Spółka tonie w długach i trzeba ją zreformować, ale nie na żarty. Ciężkie zadanie dla nowego prezesa i obawiam się, że nie obędzie się bez finansowej pomocy właściciela.
Pozdrawiam
_________________ Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzieDeBe
Opinie o nowym dyrektorze wydac mozna po Wielkanocy, majówce, i przede wszystkim po sezonie. Oby TLK-i sezonowe nie miały zestawienia : LOK+3B...
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Za nowym dyrektorem technicznym stanął również personel spółki, bo jak twierdzą nasi rozmówcy z firmy, Janusz Malinowski od razu uznany został w PKP Intercity za swojego człowieka
Szanowni Podatnicy do czego to dochodzi w PKP. Personel Spółki śmie dobierać sobie prezesa. Najlepiej takiego, który był dotychczas na wysokich stanowiskach. Taki właśnie gwarantuje, że nie będzie interesował się czy i ile kradną dyrektorzy i naczelnicy w zarządzanej przez niego firmie.
Cytat:
Dla Malinowskiego ludzie chcą pracować, bo szanują jego branżową wiedzę.
Dla niego jak i każdego innego. Wiadomo jaki jest rynek pracy w Polsce. Gdyby mieli coś lepszego pracowaliby gdzie indziej i nie dla niego. Z branżową wiedzą jest wielu ludzi w kolejowych spółkach i nie mogą awansować nawet na stanowisko naczelnika.
Cytat:
nowy prezes PKP Intercity był jednym z głównych negocjatorów, którzy prowadzili rozmowy z Alstomem w sprawie zakupu składów Pendolino.
W jaki sposób Alstom sprzedawał swoje pociągi to pisano już, także na Infokolej. Prawda jest taka. To facet, który nie będzie bał się "wziąźć w łapę" i podzielić się. A jeśli tak będzie to i różni złodziejaszkowie w PKP IC mogą czuć się pewniej i bezpieczniej.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-03-2011, 17:10
Damian Łódź napisał/a:
Opinie o nowym dyrektorze wydac mozna po Wielkanocy, majówce, i przede wszystkim po sezonie. Oby TLK-i sezonowe nie miały zestawienia : LOK+3B...
A co, Malinowski cudownie rozmnoży wagony ? Zaniedbania przy rewizjach, których to winny jest Mędza, jeszcze długo będą się mścić na spółce. Do Wielkanocy wiele rewizji sie nie zrobi.
Na NEWAG zajechały pierwsze wagony. Kiedys stało ich zawsze 15-20, teraz stoją dwa-trzy... W takim tempie to na przyszłoroczne swieta sie nie wyrobia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum