Wybór Przemyśla jest prosty - IC ma tak swoje zaplecze i wolne tory do składowania odstawionych wagonów.
A dlaczego nie jeżdżą? Dobre pytanie.
Według mnie, gdyby kryzys w IC przyszedł 2 lata później, jest duża szansa, że wszystkie XB były by już zmodernizowane. A tak, nie ma na to pieniędzy, modernizacja wagonów Y jest tańsza, dlatego te czekają na lepsze czasy, które niestety mogą nie nadejść.
Z drugiej strony przyszedł mi fajny pomysł do głowy - IC ma dużą szansę na otrzymanie dotacji UE na modernizację 68 wagonów do obsługi trasy Przemyśl - Szczecin. A dlaczego na bazę wyjściową tych modernizacji nie wykorzystać wagonów XB, są lepsze technicznie od Y.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum