Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Zmiany kadrowe w PR Katowice
Autor Wiadomość

Paszczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-05-2011, 22:09    Odpowiedz z cytatem

egon, a ja jestem przekonany, że odbędzie się desant solidaruchów na stołki. Nowy dyrektor PR Katowice będzie tylko bezwładną marionetką w ręku T. Matery, który sprawuje faktyczną władzę w zakładzie. Zarząd PR też mu ulega co widać, słychać i czuć.

_________________
Paszczak
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

egon Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Sie 2008

PostWysłany: 17-05-2011, 11:12    Odpowiedz z cytatem

http://www.zzksl.pl/aktualnoci/628-z-archiwum-x--zmiany-w-lskim-pr

Witam Cię, Drogi Czytelniku, w najpiękniejszym i najbardziej pachnącym miesiącu, czyli - maju. W wyniku zachodzących, i dających już wyniki, pozytywnych zmian w naszym Zakładzie, znacznie obniżone zostały koszty a efektywność pracy uderzająco wzrosła, nasze pociągi zaczęły jeździć nienormalnie planowo a awarie zdarzają się bardzo rzadko. Grożące nam zwolnienia grupowe, w związku z kolejnym falstartem Kolei Śląskich, oddaliły się nieco i przestały straszyć załogę. Już zakwitła we mnie nadzieja na przetrwanie Zakładu, gdy nagle jak grom z jasnego nieba spadła na nas informacja o odwołaniu dyrektora. Fakt, facet był nieco kontrowersyjny, ale za to cholernie skuteczny w działaniu. Śląski PR przypominający ZOO z wylegującymi się na słoneczku rozleniwionymi hipopotamami, za jego kadencji zmienił się w huczący, pełen pracowitych pszczółek ul. „Z uwagi na zaogniony konflikt w Śląskim Zakładzie Przewozów Regionalnych, marszałek województwa rozmawiał z prezes Kuczewską-Łaską na temat wycofania rekomendacji dla p. Gardonia” – taki oto komentarz przeczytaliśmy na Rynku Kolejowym. Zaogniony konflikt – hmm – o jaki konflikt chodzi? Niestety, Drogi Czytelniku, tego się nie dowiedzieliśmy. No, przecież nie chodzi chyba o konflikt między dwiema największymi organizacjami związkowymi? Któż bowiem dzisiaj w ogóle zwraca uwagę na związki zawodowe albo się z nimi liczy? To byłaby zwykła ściema. Wszędzie prowadzony jest pozorowany dialog, z którego nic nie wynika a pracodawcy, delikatnie mówiąc, mają związki w nosie. Ponieważ nie poznałam prawdziwych przyczyn podjętej decyzji, pozostaje mi mieć nadzieję, że powołany w ostatnich dniach na dyrektora, Pan Roman Chwała, z uwagi na swoje związkowe korzenie oraz duże doświadczenie w konfliktach z pracodawcą, będzie dla nas bardziej wyrozumiały niż jego poprzednik. Chciałabym również uwierzyć, że wszystkie zapowiedzi członków rodzimej organizacji związkowej Pana Dyrektora, przedstawiające Pana Chwałę jako mściciela domniemanych krzywd poniesionych przez członków Solidarności, są wyssanymi z palca nadużyciami. Mam również nadzieję, że Pan dyrektor ma swój rozum, i nie pomówieniami, ale właśnie nim, będzie się kierował przy ocenie podległych mu pracowników i nie rozpocznie swojej pracy od krwawej rzezi niewiniątek. Ja w każdym bądź razie , nie zamierzam wracać do swoich alegorycznych bajek o Żmijlandii i dalej mam zamiar pisać otwartym tekstem, czy się to komuś podoba, czy nie. Tym bardziej, że ktoś, kto przez dekadę pilnował jak Cerber, by nic na lepsze w zakładzie się nie zmieniło, nie ma prawa psuć tego, czego inni dokonali. Raz rozsznurowane usta, trudno ponownie zasznurować… Najlepiej powinni wiedzieć to ci, którzy przeskoczyli mur wzorem swego lidera. Nie zazdroszczę naszemu nowemu szefowi roli jakiej się podjął, Pan Gardoń poprzeczkę zawiesił bardzo wysoko i ciężko będzie ją przeskoczyć. Dowodem są wymierne efekty. Niestety, jak to bywa w naszym kraju - w nagrodę, z wielkim hukiem, został wywalony. Okoliczności wypowiedzenia umowy o pracę, przyprawiają o mdłości większość pracowników Zakładu i przypominają czasy wczesnego PRLu. Gardoń został potraktowany obrzydliwie i wszyscy się zastanawiają, czyją zasługą jest ten beznadziejny brak klasy. Metody, które zastosowano, świetnie znają nasi pracownicy a wielu odczuło je na własnej skórze. Ten, kto ich używa, naprawdę nie ma się czym szczycić, raczej powinien się wstydzić. Ponieważ jednak uczucia wstydu nie zna, więc ja wstydzę się za niego. No cóż, mleko zostało rozlane, stołek dyrektorski w tym zakładzie jest niezwykle gorący i nikt zbyt długo nie może na nim posiedzieć. Pięciu dyrektorów na przestrzeni pięciu lat, to nie jest dobry zwiastun dla przyszłości zakładu, ale może o to właśnie chodzi, by żadnej przyszłości nie było… Na ostatniej Radzie Branżowej gościliśmy Zarząd Spółki Przewozy Regionalne, przekazane nam informacje nie napawają optymizmem. Koleje Śląskie mają wyjechać 1 października, zabierając nam na początek linię Częstochowa - Gliwice. Dobra wiadomość jest taka, że razem z liniami, najprawdopodobniej, będą przejmować naszych pracowników. Sukcesywnie wchodzić będą na kolejne odcinki. I co dalej? Przewozy Regionalne bezboleśnie zmienią nazwę na Koleje Śląskie? Aksamitna rewolucja? A może ochłapy, których nie zechcą, pozostaną w Przewozach Regionalnych? A może to fortel, który pozwoli pozbyć się samorządom czapy w postaci Centrali? Jeżeli tak, to dlaczego Pani Prezes ułatwia rozwalenie własnej spółki? Czy działania są zaplanowane, czy to chaos? Czy to polityka przez małe, czy duże „P”? Czy ktoś steruje tym statkiem, czy dryfujemy bez kapitana, a jeżeli jest takowy, to czyje interesy załatwia? Setka pytań i ani jednej odpowiedzi. A teraz garść informacji uzyskanych od Pań Prezes – Kuczewskiej-Łaskiej i Bodzek. Obecną, bardzo trudną sytuację spółki spowodowała jej historia oraz działania zarządzających. Zatrudnienie jest restrukturyzowane i nie ma dużych przerostów, spada również w centrali spółki. Podjęte zostały działania zmierzające do wyspecjalizowania marketingu, który obecnie zajmuje się wszystkim razem. Śląsk jest obecnie najbardziej newralgicznym punktem na mapie PR. Sekcja eksploatacyjna w Bielsku - Białej stanowi duży problem a sytuacja tam jest poważna. Należy przygotować się na ewentualność jej likwidacji. Brak maszynistów jest największym problemem Spółki, w tej chwili prowadzone są rozmowy z Ministerstwem Infrastruktury, które planuje wprowadzenie szybkiej ścieżki legislacyjnej w celu rozwiązania problemu. Dyrektorów poszczególnych zakładów powołuje Zarząd Spółki ale decyzja jest konsultowana z odpowiednim Urzędem Marszałkowskim. Istotą zarządzania zakładem ma być praca zespołowa, nie lider. Ważne są dobre relacje z UM oraz partnerem społecznym. Zarząd Spółki myśli o zakupie nowego taboru , niestety ogranicza go budżet. Kasy biletowe są zamykane, ponieważ są najdroższym kanałem dystrybucji. Tam, gdzie kasy na siebie zarabiają, nie zostaną zlikwidowane. Jeżeli chodzi o zatrudnienie, Zarząd stoi na stanowisku wprowadzenia decentralizacji i swobody działania, oczywiście w ramach budżetu. Najbardziej zdziwiła mnie, Drogi Czytelniku, wypowiedź Pani Prezes dotycząca potoków podróżnych na Śląsku. Otóż, Pani Prezes jest przekonana o pustych pociągach jeżdżących tutaj, nawet w godzinach szczytu. Mowę mi po prostu odjęło. Przeświadczenie to wynika podobno z wyliczeń oraz własnej obserwacji Pani Prezes. Zostaliśmy również poinformowani o spotkaniu w sprawie podwyżek uposażenia, które odbędzie się 27 maja w siedzibie Spółki. Rozmowy będą trudne, ponieważ w budżecie na obecny rok, nie ma przewidzianych na ten cel środków. Ta wypowiedź mocno zbulwersowała członków Rady Branżowej, którzy w ostrych i gorzkich słowach wytknęli gościom różnicę w uposażeniu pracowników Spółki i członków Zarządu. Żądali w tek kwestii konkretnych a nie wymijających odpowiedzi. Niestety, żadnych konkretów nie usłyszano. Na zakończenie spotkania głos zabrał przewodniczący Federacji Stanisław Stolorz. Przypomniał, roztaczane przez polityków z najwyższej półki przed stroną związkową, piękne wizje Spółki Przewozy Regionalne po usamorządowieniu. Określił politykę zamykania kas jako błędną i szkodliwą dla Spółki. Ucieczkę klientów i spadek przychodów Przewodniczący upatruje w błędnej polityce spółki i braku poprawiających sytuację rozwiązań. Przekonywał Zarząd Spółki do ponownego przemyślenia decyzji o zmianie zasad i zwiększeniu kosztów wykupu świadczeń przejazdowych dla pracowników spółek PKP. Pozbawienie ulg przejazdowych rodzin kolejarzy spowoduje dalsze zmniejszenie liczby korzystających z naszych usług. Proponował kontynuację stosowania obecnie obowiązujących przepisów. Pani Prezes z uwagą wysłuchała uwag Przewodniczącego, obiecując ponowne pochylenie się nad tematem. Z wypowiedzi Pani Prezes Kuczewskiej-Łaskiej, dla Śląska, nie wynika nic dobrego. Wciąż wiszą nad nami zwolnienia i likwidacje kas. O podwyżce nie ma co marzyć, a jakiś grosz zapewne nam wpadnie ale jedynie w formie dodatkowej premii. Rada Nadzorcza wciąż naciska na oszczędności i wciąż jest przekonana o przerostach zatrudnienia.

Lidia Ziaja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Worms
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-05-2011, 13:44   

Oj ta Pani Ziaja bredzi zza biurka jak przez sen.Pociągi jeżdżą nienormalnie planowo a awarie zdarzają się bardzo rzadko Śmiech Może by ta Pani Solidaruch wytłumaczyła dlaczego 1/4 grupy odstawczej w Katowicach to uszkodzony tabor zresztą sukcesywnie "rozkradany" do bieżących napraw PRAWIE sprawnego taboru?Osoby znajome z ŚZPR mają oczy i widzą nie tylko to.Porównanie ŚZPR do ZOO w którym wylegują się hipopotamy to chyba autopsja autorki oraz opis pracy biurokratów gdzie co drugi ogląda sobie sznurówki w butach w przerwie na papierosa i kawę.Nie ma przerostu zatrudnienia w administracji , a skąd jeszcze nas małoŚmiech Takiego bagna jak PR Katowice nie ma chyba nigdzie i ta kobiecina dobrze o tym wie.Ale pozostaje Jej trzymać fason i kolorować rzeczywistość,w końcu jak każdy zwiąchol siedzi w kieszeni władz spółki.Wolno Jej pisać/mówić to co góra każe,w przeciwnym razie może Ją spotkać to co Pana Gardonia czyli nie wyjaśniona abdykacja.
Powrót do góry

regioEXPRESS Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2011

PostWysłany: 17-05-2011, 16:26    Odpowiedz z cytatem

To Pani Ziaja nam dała elaborat !

Przecież o zwolneniu Gardonia wiedzieli wszyscy od dobrych paru miesięcy, ale musialo trochę wody w Wiśle upłynąć zanim stało się to faktem.

Według mnie nowy dyrektor będzie o niebo lpeszy niż poprzedni, ale chcialbym uniknąć porównań ze starym, bo po poerwsze to nie na mniejscu, a po drugie czlowieka można oceniać dobiero po tym co dokonał, a nie po jego przeszłości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

water Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2009

PostWysłany: 17-05-2011, 18:42    Odpowiedz z cytatem

W ŚlZPR był już jeden Dyrektor Związkowiec I własna "s" go wykończyła w niedługim czasie ciekawe kiedy Tego "S" da na ołtarz. Tak na marginesie Lidzia to chyba jedyny związkowiec z jajami w ŚLZPR. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

montana Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sie 2010

PostWysłany: 26-05-2011, 20:53    Odpowiedz z cytatem

no, no w PR Katowice już huczy o desancie przodowników pracy do Kolei Śląskich! Sama śmietanka aż 6 czy też 7 osób! I to na początku czerwca! Wiecie już kto?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 26-05-2011, 21:01    Odpowiedz z cytatem

montana, jasne, że wiemy.

Desant z PR Katowice do Kolei Śląskich:

* Pani Basia - była dyrektor handlowa PR Katowice.
* Pan Artur - odpowiedzialny za utrzymanie i naprawy EZT w PR Katowice.
* Pani Małgosia - naczelnik dyspozytury PR Katowice.
* Pan Andrzej - przez jakiś czas dyrektor PR Katowice.
* Pani Renata - była instruktorka z PR Katowice.
* Pan Krzysiek - były naczelnik pracowniczy z PR Katowice.

Powyższa lista płac może być niepełna.

Tyle betonu z PR nie ma nawet w Kolejach Dolnośląskich!

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 27-05-2011, 07:40    Odpowiedz z cytatem

Niech spadają do KŚ...może w PR coś się poprawi Rolling Eyes choć trudno jakoś mi w to uwierzyć...

[ Dodano: 27-05-2011, 08:43 ]
Mam tylko nadzieję, że nikt nie pozwoli im wrócić na swoje stanowisko tak jak było w przypadku RR. Za takie rzeczy z każdej normalnej firmy wylatuje się na zbity pysk...

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-05-2011, 08:26    Odpowiedz z cytatem

Im więcej betonu PKP w spółeczkach samorządowych tym lepiej. Szybciej te marszałkowskie atrapy kolei upadną. Nie jestem fanką PR, ale uważam, że kolejki typu KD, KŚ, KW itd. to totalne nieporozumienie, zarówno pod względem organizacyjnym jak i finansowym.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

montana Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sie 2010

PostWysłany: 27-05-2011, 12:57    Odpowiedz z cytatem

odnośnie Pana Krzysia to już dawno nieaktualne, miał chłopak szczęście i już tam nie pracuje, ale desant nadal trwa. dzisiaj dowiedziałam się o dwóch dyspozytorkach od Pani Małgosi i Pani Renacie z działu sprzedaży. hurra! sama śmietanka towarzyska PR Katowice!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 27-05-2011, 23:17    Odpowiedz z cytatem

Pani Renata z działu sprzdaży tzn zastępca naczelnika działu marketingu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

montana Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sie 2010

PostWysłany: 30-05-2011, 16:08    Odpowiedz z cytatem

dzisiaj znowu było głośno tym razem o kolejnej dyspozytorce od P. Małgosi, dołączył do nich P. Zbyszek z sekcji katowickiej oraz znany wszystkim P. Czesio!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 30-05-2011, 20:54    Odpowiedz z cytatem

A czy Pani montana, nie wybiera się do KŚ ;-)?

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Maks Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2007

PostWysłany: 13-06-2011, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Wieść niesie, że Czesio już się napracował w KŚ i wrócił ponownie do PR...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MaRcin1987 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lis 2008

PostWysłany: 29-09-2011, 23:04   Zmiana dyrektora w PR Katowice ? Odpowiedz z cytatem

Jak nieoficjalnie dowiedział się Rynek Kolejowy Roman Chwała został dzisiaj odwołany ze stanowiska dyrektora Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Katowicach.

Według naszych informacji, p.o. dyrektora została Renata Rogowska, piastująca dotychczas funkcję zastępcy dyrektora ds. handlowych .

Roman Chwała został dyrektorem PR Katowice 11 maja br. Zastąpił na tym stanowisku Przemysława Gardonia.

Źródło : Rynek Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl