Wysłany: 21-09-2011, 10:30 Casting na stanowiska w zarządzie PR
RADA NADZORCZA
SPÓŁKI ”PRZEWOZY REGIONALNE” SP. Z O.O.
Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
ogłasza o wszczęciu postępowania kwalifikacyjnego na następujące stanowiska w Zarządzie Spółki „Przewozy Regionalne” sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie:
- Członka Zarządu – Dyrektora Finansowego,
- Członka Zarządu – Dyrektora ds. Techniczno – Eksploatacyjnych.
Ostatni konkurs w PR na Danutę Bodzek był czystą farsą! Łapanka na Dworcu Centralnym pozwoliłaby sformułować lepszy zarząd PR, niż obecny.
Przecież powszechnie wiadomo, że te wszystkie pseudo konkursy na stanowiska w zarządach spółek kolejowych są ustawione pod konkretne osoby. Po co więc ta mistyfikacja z konkursami? Czy nie lepiej od razu nominować wcześniej namaszczonych?
Bierzcie przykład z niektórych spółek Grupy PKP. Tam nie udają, nie uprawiają szopki, nie bawią się w żadne konkursy. Nawet właściciel Kolei Dolnośląskich nie błaznował z konkursem jak w 2009 r. tylko od razu wskazał Genowefę Ładniak na kolejną kadencję, na co są stosowne kwity:
Dziwne, że ten "kwiat" PR dotąd nie został doceniony posadą w zarządzie spółki. Nadarza się okazja, aby naprawić ten błąd. Mam nadzieję, że rada nadzorcza PR pozytywnie rozpatrzy moją propozycję.
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że obu aferom, do których podałem linki, skutecznie ukręcono łeb. A stało się to w okresie gdy obecna prezeska PR była wiceprezeską PKP PR, a obecna wiceprezeska PR była dyrektorką Biura Kontroli Terenowej PKP PR.
Z takimi ludźmi w zarządzie (tj. Kuczewska-Łaska, Bodzek, Labuda i Rębilas) Przewozy Regionalne na pewno zajechałyby bardzo daleko...
Witam
Bardzo trafne określenie Paszczak - kabaret, kabaret i jeszcze raz kabaret.
A może do tego kabaretu dołączyć Chestera Warsewicza? W końcu jest finansistą, nieprawdaż? A z tego, co donoszą wiewiórki - bardzo tęskni za koleją?
Niezłym "kandydatem" byłby Krzysio Supa, ale jak sądzę, za dobrze mu w Wars-ie
Rada nadzorcza Przewozów Regionalnych wszczęła postępowanie kwalifikacyjne na stanowiska dyrektora finansowego oraz dyrektora ds. techniczno – eksploatacyjnych, którzy mają jednocześnie zasiadać w zarządzie spółki.
Kandydaci na stanowisko członka zarządu – dyrektora finansowego powinni mieć ukończone studia wyższe magisterskie o profilu ekonomiczno-finansowym, co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym, związanym z rachunkowością i zarządzaniem finansami, korzystać z pełni praw publicznych, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, nie podlegać określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska członka zarządu, doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z: opracowywaniem biznes planów i budżetów oraz ich analizą i oceną, a także oceną projektów inwestycyjnych pod względem finansowym, prowadzeniem negocjacji finansowych oraz doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych związanych z prowadzeniem restrukturyzacji i oceną ich skutków ekonomicznych.
Natomiast kandydaci na stanowisko członka zarządu – dyrektora ds. techniczno – eksploatacyjnych powinni mieć ukończone studia wyższe o profilu techniczno-mechanicznym, co najmniej pięcioletni staż pracy na stanowisku kierowniczym, korzystać z pełni praw publicznych, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych, nie podlegać określonym w przepisach prawa ograniczeniom lub zakazom zajmowania stanowiska członka zarządu, doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z: logistyką, w tym organizacją i realizacją kolejowego procesu przewozowego, eksploatacją i utrzymaniem taboru kolejowego, utrzymaniem bezpieczeństwa ruchu kolejowego oraz realizacją procesów inwestycyjnych i modernizacyjnych, w tym związanych z taborem kolejowym.
Osoby zainteresowane udziałem w postępowaniu kwalifikacyjnym, spełniające warunki, określone w treści ogłoszenia, powinny zgłosić swój udział w postępowaniu w terminie do 10 października 2011 r. do godz. 15.00. Otwarcie zgłoszeń nastąpi w dniu 11 października 2011 r. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni listownie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej, co najmniej na trzy dni przed jej datą.
Rada Nadzorcza indywidualnie poinformuje kandydatów o wynikach postępowania kwalifikacyjnego niezwłocznie po jego zakończeniu. Jednocześnie zastrzegła sobie prawo zakończenia postępowania kwalifikacyjnego bez wyłonienia kandydatów, w każdym czasie, bez podania przyczyn.
Przypomnijmy, że miesiąc temu Krzysztof Dzierwa, przewodniczący rady nadzorczej Przewozów Regionalnych został oddelegowany do pełnienia funkcji członka zarządu i dyrektora ds. handlowych tej spółki. Tym samym Krzysztof Dzierwa został trzecim członkiem zarządu samorządowego przewoźnika obok Małgorzaty Kuczewskiej-Łaski, prezes zarządu i dyrektora generalnego spółki oraz Danuty Bodzek, dyrektor ds. pracowniczych. 25 sierpnia 2011 roku formalnie członkiem zarządu i dyrektorem ds. techniczno - eksploatacyjnych spółki Przewozy Regionalne przestał być Robert Nowakowski, który złożył rezygnację z tego stanowiska w dniu 29 lipca 2011 roku. Wakat na stanowisku członka zarządu - dyrektora ds. finansowych powstał po powołaniu Małgorzaty Kuczewskiej-Łaski na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego spółki.
źródło: Rynek Kolejowy
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Niewykluczone, że papiery na dyrektora techniczno-eksploatacyjnego złoży pan Kaczmarek - od wielu lat "rozmaity" dyrektor w Dyrekcji Przewozów Pasażerskich, potem w Przewozach Regionalnych. Co prawda wiewiórki powiadały, jakoby szykował sie na dyrektora Biura Taboru w IC na miejsce zmarłego Włodka Pijewskiego, ale skoro ogłoszono casting w PR-ach .....
Cóż, pożyjemy, zobaczymy ....
Niezłym "kandydatem" byłby Krzysio Supa, ale jak sądzę, za dobrze mu w Wars-ie
Ludzie na kolei dzielą się na dwie kategorie: tych, co w konkursach startować muszą, by ich zauważono, i tych, co nie muszą, bo opatrzność czuwa. Resztę dośpiewaj sobie sam. Sporo o o łapsach tutaj napisano.
Nie twierdzę, że Krzysztof Supa jest łapsem. Rocznik 1951, więc poziom testosteronu jest poniżej średniej i chęć do konkursów żadna. Sport uprawiają przede wszystkim ludzie młodzi. Jakoś tę energię trzeba spożytkować, a okazji coraz mniej, by się zaprezentować.
Dodam, że mam lat 62, więc też nie muszę.
__________________________________________________________________
Ps.
łaps - żargonowo: człowiek niegodziwy; łajdak; łobuz; a potocznie: policjant; glina
Rada Nadzorcza Przewozów Regionalnych wybrała dziś dwóch nowych członków zarządu spółki. Elżbieta Grudzień zostanie członkiem zarządu do spraw ekonomiczno-finansowych, a Paweł Stefański - członkiem zarządu do spraw techniczno-eksploatacyjnych.
Paweł Stefański zajął miejsce po Robercie Nowakowskim, który złożył rezygnację z tego stanowiska w dniu 29 lipca, a od 25 sierpnia przestał formalnie być członkiem zarządu i dyrektorem ds. techniczno-eksploatacyjnych. Do pełnienia jego funkcji oddelegowany został Krzysztof Dzierwa, przewodniczący rady nadzorczej Przewozów Regionalnych. Wcześniej Paweł Stefański pełnił funkcję dyrektora pionu eksploatacyjnego.
Wakat na stanowisku dyrektora do spraw ekonomiczno-finansowych trwał jeszcze dłużej - od czasu powołania Małgorzaty Kuczewskiej-Łaski na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego spółki. Nowy członek zarządu ds. ekonomiczno-finansowych pełniła dotychczas funkcję dyrektora pionu finansowego spółki.
Oszalałeś człowieku ? Co ma życiorys ojca do pracy w PR i rewolucji 1989 ? Jaki miał wpływ na dojrzałęgo dziś człowieka ? Pana Stefańskiego znamy jako fachowca i oddanego człowieka kolei. Do tej pory niekoniecznie miał szczęście do przełożonych, którzy rozumieliby proponowane przez Niego rozwiązania. Teraz jako jeden z szefów może zrobić wiele dobrego. A przez Ciebie przemawia jakaś pisowska nienawiść do ludzi. Sprawdź swoje drzewo genealogiczne . Może znajdziesz np.współpracownika carskiej ochrany.
jan, ależ oczywiście, że życiorys rodziców ma znaczenie! Potomkowie przedstawicieli komunistycznej nomenklatury mają się bardzo dobrze w nowej Polsce. W internecie jest cykl artykułów "Czerwone dynastie". Poczytaj sobie. Dowiesz się, że dzieci komunistycznych zbrodniarzy, agentów bezpieki itp. dzięki "odpowiednim" genom zajmują bardzo intratne posady w państwowych firmach, urzędach, uczelniach itp. instytucjach. Nie inaczej jest na kolei, gdzie do dziś roi się od byłych TW i towarzyszy PZPR na wysokich stołkach. Ich potomstwo też świetnie odnajduje się na kolei...
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum