Teraz "nocny" TLK Szczecin - Przemyśl ma półgodzinny postój w Krakowie na Głównym, ponad godzinny na Płaszowie, a w Bochni jest wyprzedzany przez TLK Warszawa - Przemyśl. Tylko pogratulować organizacji ruchu.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
13101 ma na st. zwrotnej 63 minuty od przyjazdu do odjazdu.
Gdyby pojechał w planie za 83200 miałby ok 5 minut na zwrotnej.
Wiem że nie o wszystkim trzeba wiedzieć ale czasem lepiej zapytać co z czego się bierze niż szastać mk-olowym sarkazmem
pospieszny, Ten drugi też nie ma lepiej. Mimo że tą godzinę w Przemyślu. To ostatnio zawsze z Przemyśla odjeżdżał z opóźnieniem 30 minutowym. Taka sama sytuacja jest w przypadku 13101 i 31100, zwłaszcza jak z Warszawy przyjeżdża opóźniony.Ostatnio to zawsze te 20 lub 30 minut opóźnienia na odjeździe z Przemyśla ma.
W relacji Przemyśl - Szczecin TLK-i w Poznaniu mają od 50 do 80 min w plecy - teraz.
No nie powiedziałbym, właśnie ostatnimi czasy jeżdżą dość punktualnie w stosunku do zmienionego RJ (maksymalnie +15 min), w poprzednich miesiącach za to zdarzały się często godzinne plecy dla Światowida czy Galicji tak jak piszesz.
Regio Kraków Główny 7:33 - Przemyśł Główny 12:47 (7 min. na przesiadkę w Rzeszowie) czas: 5:14
TLK Kraków Główny 7:55 - Przemyśl Główny 14:56 czas: 7:01
i późniejszy
TLK Kraków Główny 9:42 - Przemyśl Główny 14:07 czas: 4:25
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Roboty mialy zaczac sie we wrzesniu a poki co ani sladu łopaty..
Cytat:
ostatnio jak jechałem to między Szczakową , a Jęzorem coś już robili . Ruch jednym torem się odbywał .
Zacytuję znowu SSC, tym razem ze wczoraj:
Cytat:
Co do odcinka Jaworzno Szczkowa - Sosnowiec Jęzor.
Na dzień wczorajszy - 10.11.2011 - zdemontowano sieć trakcyjną oraz wycięto część słupów trakcyjnych.
KOLEJ. Skład ze Szczecina do Przemyśla stoi w Krakowie przez prawie dwie godziny. Planowo. Pasażerowie czekają i dziwią się.
Oksana zamierza dotrzeć na Ukrainę. Podróżuje pociągiem, potem ma przesiąść się na inny środek transportu. - Boję się, że autobus mi ucieknie. Stoimy tu bardzo długo. Tracimy czas - stwierdza na stacji Kraków Płaszów.
Mieczysław Krysiński z Jaworzna nie spodziewał się, że dojazd do pracy tak się przeciągnie. - Szef do mnie wydzwania. Myślałem, że o tej porze wagony dotrą do Dębicy. Tymczasem tkwię w Płaszowie - mówi.
Opóźnienie jest planowe, zgodne z rozkładem. Niektórzy pasażerowie to wiedzą, ale ta świadomość nie usuwa rozgoryczenia. Jerzy i Anna Kawa jadą do Łańcuta. Słyszeli, że prace na torach powodują postoje pociągu. - Kolejarze podali tę informację przez głośniki w wagonach. Nawet działają. Za to od samego początku nie ma wody w zbiorniku toalety. Nie da się spuścić wody. Następnym razem wybierzemy samochód - opowiada Jerzy Kawa.
Przy płaszowskim dworcu skład spędza w bezruchu godzinę i siedemnaście minut. Wcześniej jest postój na stacji Kraków Główny, przerwa w podróży trwa 35 min. Planowe stanie na terenie aglomeracji krakowskiej zajmuje w sumie godzinę i 52 minuty. Skład TLK nr 83200 potrzebuje aż dziewiętnastu godzin, by pokonać całą trasę.
Przewoźnik, spółka PKP Intercity, informuje o konieczności dostosowania się do prac na torach. - Rozkład jazdy pociągu TLK 83200 zmienił się z dniem 2 listopada w związku z modernizacją odcinka Wrocław - Rawicz. Rozkład, według którego kursuje nasz pociąg, został przygotowany przez zarządcę infrastruktury - oświadcza Beata Czemerajda z biura komunikacji i promocji PKP IC.
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe zarządza infrastrukturą (torami) i pracami na niej. Rozkład jazdy musi godzić interesy ekip roboczych, PKP Intercity (pociągi dalekobieżne) i Przewozów Regionalnych (komunikacja lokalna). Remontowane tory są niedostępne, a na pozostałych trudno zmieścić składy obu przewoźników pasażerskich. - Na trasie pociągu 83200 mamy odcinki robót modernizacyjnych Poznań - Wrocław, Katowice - Kraków i Kraków - Rzeszów. Pierwszy przejeżdża się bez większych strat. Na dwóch pozostałych odcinkach 83200 spotyka się z pociągami, które wiozą rano pasażerów do pracy. Przewozy Regionalne nie zgodziły się, żeby składy z dojeżdżającymi pracownikami oczekiwały - tłumaczy Krzysztof Łańcucki, rzecznik PKP PLK.
Przedstawiciel PLK przyznaje, iż niemal dwugodzinna przerwa w podróży nie uszczęśliwia pasażerów. - Zdajemy sobie sprawę, że nie jest to rozwiązanie dobre. Rozmawiamy nadal z Przewozami Regionalnymi, żeby rozkład zmienić na korzyść pociągu 83200. Od 20 listopada jego postój w Płaszowie zostanie znacznie skrócony, a przyjazd do Przemyśla zostanie przyspieszony o ponad godzinę - dodaje Łańcucki.
Rozkład zastępczy na remontowanych liniach kolejowych
03.01.2012
PKP Intercity informuje, że od dnia 9 stycznia br. w związku z rozpoczęciem kolejnych etapów prac modernizacyjnych przez zarządcę sieci kolejowej - PKP Polskie Linie Kolejowe – wybrane pociągi kursować będą wg zmienionego rozkładu jazdy. Z uwagi na skalę prowadzonych prac, zmiany rozkładu dotyczyć będą wszystkich przewoźników kolejowych w Polsce.
Tymczasowy rozkład jazdy wynikający z prowadzonych prac rewitalizacyjnych przez PKP Polskie Linie Kolejowe obowiązywać będzie od 9 do 31 stycznia 2012 r. Największe zmiany dotyczyć będą kursowania pociągów pomiędzy Ostrowem Wielkopolskim a Grabownem Wielkim (odcinek Łódź - Wrocław) oraz Czerniewicami i Włocławkiem (odcinek Kutno – Toruń). 7-dniowa przerwa w ruchu pociągów na odcinku Ostrów Wielkopolski-Oleśnica, spowoduje konieczność jazdy trasą okrężną przez Krotoszyn, natomiast dla pasażerów podróżujących pomiędzy Grabownem Wielkim a Ostrowem Wielkopolskim wprowadzona zostanie autobusowa komunikacja zastępcza.
Od 14 stycznia br., przez 4 kolejne dni, pociągi kursujące pomiędzy Kutnem a Toruniem pojadą okrężną trasą przez Inowrocław. Na odcinku Bydgoszcz-Toruń-Kutno pasażerom udostępniona zostanie zastępcza komunikacja autobusowa.
Zmiany wynikające z prac realizowanych przez zarządcę sieci kolejowych wpłyną również na godziny uruchomienia pociągów, dlatego PKP Intercity informuje, że rozkład jazdy od 9 stycznia dostępny jest na stronie internetowej przewoźnika www.intercity.pl oraz na dworcach. Dodatkowo przewoźnik wydrukuje ulotki z aktualnym rozkładem jazdy na najważniejsze trasy kolejowe. Osoby nie posiadające dostępu do Internetu mogą uzyskać informacje na temat aktualnego rozkładu jazdy dzwoniąc pod numer Ogólnopolskiej Infolinii Kolejowej 19 757 (z telefonów stacjonarnych) lub 42 20 55 007 (z telefonów komórkowych).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum