Cudownie szybko się bedzie jeździć nie ma co. A na marginesie jeśli by zacząć remont na odc. do Tarnowa to podróż do Grybowa sięgła by z 5 godzin...
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Tomasz, to jest skrócone REGIO Wieliczka Rynek - Oświęcim, ze względu na zamknięcie odcinka Bieżanów - Wieliczka Rynek.
kris123, Grybów, Grybów, Biecz, Biecz.. Czy Ty w każdym temacie musisz te same wątki poruszać? To już się nudne robi. Daj se na wstrzymanie. Jakoś inni użytkownicy w każdym temacie nie narzekają że za długo się jedzie do ich miejscowości. EOT
Tomasz, to jest skrócone REGIO Wieliczka Rynek - Oświęcim, ze względu na zamknięcie odcinka Bieżanów - Wieliczka(...)
Może masz rację, znalazłem jeszcze coś takiego:LINK
Widziałem to dziś w Płaszowie. Przyjechał Acatus z Wieliczki i kazali ludziom się przesiąść do EN71. Co ciekawe jest tylko jedno takie dziwne połączenie dziennie.
a jak remont wieliczki ruszył? Bo ponoć w C właśnie obowiazuje ZKA do Wieliczki
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pułtuś, rozkład zamknięciowy na E30 jest już od zamknięcia szlaku Bochnia - Brzesko Ok. przez ten wiadukt. Czas Dunajca się wydłuża, bo niestety tak jest rozkład zrobiony, że jakbyś puścił Dunajca, to byś musiał aż ponad 40 minut trzymać 66122/28 w Brzesku, bo za Dunajcem zaraz jedzie TLK, potem osobówka, potem IR. 66122/28 musi na ten szlak wjechać pierwszy, jak chcesz czas Dunajca mieć około w czasie 1:08h na Kraków - Tarnów to musiałbyś go wystartować z Krakowa około 16:55 więc późno i tuż przed IR Wielkopolanin, do kitu lub o 16:10 z Krakowa, żeby siedział na tyłku R-21, więc też do kitu no i ludzie z pracy nie zdążą - po prostu wodzu inaczej się nie da i przyjmij to do wiadomości, o tej porze dnia jest zbyt tłoczno na E30. Zawsze można zlikwidować R-66122, żeby Dunajec mógł sobie jechać ekspresowo. Zrozumiał wreszcie, czy mam to przeliterować? Poza tym muszą być rezerwy na opóźnienia, bo jeden się wykrzaczy z rozkładu o tej porze dnia i dyżurni będą mieć spory problem z poukłądaniem tego...
No a pan Szafrański potwierdza co mówiłem, czas jazdy Kraków-Tarnów powyżej 2h, ponad 30% pociągów pasażerskich do piachu, jeśli nie lepiej, bo ruch towarowy musi tu być utrzymany. Swoją drogą dyr. Rębilas chyba zawału dostanie jak będzie musiał zrobić do Tarnowa skłądy 3xEZT.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 23-06-2011, 06:43
hurricane, Towary do Granicy w Medyce na upartego mogą jechać objazdem ale wszystko jadące do Tarnowa i Muszyny musi jechać przez Brzesko a jest tego dużo.
Tak sobie to czytam, i tak:
1. Osobówka południowa odjazd około 12:35 z Krakowa Głównego leci na Rzeszów (a nie Tarnów). Zaś w Hafasie nie widziałem pociągu o 12:56...coś znowu pokombinowali ?
Owy 133 do Rzeszowa jest zestawiany przez PR Rzeszów/PRST Przeworsk i się zastanawiam, który dyrektor odpowiada za "tramwajowe-EZT" ? nasz Rąbie-las, ten "podkarpacki", czy może obaj (pociąg zaczyna w Małopolsce, kończy na Podkarpaciu)?
2. Odnośnie zamknięcia jednego toru na całym odcinku Podłęże-Brzesko Okocim: gdy w końcu nadejdzie czas tej jakże pożądanej, chociaż z punktu widzenia pasażera uciążliwej modernizacji to nastanie prawdziwy sajgon na tej, moim zdaniem, najbardziej ruchliwej linii kolejowej w Małopolsce. Nie mogą tego jakoś podzielić na odcinki typu: Podłęże-Bochnia, następnie Bochnia-Brzesko Ok ? Łatwiej byłoby wtedy dyżurnym, a przede wszystkim pasażerom.
3. W kontekście powyższego może dałoby się składy towarowe podzielić na krótsze i puścić "Transwersalną" by odciążyć tak już "wąskie gardło" jakie powstanie w wyniku zamknięcia jednego z torów ?
Składy jadące do Muszyny puszczać p. Chabówkę do Sącza i dalej na Muszynę. Składy z Nowej Huty na wschód (nie ma ich tak dużo jak dawniej) puszczać jednym torem na P.odg Rudzice i stamtąd przez Prokocim Towarowy i Bonarkę do Chabówki, a następnie na Sącz. Tam przepiąć loka i na Tarnów, następnie dalej na wschód.
Rozumiem jednak, że takie objazdy byłyby bardzo karkołomne i zapewne znacznie bardziej kosztowne. Jednak pozwoliłyby zmieścić więcej pasażerskich na Kraków-Tarnów w najgorszym okresie modernizacji.
Transwersalną przez Limanową? Z taką prędkością i dopuszczalnym bruttem to przepchniesz tamtędy z 1 parę towarowych na dobę dzieloną na 4 pociągi w jedną stronę - ekonomia jak cholera.
To już bardziej by się opłacało puszczać to wielkim kołem przez Staszów, Kolbuszową, Rzeszów i Jasło .
Nie wiem czy to ma z tym związek, ale znalazłem jeden dziwny pociąg Kraków Płaszów-Oświęcim przez Trzebinię.LINK
Ten pociąg powstał w czerwcu z podziału Wieliczka - Oświęcim na Wieliczka - Kraków Pł. i Kraków Pł. - Oświęcim - Acatus zjeżdża z Wieliczki na Płaszów.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Woojtek, reszta w trakcie kasacji:) Biadoliny mają być zwykłym posterunkiem z przejściem trapezowym między dwoma torami głównymi. Żadnych torów dodatkowych. Tylko perony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum