Wysłany: 23-05-2011, 10:25 Rozklad jazdy 2011/12 - przecieki
W związku z pojawiającymi się coraz częściej informacjami, dotyczącymi przyszłorocznego rozkładu jazdy, myślę że możemy już na ten temat spokojnie dyskutować.
Według "informacji z przedziału" na trasie Lublin - Warszawa rozpoczęto wykup tras.
Na razie mam wstępne info o takich zmianach:
TLK 21104, Lublin - Warszawa, dotychczasowy odjazd z Lublina godz. 4.55, przyjazd do Warszawy Centralnej godz. 7.30, ma odjeżdżać z Lublina o 5.30 i jechać z pominięciem Otwocka.
Kiev Express (D 68) odjazd z Warszawy Centralnej godz. 15.55 ma nie mieć wagonów w komunikacji krajowej.
Zmiany trochę dziwne - TLK 21104 umożliwiał dojazd do pracy na 8, po zmianie będzie to niemożliwe, Kiev Express miał nawet w tygodniu dobre obłożenie - 2 klasa ok 50-60%, w 1 klasie zazwyczaj jedna - dwie osoby na przedział, głównie kolejarze.
_________________ w pociągu:
2010: 28 000 km
2011: 35 000 km
Czyli jeżeli Kiev Express nie będzie miał wagonów w komunikacji krajowej, to jednym słowem- likwidacja wagonów do Chełma?? Tym samym kolejne miasto wyleci z siatki połączeń dalekobieżnych IC.
Nie wiem. Dzisiaj od znajomej " z przedziału" to usłyszałem a ona z kolei "od znajomego, który układa rozkłady", więc nie ręczę że ta informacja jest w 100% pewna...
_________________ w pociągu:
2010: 28 000 km
2011: 35 000 km
Też mam nadzieję, że to tylko plotki. To już byłaby kpina, żeby Chełm który tak brutalnie został potraktowany w czerwcu ubiegłego roku, gdzie stracił wszystkie połączenia dalekobieżne, utracił to jedno, które z takim trudem zostało wywalczone w grudniu. Doprawdy nie rozumiem co IC przeszkadza to miasto, i cały region. Niech do jasnej anielki zrozumieją, że na 3city, Łodzi, Poznaniu i Krakowie świat się naprawdę nie kończy. Byłem w Chełmie nieraz, potwierdzam, tam też żyją ludzie a nie zwierzęta i Ci ludzie chcą mieć prawo do godnego życia. Tańszego połączenia jeżeli chodzi o utrzymanie i tak nie znajdą, i jeszcze im źle. Jeżeli rzeczywiście to się okaże prawdą, to na to miejsce ma wskoczyć inny TLK. I niech wreszcie tym co ten cały PIC i PLK wyprawia zainteresuje się jakiś Trybunał albo inna instytucja bo to już przechodzi wszelkie pojęcie. Kary żadnej na nich nie ma.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-05-2011, 17:19
Aha, to po to by robili ankiety wsrod podroznych, zeby polaczenie przywrocic, i zaraz skasowac ? Zreszta, takie zrodlo jak jakas baba z pociagu mnie nie przekonuje.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-05-2011, 05:12
Likwidacja wagonów z miejscami do siedzenia w Kiev Express jest bardzo dobrą decyzją pod jednym warunkiem - wydłużeniem jakiegoś krajowego TLK do Chełma. Wagony krajowe w Kiev Ex to jest parodia pociągu zwłaszcza w kierunku Warszawy. Ktoś czeka na pociąg, potem 2x przesiadka a tu ding dong "...Kiev Ex jest opóźniony 180min opóźnienie może ulec zmianie...". I nie zapominajmy - idzie Euro 2012 oficjele mniej ważnie nie latają samolotami tylko jadą pociągiem i może myślą o nich np. o doczepieniu dwóch sypialnych kosztem krajowym. Brutta składu nie da się nieskończenie powiększać. A Może nowy trick na przemytników? Żeby nie stać na granicy odcinek Jagodin - Warszawa bez postojów i trzepanie podczas jazdy?
Owszem, jeżeli na miejsce wagonów komunikacji krajowej wskoczy inny TLK do Chełma to proszę bardzo, niech rezygnują z wagonów komunikacji krajowej w "Kiev-Express". Według mnie i grupki zaprzyjaźnionych osób najlepszym wyjściem byłoby, aby Gałek został wydłużony do Chełma. Dzięki temu Chełm zyskałby bezpośrednie połączenie jednocześnie z trzema ważnymi ośrodkami w kraju: Warszawą, Poznaniem i Szczecinem.
A z tymi opóźnieniami to bym nie przesadzał, owszem może kiedyś i się zdarzały. Ale od grudnia odkąd prowadzi wagony komunikacji krajowej z Dorohuska ani razu do Chełma nie przyjechał opóźniony, zazwyczaj przyjeżdża około godz. 4:33-4:35 a więc dobre parę minut przed planowym przyjazdem. Nie wiem czemu ludzie się tak uparli, że ten pociąg musi być opóźniony.
Pociąg IR "Giewont" Wrocław - Katowice - Żywiec - Sucha Beskidzka - Zakopane - będzie kursował w weekendy w sezonie zimowym i letnim z dodatkowymi postojami - Jeleśnia i Lachowice Centrum (to na trasie pomiędzy Żywcem a Suchą Beskidzką).
TomekM
Podobne info dostałem od kolegi. Najprawdopodobniej, któryś z lubelskich pociągów zostanie przedłużony do Chełma. Mogliby przywrócić dawnego Chełmianina chyba, że PKP IC wynosi się już z tego miasta.
Pociąg IR "Giewont" Wrocław - Katowice - Żywiec - Sucha Beskidzka - Zakopane - będzie kursował w weekendy w sezonie zimowym i letnim z dodatkowymi postojami - Jeleśnia i Lachowice Centrum (to na trasie pomiędzy Żywcem a Suchą Beskidzką).
PiotrG. Pytanie tylko który? TLK 52108, z Bydgoszczy Głównej do Lublina (odjazd z Warszawy Centralnej o 16.55, przyjazd do Lublina ok 19.20) kursuje tylko do 12.10.2011 - sprawdzałem na Sitkol-u, taką informację uzyskałem też na infolinii. Po południu i wieczorem pozostaje tylko pociąg ze Szczecina odjazd z Warszawy Centralnej godz. 17.55. Ew. przedłużenie pociągu o 14.55 z Warszawy Centralnej do Lublina.
_________________ w pociągu:
2010: 28 000 km
2011: 35 000 km
@TomekM
Już Ci pisałem, że termin do 12.10.2011 to jest błąd hafasa!! Zobacz w drugą stronę na 52109, on ma normalne terminy, to samo jest u mnie z 38101/83100!!
52108 i 38101 będą normalnie kursowały do końca rozkładu a nie tak jak na hafasie widnieje do 12.paź. Już rok temu na tych pociągach był podobny błąd hafasa.
Wszystko wskazuje na to, że w przyszłym roku IR "Galicja", który w wakacyjne weekendy pojedzie z Jeleniej Góry do Rzeszowa w roku przyszłym w takiej relacji będzie kursował CODZIENNIE!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum