Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Flota Arrivy zdziesiątkowana
Autor Wiadomość

kopernik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Toruń

PostWysłany: 20-08-2011, 19:10    Odpowiedz z cytatem

Nie interesują mnie w tej chwili twoje dywagacje. Proszę konkretnie napisać o tych dotacjach, których jakoby Arriva domaga się większych. Wcześniej pisałeś o 60%, teraz tylko, że domaga się większych. Żadne cofanie się w do 2007 roku tylko FAKTY, które na razie mają znamiona zwykłych pomówień.
Interesuje mnie: kiedy, o ile, i na jakiej podstawie Arriva domagała się zwiększenia dotacji - i tylko na tym się skup, jak było to w twoim cytowanym przeze mnie poście.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 20-08-2011, 19:20    Odpowiedz z cytatem

Nie denerwuj się, ale spójrz na fakty, wlasnie patrzę na mapkę woj. kuj-pom i sieć spalinową którą obsługuje Arriva. I zdaje się ze PR mialy wplywy na odcinku Bydgoszcz-Chojnice...
Jest tez odcinek Toruń-Grudziądz... I to wszystko obslugiwane autobusami jedno lub dwuczłonowymi... Ale zeby te przewozy byly oplacalne to powinny jezdzic tam wagony, lub 3 członowe zestawy spalinowe Talent i to złączone razem w trakcji podwójnej czyli 6 członów.
Lub właśnie wagony...
Przewoźnik ma zakupić do tego jeszcze 4 szynobusy i wypracować zysk.

Firma straciła przychody niestety. Biznesplan byl zbyt ambitny, bo PR jezdzily z wagonami i wieloma pasazerami.

[ Dodano: 20-08-2011, 20:21 ]
Receptą też mogłoby być sa110 w trakcji 3 wagonowej lub 4 wagonowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kopernik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Toruń

PostWysłany: 20-08-2011, 19:28    Odpowiedz z cytatem

OK, widzę, że poza urojeniami nie masz nic do przekazania, gdy poprosić o szczegóły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 20-08-2011, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Wiesz, nie trudno zdadnąć ze pasażerów najzwyczajniej ... ubyło. A mniej pasażerów to mniejsze przychody. Przykład to KM one odnotowaly wzrost pasazerow, a wiec doyacja pozostaje na tym samym poziomie co w 2010, ale przychód ogólny jest wiekszy niz w 2010 bo wiecej pasazerow kupilo bilety.

[ Dodano: 20-08-2011, 20:35 ]
Masz gdzies dane przewozowe Arrivy np. za I polrocze 2010,2009 i terazniejsze polrocze 2011?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

geordi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Lis 2009
Skąd: Malbork/GDN/POZ

PostWysłany: 20-08-2011, 20:01    Odpowiedz z cytatem

3 kwartaly 2010/ 3 kwartaly 2009 były w ogólnych danych UTK. Notabene danych za pelny 2010 chyba dalej nie ma, wiec za I polrocze 2011 szybko bym sie nie spodziewal. Język

Troche wchodze między wódke a zakąskę, ale ...
kopernik stwierdzenie o zwiększeniu dotacji o 60%, ktorego uzyl dinxles, wydaje mi sie ma źródło w zawiadomieniach do prokuratury L.Miętka (pełne teksty gdzieś w dziale pracowniczym/news'ach się pałętały).

Nie pamiętam już realiów przetargowych (czy marszałek np. zakładał 10zł/km) , ale w budżecie województwa faktycznie kwotę na przewozy spalinowe przed podpisaniem umowy skokowo zwiększono. Taki sam wzrost afair nie nastąpił w pakiecie elektrycznym.

_________________
2010: przejechane 14136km. Zarządom Kolejowych Przewoźników Pasażerskich życzę szybkiego bezrobocia!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 20-08-2011, 20:20    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
wierdzenie o zwiększeniu dotacji o 60%


Ja tego nie użyłem... Piszę jednak ze Arriva straciła klientów, poprzez uruchamianie pociągów szynobusami, do których nie można upchać wielu pasażerów.

Ale zgadzam sie ze dotacja mogla sie zwiekszac. A juz wiadome jest ze ten przetarg 10 letni to bedzie wtopa, bo mamy 2011 rok i pogloski ze Arriva chce wiecej, ciekawe co bedzie w 2015 roku, albo 2017?
Przewoźnik ogłosi niewypłacalność i zrezygnuje z obługiwania tych linii? To byloby najprawdopodobniejsze bo jeszcze nie kupil tych 4 szynobusów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 20-08-2011, 20:53    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
bo jeszcze nie kupil tych 4 szynobusów.

Ostatnio jakieś dwa Duńczyki ściągnęli + Pomorskie chce im kilka kupić do obsługi linii Malbork - Grudziądz...

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 20-08-2011, 20:57    Odpowiedz z cytatem

Dla Arrivy to najlepiej sa110 4 członowe, lub 3 czlonowe spalinowe Talent
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba_CH Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lis 2010
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 20-08-2011, 21:44    Odpowiedz z cytatem

Pawel_15 napisał/a:
Cytat:
bo jeszcze nie kupil tych 4 szynobusów.

Ostatnio jakieś dwa Duńczyki ściągnęli + Pomorskie chce im kilka kupić do obsługi linii Malbork - Grudziądz...

Jak Pomorskie kupi te pojazdy, to na pewno Arriva nie będzie na nich jeździć. Wątpię, by UMWP kupował tabor, by użytkowała go Arriva. Do którego oni mogą jeździć na Malbork - Grudziądz?

_________________
Niech Przewozy Regionalne wracają na połączenia Chojnice - Bydgoszcz!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 21-08-2011, 07:35    Odpowiedz z cytatem

Jeśli nie kupią 4 szynobusów to mogą sami rozwiązać umowę, np. w 2015, ale to za 4 lata, a mozemy byc swiadkami ze moze stac sie to wczesniej, bo nie bedzie sie im oplaca jezdzic z 17,99 dotacją. To i tak od początku było fantasy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gryff
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-08-2011, 19:49   

Jeśli mnie pamięc nie myli to przetarg był otwarty zgłosiły się dwie firmy PR oraz Arriva tylko na trakcję spalinową ,nie pamiętam dokładnie cen jaką zaproponowały PR-y ale była około 100% większa niż Arrivy więc nie mogła być zaakceptowana ,wszyscy też pamiętamy jaką sumę PR-Ychciały na liniach zelektryfikowanych gdzie nie miały żadnego konkurenta ,doszło do sytuacji patowej i UM unieważnił przetarg a potem jakoś się dogadali ,osobiście nie wierze w żadne tajne dodatkowe pieniądze dla Arrivy .Całbecki nie jest taki głupi żeby bawić się w jakieś niejasne sytuacje
Powrót do góry

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 21-08-2011, 19:59    Odpowiedz z cytatem

PR chyba chciały 35 zł/km, ale ja uważam, że Arirva z 17,99 zł długo się nie utrzyma...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 21-08-2011, 20:29    Odpowiedz z cytatem

Już się nie utrzymuje, żebrze i prawdopodobnie dostanie ~60% więcej czyli mniej więcej tyle ile PRy chciały za linie spalinowe (35zł chciały za elektryczne, choćby dlatego że tabor jest droższy, a musieliby kupić kilka nówek).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Serock Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Wrz 2009

PostWysłany: 26-09-2011, 17:30    Odpowiedz z cytatem

Kolejny pech...
http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110926/GRUDZIADZ01/518748968
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 26-09-2011, 17:49    Odpowiedz z cytatem

Teraz arriva będzie musiała kupić coś nowego dla Lubuskiego ;d

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 6 z 8 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl