe pociagów TLK na odcinku Warszawa-Radom przez Pilawę, Dęblin.
Coi do wspomnianego pociągu TLK "Czesław Miłosz" relacji Białystok-Kraków Pł, z wydłużeniem w soboty do Zakopanego. Pociąg ten na odcinku Warszawa - Kraków cieszy się bardzo dobrą frekwencją, nierzadko przekraczającą 100%, jak choćby w ostatnią sobotę.
więc przy tym pociągu nie kombinujmy bo przekombinujemy, pociąg ma bardzo dobrą frekwencję tak samo jak ten do z Białegostoku do Katowic p.CMK.
A i proszę powiedzieć po co ten pociąg rel. Kr Pł-Białystok p. CMK ma koniecznie jechać przez Kielce z tego co spojrzę w rozkład pociągi z Krakowa Głównego do Warszawy p. Kielce odjeżdżają o 14.05 i 17.06 a więc ten o 15:05 jest nie potrzebny na Kielce. A rano do Krakowa p. Kielce 8:23 i 12:23 więc o 10:08 ten pociąg śmiało z bardzo dobrą frekwencja sunie przez CMK. Nie bądź zachłanny na wszystkie pociągi p. Kielce bo to jest bez sensu żeby puste jeździły.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum