Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Modernizacja linii Kraków (Podłęże) - Tarnów
Autor Wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 22-06-2011, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś, ale i tak część ruchu pasażerskiego ma jechać via Spytkowice, Oświęcim.

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 22-06-2011, 13:17    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem czy to ma z tym związek, ale znalazłem jeden dziwny pociąg Kraków Płaszów-Oświęcim przez Trzebinię.LINK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 22-06-2011, 13:20    Odpowiedz z cytatem

Cudownie szybko się bedzie jeździć nie ma co. A na marginesie jeśli by zacząć remont na odc. do Tarnowa to podróż do Grybowa sięgła by z 5 godzin...

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 22-06-2011, 13:23    Odpowiedz z cytatem

Tomasz, to jest skrócone REGIO Wieliczka Rynek - Oświęcim, ze względu na zamknięcie odcinka Bieżanów - Wieliczka Rynek.

kris123, Grybów, Grybów, Biecz, Biecz.. Czy Ty w każdym temacie musisz te same wątki poruszać? To już się nudne robi. Daj se na wstrzymanie. Jakoś inni użytkownicy w każdym temacie nie narzekają że za długo się jedzie do ich miejscowości. EOT

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 22-06-2011, 14:05    Odpowiedz z cytatem

A kto wie kiedy będzie Kraków-Podłęże? Tam jest naprawdę sporo do zrobienia i urwania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-06-2011, 14:19   

Będzie, ale czas nieokreślony Cool W sumie chyba Podłęże-Kraków jest najgorszym odcinkiem z najwieksza iloscia zwolnień.
Powrót do góry

Tomasz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Maj 2010

PostWysłany: 22-06-2011, 19:58    Odpowiedz z cytatem

dyżurny napisał/a:
Tomasz, to jest skrócone REGIO Wieliczka Rynek - Oświęcim, ze względu na zamknięcie odcinka Bieżanów - Wieliczka(...)


Może masz rację, znalazłem jeszcze coś takiego:LINK

Widziałem to dziś w Płaszowie. Przyjechał Acatus z Wieliczki i kazali ludziom się przesiąść do EN71. Co ciekawe jest tylko jedno takie dziwne połączenie dziennie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 22-06-2011, 20:49    Odpowiedz z cytatem

a jak remont wieliczki ruszył? Bo ponoć w C właśnie obowiazuje ZKA do Wieliczki

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 22-06-2011, 23:05    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś, rozkład zamknięciowy na E30 jest już od zamknięcia szlaku Bochnia - Brzesko Ok. przez ten wiadukt. Czas Dunajca się wydłuża, bo niestety tak jest rozkład zrobiony, że jakbyś puścił Dunajca, to byś musiał aż ponad 40 minut trzymać 66122/28 w Brzesku, bo za Dunajcem zaraz jedzie TLK, potem osobówka, potem IR. 66122/28 musi na ten szlak wjechać pierwszy, jak chcesz czas Dunajca mieć około w czasie 1:08h na Kraków - Tarnów to musiałbyś go wystartować z Krakowa około 16:55 więc późno i tuż przed IR Wielkopolanin, do kitu lub o 16:10 z Krakowa, żeby siedział na tyłku R-21, więc też do kitu no i ludzie z pracy nie zdążą - po prostu wodzu inaczej się nie da i przyjmij to do wiadomości, o tej porze dnia jest zbyt tłoczno na E30. Zawsze można zlikwidować R-66122, żeby Dunajec mógł sobie jechać ekspresowo. Zrozumiał wreszcie, czy mam to przeliterować? Poza tym muszą być rezerwy na opóźnienia, bo jeden się wykrzaczy z rozkładu o tej porze dnia i dyżurni będą mieć spory problem z poukłądaniem tego...

No a pan Szafrański potwierdza co mówiłem, czas jazdy Kraków-Tarnów powyżej 2h, ponad 30% pociągów pasażerskich do piachu, jeśli nie lepiej, bo ruch towarowy musi tu być utrzymany. Swoją drogą dyr. Rębilas chyba zawału dostanie jak będzie musiał zrobić do Tarnowa skłądy 3xEZT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-06-2011, 06:43   

hurricane, Towary do Granicy w Medyce na upartego mogą jechać objazdem ale wszystko jadące do Tarnowa i Muszyny musi jechać przez Brzesko a jest tego dużo.
Powrót do góry

NS Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Paź 2009
Skąd: Kraków

PostWysłany: 23-06-2011, 13:47    Odpowiedz z cytatem

Tak sobie to czytam, i tak:
1. Osobówka południowa odjazd około 12:35 z Krakowa Głównego leci na Rzeszów (a nie Tarnów). Zaś w Hafasie nie widziałem pociągu o 12:56...coś znowu pokombinowali ?
Owy 133 do Rzeszowa jest zestawiany przez PR Rzeszów/PRST Przeworsk i się zastanawiam, który dyrektor odpowiada za "tramwajowe-EZT" ? nasz Rąbie-las, ten "podkarpacki", czy może obaj (pociąg zaczyna w Małopolsce, kończy na Podkarpaciu)?

2. Odnośnie zamknięcia jednego toru na całym odcinku Podłęże-Brzesko Okocim: gdy w końcu nadejdzie czas tej jakże pożądanej, chociaż z punktu widzenia pasażera uciążliwej modernizacji to nastanie prawdziwy sajgon na tej, moim zdaniem, najbardziej ruchliwej linii kolejowej w Małopolsce. Nie mogą tego jakoś podzielić na odcinki typu: Podłęże-Bochnia, następnie Bochnia-Brzesko Ok ? Łatwiej byłoby wtedy dyżurnym, a przede wszystkim pasażerom.

3. W kontekście powyższego może dałoby się składy towarowe podzielić na krótsze i puścić "Transwersalną" by odciążyć tak już "wąskie gardło" jakie powstanie w wyniku zamknięcia jednego z torów ?
Składy jadące do Muszyny puszczać p. Chabówkę do Sącza i dalej na Muszynę. Składy z Nowej Huty na wschód (nie ma ich tak dużo jak dawniej) puszczać jednym torem na P.odg Rudzice i stamtąd przez Prokocim Towarowy i Bonarkę do Chabówki, a następnie na Sącz. Tam przepiąć loka i na Tarnów, następnie dalej na wschód.
Rozumiem jednak, że takie objazdy byłyby bardzo karkołomne i zapewne znacznie bardziej kosztowne. Jednak pozwoliłyby zmieścić więcej pasażerskich na Kraków-Tarnów w najgorszym okresie modernizacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hurricane Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Sie 2009
Skąd: TARNÓW

PostWysłany: 23-06-2011, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Transwersalną przez Limanową? Z taką prędkością i dopuszczalnym bruttem to przepchniesz tamtędy z 1 parę towarowych na dobę dzieloną na 4 pociągi w jedną stronę - ekonomia jak cholera.

To już bardziej by się opłacało puszczać to wielkim kołem przez Staszów, Kolbuszową, Rzeszów i Jasło Razz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 25-06-2011, 11:04    Odpowiedz z cytatem

Tomasz napisał/a:
Nie wiem czy to ma z tym związek, ale znalazłem jeden dziwny pociąg Kraków Płaszów-Oświęcim przez Trzebinię.LINK


Ten pociąg powstał w czerwcu z podziału Wieliczka - Oświęcim na Wieliczka - Kraków Pł. i Kraków Pł. - Oświęcim - Acatus zjeżdża z Wieliczki na Płaszów.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 12-11-2011, 23:45    Odpowiedz z cytatem

w Biadolinach są tylko dwa tory na stacji Smile - reszta w trakcie przebdowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 13-11-2011, 00:54    Odpowiedz z cytatem

Woojtek, reszta w trakcie kasacji:) Biadoliny mają być zwykłym posterunkiem z przejściem trapezowym między dwoma torami głównymi. Żadnych torów dodatkowych. Tylko perony.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl