Nie wymaga, ja tam nie jestem nawet zarejestrowany. Zdjęcie znajduje się w galerii GMFK, w "szukajce" wystarczy wpisać "Bytom" i znajdziecie zdjęcia ze szlaku Bytom Karb - Bytom Północny.
Niestety taki stan tej lini odbija się również na frekwencji:
Regio 64932 Kluczbork-Katowice ( przyj. 09:37 ) Frekwencja ok.10osób, w Bytomiu opóźniony 7min, w Katowicach 15min
Regio 46939 Katowice-Kluczbork ( odj. z Katowic 11:41 ) Frekwencja ok.50%
Opóźniony w Bytomiu 5min. z Katowic odjechał planowo
tak w końcu ludzie na święta jadą ,normalnie tak nie jest
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-04-2011, 18:25
Niby racja, ale w Polsce, a szczególnie w GOP-ie nic mnie już nie zdziwi. Ale czemu tak się pytam o tę linię? Otóż nie ukrywam, że po kapitalnym remoncie linii Rybnik - Gliwice widziałbym pociągi REGIO w cyklu 1-godzinnym w relacji Rybnik - Gliwice - Lubliniec. Czuję po kościach, że taka relacja byłaby prawdziwym strzałem w dziesiątkę.
Ponadto byłaby to swego rodzaju gwarancja dla mnie, że ktoś w UM, albo nie daj Boże w ŚZPR nie wpadnie na głupi pomysł przetrasowania obecnych "Lublińców" z Bytomia na Zabrze i Gliwice, o co cały czas się boję, zwłaszcza obserwując to, jak z dnia na dzień linia Tarnowskie Góry - Katowice popada w coraz to większą ruinę.
Przy okazji, Kędzierzyn Koźle - Gliwice - Rybnik również głupim rozwiązaniem by nie było. Ale to już jest taka moja luźna propozycja.
mk1992, Z K-K do Rybnika chyba było by szybciej przez Kuźnie Raciborską. Ja bym się nie obawiał o przetrasowanie "Lublińców" na Gliwice, Zabrze. Od Paczyny ten pociąg nie miał by się gdzie zatrzymywać a to trochę bez sensu jechać REGIO bez stacji przez ponad 60minut. Barbakan i A. Mickiewicz myślę, że tutaj idealnie wkomponowały się w zapotrzebowanie na tą relacje.
Tak jak napisałem, Kędzierzyn Koźle - Gliwice - Rybnik to taka moja luźna propozycja, chociaż tutaj muszę przyznać Ci rację, że przez Kuźnię byłoby znacznie szybciej.
REGIOchłopak napisał/a:
Ja bym się nie obawiał o przetrasowanie "Lublińców" na Gliwice, Zabrze. Od Paczyny ten pociąg nie miał by się gdzie zatrzymywać
Tak, tyle tylko, że lublińczanie niejednokrotnie zwracali na tym, czy na innych forach kolejowych uwagę na fakt, że brakuje im bezpośrednich połączeń do Gliwic i Zabrza. Jestem pewien, że sam Lubliniec byłby wstanie wygenerować taki potok podróżnych, aby jednostka była zapełniona przynajmniej w 75% w relacji Lubliniec - Gliwice - Zabrze - Katowice. Poza tym, przez Gliwice jest najzwyczajniej w świecie szybciej, bo o ile czas przejazdu z Katowic, przez Bytom, TG do Lublińca jest całkiem przyzwoity, o tyle z Lublińca do Katowic to jest prawdziwy horror i tutaj, w tym konkretnym przypadku linia "bytomska" przegrywa na całej swojej rozciągłości.
Może i masz racje, choć jak mówiłem nie obawiał bym się o to. Możliwe, że w nowym rozkładzie pojawi się jakieś dodatkowe połączenie na tej trasie. Może Koziołka przetrasują do Katowic właśnie przez Gliwice.
Mam nadzieję, że mimo wszystko nie dojdzie do przetrasowania pociągów REGIO z Bytomia, na Gliwice w kierunku Lublińca. Jeśli tak się jednak stanie, to będziemy mogli mówić o jawnym zwijaniu się kolei pasażerskiej z tego miasta, a wtedy podziękuję szanownej PLK-ce, która jawnie, od dobrych 4 lat olewa sobie stan torów między Tarnowskimi Górami, a Bytomiem, a także między Chorzowem Starym, a Chorzowem Miastem (tutaj to odkąd pamiętam), czego efekty zaczynamy właśnie podziwiać...
A co z Tarnowskimi Górami? Bo o zaletach połączenia Gliwice - Bytom - Katowice wspominać nie muszę, wielokrotnie zresztą zwracałem uwagę, że jedynym ratunkiem dla Bytom - Gliwice jest wydłużenie do Katowic, ale kosztem "Lublińców"?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum