Tak, zwróć uwagę jednak, że robiłem rozkład tylko na tych liniach, które są aktualnie otwarte dla ruchu pasażerskiego bądź w najbliższym czasie planuje się ich uruchomienie. Linia 284 jest zamknięta na odcinku Gryfów - Mirsk i Jerzmanice - Lwówek, 312 tylko częściowo otwarta i to jedynie dla towarowców, 308+340 zamknięta. Dlatego tak to wygląda. Można narzekać, że tylko trzy Zgorzelce przez Mikułową, ale wiele pociągów w kierunku Węglińca jest skomunikowanych z "wahadłowcem" Lubań - Zgorzelec Miasto - Węgliniec. A przy okazji, Lubawka przez Sędzisław NIE MA MOŻLIWOŚCI OMINIĘCIA KAMIENNEJ GÓRY!
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
kryniczanin, 5 lat od dalekobieżnych tak, ale od regionalnych wcześniej. Pierw zaczęli likwidować regionalne razem z pośpiesznymi, potem był tylko jedyny pociąg łączący Stolicę z Sandomierzem. Miał bardzo niską frekwencję ponieważ godziny były bardzo złe dla miasta Sandomierza.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Powrót Sana i Soliny by było realne i możliwe, ale w tej chwili wg spółki PIC i PR "niedasię".
TLK "San" Przemyśl - Przeworsk - Stalowa Wola - Tarnobrzeg - Sandomierz - Starachowice - Skarżysko Kamienna (tu wagony doczepiane by były z Zakopanego) - Radom - Warka - Warszawa Wsch. codziennie, a w sezonie do Helu. Wyjazd z Przemyśla jak dawniej godzina 5:00, przyjazd do Warszawy około godz. 13:00. Powrót z Warszawy po godz. 15:00 przyjazd do Przemyśla około godz. 23:00.
TLK "Wetlina" Krynica/Zagórz - Warszawa Wsch. przez Nowy Sącz, Rzeszów w Rzeszowie doczepiane wagony z Zagórza i dalej na Kolbuszowe, Tarnobrzeg, Sandomierz, Skarżysko Kamienna, Radom, Warszawa Wsch. a w sezonie do Kołobrzegu.
TLK "Bieszczady" Wrocław Gł.-Zagórz/Krynica.
TLK "Koziołek" Bielsko Biała - Żywiec - Katowice - Kluczbork - Jarocin - Poznań - Szczecin Gł.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-07-2011, 15:00
@mkfilmykolejowe, bardzo dobre propozycje! Generalnie jeżeli chodzi o Sandomierz, to tutaj widzę miejsce głównie dla pociągów dalekobieżnych. Poranna TLK-a z Przemyśla do Warszawy byłaby w sam raz jak na pierwszy planowy pociąg na tej linii po 5 latach przerwy. I czy rzeczywiście jest to pobożne życzenie? Nie wydaje mi się. Skoro przywrócono Zamość na spalinie(!), to tym bardziej nie byłoby przeszkód, aby przywrócić w pełni zelektryfikowany Sandomierz pod drutem.
Niech się jeszcze inne osoby wypowiedzą w tej kwestii. Sam jestem ciekaw, jakie macie propozycje w sprawie Sandomierza. A tym czasem przenoszę posty dot. tego miasta do tematu z realnymi propozycjami. Mimo wszystko.
Ostatnio zmieniony przez mkfilmykolejowe dnia 26-07-2011, 15:13, w całości zmieniany 1 raz
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-07-2011, 15:12
mkfilmykolejowe, Pamiętam październik 2004.
Ciekawe propozycje do Krynicy i Zagórza.
Niestety realizacja jest możliwa tylko propozycji Wrocław - Krynica.
TLKi przez Sandomierz marzeniem? A to nie oficjalnie się mówi, że choćby z powodu modernizacji e30 pojawią się tam dalekobieżne pociągi już od przyszłego rozkładu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum