Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 30, 31, 32  Następny
Stróże - dlaczego do Biecza, a nie do Gorlic?
Autor Wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-06-2011, 16:37   

pp,


Cytat:
19-23 minuty


Z tego co ja wiem srjp 1998-99 to 19 min to był błąd w druku miało być 22 Trudno zresztą na 21km osiągnąć 19 minut gdy v max było głównie 70km/h z małymi 80 ale z dużą liczbą zwolnień do 50-60km/h


Cytat:
kryniczanin, mała porcja matematyki.

PP mała porcja realizmu. Tarnów - Rzeszów ruch jest obecny linia jest magistralą więc raczej nie będzie "granicą" księstwa kolejowego.

Co innego dla TLK to tylko przez Biecz ale linia niestety nie ma dotacji.

@Kemi

Jakoś w 2004 (Wrocław) Tarnów - Zagórz w nocy omijał Stróże więc nie ma rzeczy nie możliwych. A z "Wetliną" to szkoda słów.
Przejdź na dół

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 07-06-2011, 16:44    Odpowiedz z cytatem

kemi73 napisał/a:
Co do czasu to jak na razie przejazd samochodem jak dla mnie jest najszybszy bo bez problemu wyrabiam się w 2:15 i to bez jazdy czwóreczką.
To fakt, tylko te koszty. Samochodem jest jednak drożej, a nie wszyscy turyści pojadą w Bieszczady samochodami.

[ Dodano: 07-06-2011, 17:51 ]
kryniczanin, słyszałem że planowana jest reaktywacja Zagórza po remoncie 108 z RPO, bo te 69km od Jasła do Zagórza w ciągu dwóch godzin TLKą dawało popalić po kosztach. Ale to nic pewnego, jak wszystko w MI. I wtedy przywrócenie Regio na brakująctym odcinku Biecz-Jasło będzie bardziej umotywowane. Bo obecnie po prostu z Jasła nic nie jeździ (dwa pociągi do Zagórza i trzy do Rzeszowa to jest pustynia komunikacyjna).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-06-2011, 17:14   

Zastanawia mnie jakby to było rozegrane kosztowo ta reaktywacja TLK do Zagórza. Weźmy taką relację TLK Gdynia - Krynica i gruoa wagonów do Zagórza teraz pytanie skąd loka elektrycznego załatwić na Stróże - Jasło hmmm. może podsył pociągowy dwóch drugiej maszyny z Krakowa i co dalej od Jasła żeby nie popełniać tej głupoty z 2009 gdy z Połoninami jechał skład PKP IC z SP 32 Przewozów Regionalnych do i z Stróż. To było prawie 4h na dieslu...
Powrót do góry

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 07-06-2011, 18:42    Odpowiedz z cytatem

Są dwa rozwiązania. Pierwsze to szybki dzienny/poranny bezpośredni z Wrocławia/Gliwic/Krakowa do Zagórza (łącznicą Stróż oraz skomunikowaniem drzwi-drzwi z peronu 3 na Regio do Sącza/Krynicy w Tarnowie), z postojem elektryka w Jaśle i powrót wieczorem. Tylko że dzienny wariant wrocławski jest możliwy dopiero po remontach E30, bo pięć godzin Wrocław-Kraków kładzie wszystko.
Drugie rozwiązanie to nocny np. z Helu/Gdyni/Bydgoszczy do Krynicy/Zagórza rozpinany w Stróżach. A pół godziny-godzinę przed nim jedzie skład Krynica/Zagórz np. do Wrocławia albo Gdyni/Olsztyna/Białegostoku ósemką przez Wawę i masz wolny lok w Stróżach z części zagórskiej. Wieczorem powtórka w drugą stronę. Tylko nie wiem czy to nie za trudne rozwiązanie dla picu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-06-2011, 18:56   

pp, A spalina? Cargo czy PR? Bo PIC na 102% Very Happy nie. Ewentualnie w grę wchodzi 07 od Cargo z Sącza jeszcze.
Powrót do góry

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 07-06-2011, 19:04    Odpowiedz z cytatem

Tutaj nie mam koncepcji. Pewnie to co taniej. Nie wiem jakie będą prędkości na Jasło-Zagórz po modernizacji: LINK

Mam nadzieję że w 75 minut (ja bym chciał optymistycznie w godzinę) na tych 69 kilometrach po modernie teelka się zmieści. Tylko czy na to i skład np. sześciu-ośmiu pudeł stonka wystarczy? Rumun z Cargo w Jaśle może być dla picu za drogi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-06-2011, 19:29   

pp, uuuu zapomnij. W latach świetności 1h23min a to jest remont odtworzeniowy nic więcej i nie wiadomo na jakim odcinku. Jak na 30km to będzie około 1h40 bo w tamtym roku towary tu królowały i szlak dostał w tyłek. W rozkładzie rocznym skład z Rzeszowa wakacyjny (1wagon więc ideał na zarżnięte szlaki) miał 1h55-1h54 na Jasło - Rzeszów a policz dla 3-4 wagonów wyjdzie 2h05 jak nic na dzisiaj. Rekord to1h23 dla łącznika do Tarnovii w 1998-99 tylko że to też był krótki skład 3-4 wagony więc na masie nic nie ugrasz w dół.


Ostatnio zmieniony przez pp dnia 07-06-2011, 19:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 07-06-2011, 19:44    Odpowiedz z cytatem

No właśnie. A profil linii np. na odcinku Długie-Krosno Polanka (28km) jest na setkę, jeśli nie na 120. Do tego drugi tor choćby na Targowiska-Krosno bo czasem się linia poważnie zatykała (pamiętam takie czasy, poważnie). Eeech, marzenia. Może jednak coś poprawią, choćby zwolnienia na rozjazdach w Zarszynie.
Dobra, off top się zrobił, ale zawsze miło pogawędzić tak przy okazji Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-06-2011, 19:47   

pp, Też bym chciał bo bądzmy szczerze Bieszczady bez komunikacji kolejowej to kompromitacja.
Powrót do góry

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 07-06-2011, 21:06    Odpowiedz z cytatem

Tak jak inne regiony. Czy Żywiec, czy regiony przygraniczne. Ale prawda jest taka, że sami sobie zaszkodzili tymi waśniami miedzywojewódzkimi. Ten nie zaplaci tamten też. Jak może nie być pociagu do Gorlic, czy Zwardonia, czy Kosic skoro byly i bylo zainteresowanie/

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 07-06-2011, 22:11   

@kris123, z całym szacunkiem, ale po raz enty odkrywasz Amerykę w kwestii patologii, jaka ma miejsce w Waszym województwie. Wchodzę do działu "woj. małopolskie" i chyba w siedmiu tematach ostatnie posty są Twojego autorstwa, w których tylko narzekasz, że "jak mogli zrobić to", "czemu zrobili tamto", "kto zamknął kasę". Tak, wiem, zaraz mi powiesz, że się uwziąłem, ale nie ja jeden to zauważyłem i wiele osób uważa, że robisz się już po prostu nudny! Nie będę Ci groził ostrzeżeniami, żebyś mi potem w SB nie robił syfu, natomiast proszę Cię - jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz. Kolej w Bytomiu też leży i kwiczy, niemniej jednak nie piszę o tym w każdym temacie w woj. śląskim zastanawiając się "jak to możliwe, że w Bytomiu kasa została zamknięta".

EOT. Proszę o nieodpowiadanie na ten post, bo polecą głowy. Chyba, że napiszecie na PW, to nie ma problemu.
Powrót do góry

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 08-06-2011, 11:04    Odpowiedz z cytatem

Powiem tak, że ogólnie kolej regionalna leży i czy to Bytom czy to Biecz są ludzie, ktorzy odpowiadają za taki stan rzecz. Nie wiem czy narzekanie ma sens, ale jak się pewnie domyślasz niestety mało dobrego się dzieje i u nas i u Ciebie. Pewnie masz rację , że niektóre moje posty są nudne, może irytujące, ale zapewniam Cię, że mają sens. Bo sam popatrz jak zakichali na przykald Biecz. Ile osob mówiło o pocigach do Gorlic, do Kosic, o promocjach. Co zrobiono? ZKA, która tak naprawdę nie sluży nikomu. Ani nie ma więcej pasażreów, ani zainteresowania. Nie wiem jak to jest w Bytomiu i jak 3ma się Wasza linia reaktywowana do Gliwic natomiast sądząc po cięciach też dobrze nie jest. Ja się tylko pytam, czy naprawdę nikt nie umie wykorzystać potencjału linii? Przecież na oko wiadomo, że Biecz, czy Moszczenica nie będzie miala potencjalu Sącza, czy Gorlic. Pozdrawiam

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 11-10-2011, 18:23    Odpowiedz z cytatem

Przetarg na obsługę KKA od 11.12.2011 do 8.12.2012: link
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tgomola Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2009

PostWysłany: 11-10-2011, 19:34    Odpowiedz z cytatem

I taka ciekawostka - powracamy do dwóch par "pociagów" dziennie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 28-10-2011, 17:59    Odpowiedz z cytatem

Wygrała Veolia:
link
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 31 z 32 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 30, 31, 32  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl