Z Przewozów Regionalnych do Kolei Śląskich i z powrotem
W połowie marca "Rynek Kolejowy" informował, że Renata Rogowska, naczelnik działu marketingu i sprzedaży w PR Katowice zrezygnowała z pracy w spółce i zatrudniła się w Kolejach Śląskich. Jak dowiedzieliśmy się wczoraj, Rogowska ponownie wróciła do Przewozów Regionalnych. Od 18 kwietnia pełni funkcję zastępcy dyrektora ds. handlowych śląskiego zakładu.
Informację potwierdził nam Przemysław Gardoń, dyrektor PR Katowice. Naczelnikiem działu marketingu i sprzedaży jest aktualnie Andrzej Gottas. Dyrektorem ds. eksploatacyjnych - Krzysztof Radomski, a dyrektorem ds. handlowych Renata Rogowska.
Pani Barbara Bielawska pracuje obecnie na stanowisku kontrorela. Ktoś wie jakiego ?
Ponoć to rozwiązanie tymaczasowe gdyż ta Pani ponoć odlatuje do Centrali w Warszawie.
Dziś przed spotkaniem w sprawie rozkładu jazdy 2011/2012 usłyszałem rozmowę dwóch szeregowych pracowników w PR, że nie ma już Gardonia.
Na spotkaniu w sprawie rozkładu jazdy zapytałem rzecznika prasowego PR o tą zmianę i jest to prawda. Nie pamiętam nazwiska nowego dyrektora, ale to ktoś z PLK.
Dzisiaj dyrektor Gardoń był wezwany na posiedzenie Rady Nadzorczej spółki Przewozy Regionalne. I ponoć tam się dowiedział o dymisji.
Z informacji jakie posiadam to nowym dyrektorem został jakiś związkowiec z PLK - Roman Pała - czy coś takiego...
Ale w PR Katowice nikt nie wie co to za jeden...
Od ponad trzech lat żadnych regulacji płacowych dla szeregowych pracowników.
Od ponad trzech lat ciągłe zmiany na stołkach kierownictwa.
Od ponad trzech lat związki zawodowe nie doprowadziły do poprawy warunków pracy.
Co tu jeszcze wymienić kolego, koleżanko aby zrozumieć, że ruchy te na górze mają skutki finansowe dla kontraktowanych pracowników jakimi są dyrektorzy itp.
Nawet gdy ich odwołają i tak zapewne dostaną odprawę, a Ty szaraczku musisz dalej pracować za grosze, których żaden związek zawodowy działający w tej firmie do dzisiaj nie był łaskaw wywalczyć przynajmniej wyrównania inflacji.
Może czas najwyższy aby konduktorzy, kierownicy pociągów i maszyniści razem i w jednym czasie przeszli do tych nowych ŚK.
A tych darmozjadów, kombinatorów zostawili w PR-ach i nich się pozagryzają, sami widzicie, że raz odchodzą potem wracają. Po co? To są ludzie bez ambicji.
egon, o tym, że działacz kolejarskiej "S" został namaszczony na nowego dyrektora PR Katowice wiadomo już od paru miesięcy. Przypomnę post Noemy z lutego:
Doszły mnie słuchy, że następca dyr. Gardonia jest już namaszczony i forsowany przez lokalnych bossów kolejarskiej "Solidarności". Znam nazwisko namaszczonego, ale obiecałam trzymać mordę na kłódkę. Ciekawa jestem, czy zarząd PR ulegnie naciskom solidaruchów z PR Katowice, bo jak powszechnie wiadomo, nienawidzą oni Gardonia i od początku nieustannie pod nim ryją.
Skoro zarząd powołuje na stanowiska dyrektorów zakładów PR działaczy związkowych i to jeszcze z obcych spółek (Roman Chwała był przewodniczącym "S" w ZLK Gliwice) to ja nie mam żadnych pytań. Nie dziwię się, że wielu życzy PR upadku, a ja nie zdziwię się, jak spółka upadnie.
Zarządowi PR gratuluję głupoty! Ktoś kiedyś w innym wątku napisał, że prezes Kuczewska-Łaska to "kret" działający na niekorzyść spółki. Ja co do tego nie mam już wątpliwości.
_________________ Paszczak
Worms -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-05-2011, 09:50
Paszczak, nic nowego.Na forum jest wywiad z panią prezes.Po obejrzeniu stwierdzam że Jej wiedza na temat kolei jest zatrważająca.Adekwatnie jest z panem Gardoniem czy jego aktualnym zastępcą.Ogólnie rzecz biorąc 90 % władzy na kolei to protegowane (cenzura) dostające się na krzesełka tylko po to żeby się nachapać i przy okazji narobić większego bajzlu.I to bez żadnej odpowiedzialności.
Myślałam, że czasy, kiedy działacze związkowi przeobrażali się w pracodawców, minęły już bezpowrotnie, przynajmniej w PR odkąd wyszły z tzw. Grupy PKP. Niestety, myliłam się.
Zastanawiam się, czy jest to celowe działanie zarządu PR, aby przyspieszyć likwidację niereformowalnego ŚZPR, czy też zarząd uległ presji kolejarskiej "S". Jeśli to drugie to Kuczewska-Łaska powinna podać się do dymisji, bo kompromituje się!
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
To teraz już PR nic nie wskóra za opóźnienia pociągów z winy PLK. Mamy KONIA TROJAŃSKIEGO z PKP PLK danego heh:( Nowy dyrektor pewnie złego słowa o PKP PLK nie da powiedzieć.
Poczekajmy parę miesięcy i potem możemy ocenić pracę nowego dyrektora.Jedno jest pewne ,posiada więcej kompetencji i wiedzy o kolejnictwie niż Gardoń!A to że wywodzi się z S-ki jeszcze o niczym nie śwaidczy.Mam nadzieję że nie będzie upychania kolesi z związku na stanowiskach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum