To byłaby bardzo dobra wiadomość odnośnie skomunikowania "Czartoryskiego" z Regio do i z Chełma, ale obawiam się, że tak różowo to może nie wyglądać. Nie jestem pewnym czy przypadkiem do sitkolu nie został wprowadzony rozkład roczny tak jak to często bywało, a jak wiadomo na E65 obowiązuje zamknięciowy. A niestety jeżeli chodzi o remont stulecia czyli magistrala Warszawa-Gdańsk to tam przecież co godzina to nowina, odnośnie zamknięcia, i co chwila innego rozkładu jazdy.
Ostatnio w Kochanowskim (Lublin 5.15, Warszawa Centr. 7.50) prowadzona była ankieta dotycząca zmiany godziny(od 1 marca) odjazdu z Lublina: 4.38, przyjazd do Wawy Centralnej ok 7.10. "Lubelakom" ( w tym i mi) ta zmiana nie bardzo pasuje, gdyż oznacza to jeszcze wcześniejsze wstawanie oraz kłopoty z dojazdem komunikacją miejską do samego dworca. Osoby wsiadające w Dęblinie i Pilawie są za zmianą odjazdu na 4.38, gdyż wtedy będą wcześniej w Warszawie. Z tzw. plotek przedziałowych wynika, że Kochanowski będzie odjeżdżał jednak o tej 4.38. Oczywiście plotki nie muszą się potwierdzić ale podobno jest spore ciśnienie, żeby Kochanowski był wcześniej w Warszawie.
_________________ w pociągu:
2010: 28 000 km
2011: 35 000 km
Co się stało ze skomunikowanymi pociągami Rejowiec-Chełm (o 10.20 i 17.11 z Rejowca). Ani na sitkolu, ani w wyszukiwarce rozklad-pkp.pl nie są uwzględniane przy połączeniach Lublin-Chełm.
sitkol polaczenie Lublin Chełm z przesiadka w Rejowcu o godz.17:11 pokazuje prawidłowo.
Pozostałe dwa połaczenia z 10:20 i 14:20 nie są pokazywane zapewne ze względu na 2 min czas na przesiadke chociaz załozenie uruchomienia tych pociagow było inne.
Napisałem wczoraj do nich krótkiego maila odnośnie tych skomunikowań i zaraz potem pojawiły się one już w rozkładzie. Brawo dla administratorów tego systemu. Teraz dużo więcej osób może skorzystać z szybkich jak na tą trasę połączeń do Chełma (59 min do Chełm Miasto).
rzygotowuję też poprawkę budżetową, aby można było sfinansować zakup szynobusu do przewozów pomiędzy Terespolem i Siedlcami – ujawnia poseł.
dopóki Łuków dalej w rękach Lublina(tu utrzymywanie w dalszej mierze "DEP-u" to dalej będą przesiadki.)
Najlepszym rozwiązaniem były by przesiadki tylko w Łukowie, albo chociaż te co 2 godziny. Tak, aby podróż pociągiem była znowu odpowiedniejsza niż samochodem(mowa o ludziach z Białej, Łukowa, Międzyrzeca etc) A najlepiej jeśli pociągi z Terespola do Warszawy jeździły bezpośrednie.
Posłowie niech się w dupę za przeproszeniem pocałują i wyprostują. Nie wierze wam jak psom.
Posłowie głosujący w piątek budżet państwa odrzucili 350 poprawek, w tym wszystkie dotyczące inwestycji w naszym województwie (np. zakup szynobusów czy dokumentację remontu kolejowej trasy Warszawa-Lublin-Terespol).
Jak napisał "Dziennik Wschodni" przeciwko głosowali wszyscy posłowie PO z lubelskiego – z wyjątkiem nieobecnego Cezarego Kucharskiego. Z partyjnej dyscypliny przy niektórych głosowaniach wyłamali się Jan Łopata i Genowefa Tokarska (oboje z PSL).
Posłowie koalicji PO-PSL nie poparli poprawek, choć dwa tygodnie wcześniej weszli do Lubelskiego Zespołu Parlamentarnego, który miał walczyć o interesy regionu. Nie było nawet jednego symbolicznego głosowania, które zjednoczyłoby naszych posłów.
Kilka obserwacji z funkcjonowania "łączników" na trasie Chełm - Rejowiec - Chełm:
30.12 wracałem z Lublina "Odrodzeniem" o 13.35 do Zamościa, frekwencja koło 60%
w Rejowcu przesiadło się 8 osób, do Zawadówki i Chełma wysiadało 15, czyli 7 to osoby jadące na trasie Rejowiec - Chełm
4.01 z Lublina "Kanclerzem" o 16.15, frekwencja koło 110%, po Świdniku nawet większa,
w Rejowcu przesiadło się 10 osób, do Zawadówki i Chełma jechało 14
30.01 z Chełma wyjazd 8.50, w Rejowcu wysiadło 11 osób, z czego 10 przesiadło się na "Odrodzenie" - tu frekwencja koło 70%, po trasie wsiadało jeszcze sporo osób
no cóż, EN-57 to chyba trochę przesada, ale z drugiej strony byłoby szkoda, gdyby łączników zabrakło.
Inna denerwująca kwestia - łączniki są podstawiane na peron przy dworcu, więc przy przesiadce można podziwiać wątpliwe uroki przejścia podziemnego w Rejowcu
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Dużo lepiej by było gdyby dać łączniki przy tym samym peronie, myślę, że nie byłoby to jakoś technicznie skomplikowane. Druga kwestia. Nie wiem jak na innych, ale na łączniku około 16:30 najpierw jedzie Chełm - Rejowiec jako służbowy, potem jako Rejowiec - Chełm i Chełm-Rejowiec jako łącznik, po czym do Chełma znowu wraca jako służbowy. Nie lepiej zrobić go jako normalny kurs? Może zbyt dużo osób w Rejowcu i Zawadówce by się nie dosiadło, ale zawsze to coś.
Swoją drogą, znowu nie ma tych połączeń Lublin-Chełm z przesiadką w Rejowcu w Sitkolu i rozklad-pkp.pl (z wyjątkiem jednego).
Znowu były jakieś zmiany w rozkładzie? Bo w Chełmie widziałem plakta z rozkładem "ważny od 1 maja 2012 roku", ale szczerze mówiąc nie zauważyłem żadnych zmian..
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
rozkład minimalnie dla Chelmia zmienia sie wlasciwie co miesiąc.Np w maju R1117 odjezdza z Dęblina o 11:28 zamiast o 11:12. Mimo iz do Chełma dociera bez zmian to stała zmiana odjazdu ze stacji początkowej powoduje wygenerowanie nowego plakatu zamiast robic wyklejanke
Widział ktoś dzisiaj TLK "Kochanowski" w 1 i 2 dniu jego kursowania do Dorohuska? zestawienie i jaka frekwencja na odcinku do Chełma i Dorohuska? Dzisiaj byłem i czekałem na niego, ale miał 45min opóźnienia więc postanowiłem już nie czekać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum