Na pewno jest na nim niższa frekwencja, niż na linii do Leszna (która ma pociągów tyle samo) i do Wrześni/Konina, która to linia ma pociągów mniej niż Gniezno. Więc nieco na wyrost, ale no dobra - niech mają, nie postuluję by odbierać, a by dodawać tam gdzie trzeba. Tak jak w tym roku dodano Zbąszynkowi pociąg przed 22:00 w (D), gdzie tam nikt o to nie wnioskował ani nie prosił, a pasażerowie do Krzyża - prawie koło podpisów zebranych ws. utworzenia takiego pociągu około 21:45 a nie zrobili tego.
A kto z szanownego grona UMWW z Gniezna pochodzi i o krajanów zawsze będzie dbać, kosztem innych kierunków z Poznania, to już sprawdź sam
Sprawdziłem, nawet nie wiedziałem, że jest z Gniezna:D Ale sądze, że ktoś inny też by dbał o swoich.
O Frekwencje sie nie będę sprzeczał, bo z tym bywa różnie. Napisze tylko, że zawsze jak wracam obojętnie którym pociągiem do Gniezna to jest tłok i ścisk, w stronę Poznania też, więc jeśli chodzi o frekwencję to jest duża. Tylko szkoda, że np do Ostrowa, czy w kierunku Krzyża nie ma więcej pociągów, bo sądze, że te linie generują również te same wysokie potoki pasażerów.
Jeśli chodzi o Wrześnie/Konin to trzeba pamiętać że na tej linii jeździ dużo pociągów intercity, BWE, ekspresów i te pociągi muszą mieć jakies bezpieczne odległości od siebie, kosztem zmniejszenia liczby pociągów regionalnych.
Odnośnie pociągów do Gniezna i Wrześni/Kutna to nie ma porównania, zdecydowanie więcej ludzi i większy ścisk panuje na linii do Gniezna, dlatego jeżdżę pociągiem do Wrześni w piątki, chociaż lepsze połączenie do domu mam z Gniezna.
Właściwie to jeszcze nie wiedziałem pociągu do Gniezna, w którym by jakaś osoba nie stała z powodu braku miejsc wolnych.
Nowy rozkład wiele nie zmienia, więc nadal będzie ścisk.
KW gdy przeją tą linie mogą sobie nie dać rady bo nie mają taboru, aby wyjechać tyloma pociągami.
Co do Gniezno - Jarocin to często jeździłem tą linią i niestety po usunięciu tych pociągów to nie ma jak dojechać z Gniezna/Wrześni do chociażby Miłosławia/ Żerkowa.
Dobrym rozwiązaniem byłby pociąg z Wrocławia do Bydgoszczy, linią 281, na pewno znalazłoby się wielu chętnych.
No ale jak widać wszystkie pociągi muszą przejeżdżać przez Poznań. -,-
Fakt faktem stan linii jest straszny ograniczenie od Książna do Miło do 30km/h i dalej do 50km/h to kiepsko...
co do to polączeń Jarocina z Poznaiem, to jest ok, aczkolwiek brakuje pociągu po 11 z Poznania, myslę, że byłby on bardzeiej potrzebny niż pociąg po 7 i wtedy byłby takt od rana co 2 h: po 6, 8, 10, a potem co 1 h
Dlaczego rok po roku w rozkładzie internetowym pojawia się pociąg w godz. przed południowych na trasie Piła-Krzyż bo takowego w ogóle nie ma, a potem w oficjalnym rozkładzie ten pociąg znika tak było teraz bodajże odjazdy z Piły po godz. 11 w Krzyżu miał być o 12.
Czy w nowym rozkładzie jazdy pociąg Regio 76820 Jarocin-Wrocław (odjazd z Jarocina 6.30) jest skomunikowany z pociągiem Regio 77522 Gniezno - Poznań - Ostrów, który przyjeżdża do Jarocina o 6.24? Czy w razie opóźnienia poczeka?
Pierwszy dzień kursowania R-78145 w relacji Leszno - Krzyż: w Poznaniu +20. Dodam, że nie czekał na żadne skomunikowanie.
Brawa dla WZPR za "pomysły" z 3-minutowym postojem w Poznaniu ostatniego pociągu w dobie (co wiadomo że skutkuje opóźnieniem bardzo często). To już kuźwa "niedałosię" zrobić tak, żeby ten kibel z Leszna przyjeżdżał chociaż 5 min wcześniej?
[ Dodano: 11-12-11, 23:21 ]
No i odjechał sobie z Głównego +30, postał sobie w sumie 10 minut za długo. Brawo jeszcze raz dla WZPR i dyspozytury, bo na co ten pociąg czekał to ja nie wiem - nic opóźnione aż tyle nie było i pozostałe pociągi pojechały o czasie
Przewozy Regionalne informują, że od 9 do 15 stycznia 2012 r. w godzinach 08:10 - 16:10 nastąpi przerwa w ruchu pociągów na szlaku Odolanów - Ostrów Wielkopolski. W związku z tym niektóre pociągi regionalne kursowały będą w skróconej relacji lub drogą okrężną.
Szczegóły zmian:
Poc. nr 67533/2 rel. Wrocław Główny (odj. 08:00) - Ostrów Wielkopolski w dniach 09 - 15 stycznia2012 r. kończy bieg na stacji Odolanów o godz. 10:22 na odcinku Odolanów - Ostrów Wlkp. kursować będzie zastępcza komunikacja autobusowa
Poc. nr 76537/6 rel. Ostrów Wielkopolski (odj. 14:39) - Wrocław Główny w dniach 09 - 15 stycznia 2012 r. na odcinku Ostrów Wlkp. - Odolanów kursować będzie zastępcza komunikacja autobusowa od stacji Odolanów do Wrocławia Głównego pociąg kursuje ok. 30 minut później (Odolanów odj. 15:30)
Poc. interREGIO PROSNA nr 62125/4 rel. Wrocław Główny (odj. 12:15) - Chełm przez Łódź, Warszawę w dniach 13, 15 stycznia br. na odcinku Grabowno Wielkie - Ostrów Wlkp. kursuje drogą okrężną przez Krotoszyn z pominięciem stacji Twardogóra Sycowska, Międzybórz Sycowski, Odolanów, przyjazd do Warszawy Wschodniej i Chełma ok. 60 minut później
Od dnia 5 lutego 2012 pociągi relacji:
Poznań Gł. 15:49 – Frankfurt(Oder) 18:38 oraz Frankfurt(Oder) 9:54 – Poznań Gł. 13:07, kursować będą w skróconej relacji Rzepin – Poznań Gł. – Rzepin.
W Rzepinie zagwarantowane będzie skomunikowanie do stacji Frankfurt(Oder), wg. poniższego rozkładu jazdy:
Frankfurt(Oder) 09:54 – Rzepin 10:18,
Rzepin 10:37 – Poznań Gł. 13:07,
Poznań Gł. 15:49 – Rzepin 18:03,
Rzepin 18:13 – Frankfurt(Oder) 18:38,
Od czerwca według nieoficjalnych danych ma zostać wycofany pociąg 77547 relacji Ostrów Wlkp. (20.46) - Poznań Główny (23.03). Nie ma szczęścia ostatnio ta linia i całe okolice przychylności w Urzędzie Marszałkowskim i w dziale marketingu PR Poznań.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum