Ci, którzy wybrali się wczoraj w podróż pociągiem 46939 z Bytomia w kierunku Kluczborka (odj. z Bt godz. 12.09) przeżyli nie miłe chwile, kiedy to wspomniany pociąg wjechał w stacji Bytom Karb na tor 2 i... zespsuł się, blokując cały ruch na lini Bytom/Bytom Bobrek - Radzionków (bo od Bytom Karb do Bytom Północ jest ruch jednotorowy dwukierunkowy). Jednostki nie dało się naprawić, a do stacji Bytom została ona ściągnięta za pomocą SM 42 o godz. 14.20. Pasażerowie po ok. 2,5 godzinnej przygodzie mogli w Bytomiu przesiąść się na 46941 i kontynuować podróż
190420112122_zmniejszacz-pl_959139.jpg stacja Bytom
Plik ściągnięto 26 raz(y) 73.56 KB
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-04-2011, 12:47
bula napisał/a:
bo od Bytom Karb do Bytom Północ jest ruch jednotorowy dwukierunkowy
Czemu mnie to nie dziwi... Jeżeli PLK-a czym prędzej nie przeprowadzi poważnej modernizacji linii z Katowic do Tarnowskich Gór, to kwestia kilku miesięcy i przejezdne będą tylko odcinki z Chorzowa Starego do Bytomia (i vice versa) i w jedną stronę z Bytomia Północnego do Tarnowskich Gór. Pociągi będą się nagminnie psuły (bo trudno, żeby kible nie defektowały przy zawrotnych prędkościach rzędu 20-30 km/h), a potem będą wypadać z torów, aż dojdzie do tragedii. Szlak Bytom Karb - Bytom Północny jest na prawdę niebezpieczny, pociągi jeżdżą wolno, a i tak rzuca nimi na wszystkie strony, prawdziwy rollercoaster. Pragnę tylko zauważyć, że szlak ten położony jest na dosyć wysokim nasypie, co w sytuacji rozpadających się (dosłownie!) torów przestaje być śmieszne, a robi się całkiem poważne http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=11 i http://www.gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=10 !
......Jednostki nie dało się naprawić, a do stacji Bytom została ona ściągnięta za pomocą SM 42 o godz. 14.20. Pasażerowie po ok. 2,5 godzinnej przygodzie mogli w Bytomiu przesiąść się na .........
Nie sadze zeby ktos czekal, raczej poszli na autobus. Kolajarze mieli szczescie ze im zlomiarze nie rozkrecili tej jednostki za ten czas. Po zatym na zdjeciu to raczej nie sm42 , ale mozna sie machnac przy pisaniu.
Gratulacje dla PR za szybka akcje. Ciekawe czy rozpisywali przetarg na to przeciagniecie EZT, czy tez szybko robili naprawe rewizyjna tej SM31? Dookola napewno bylo wiele innych lokomotyw z towarowymi skladami.
Za cos takiego nie mozna sie dziwic Slaskim samorzadowcom ze sie chca pozbyc PR, ktore nie zwraca uwagi na pasazerow.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-04-2011, 13:02
Ja tylko podam stare z lat 60 czasy jazdy...
Katowice - Bytom bez postoju 20min
Bytom - Tarnowskie Góry 16min
A dzisiaj...Szkoda słów. A defekty na tak zarżniętych liniach to norma.
Mam pytanie o skomunikowanie 76224 z 64944. Poznan GŁ. - Kluczbork przyj. 18.25 i odjazd do Katowic 18.31. Bedę taką podróż odbywał w Niedziele i nie chciałbym zostać na peronie gdy 76224 złapie opóźnienie.
Jak ma się sprawa ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum