Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
EU07A-495 już na szlaku
Autor Wiadomość

maciuch106 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lis 2011

PostWysłany: 11-03-2012, 20:32    Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie co do przebudowy EU07A-495.
Czy jest w tym loku po przebudowie korytarz,gdzie móglby się uciec mech w razie jakiegoś nieszczęścia???Czy zostal zlikwidowany ???
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 12-03-2012, 09:12    Odpowiedz z cytatem

Wnętrze:

http://www.rynek-kolejowy.pl/foto_opis/234/44b16bfd658a8180f4ce94e258be9e6a_d.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 12-03-2012, 10:04    Odpowiedz z cytatem

Skoro twierdzicie ,ze EP09 nie bardzo się nadaje na większe prędkości , to w tej sytuacji warto by wziąć się za konstrukcje nowego szybkiego loka,a nie jestem pewien czy Newag już takiego projektu nie zrobił. Przydałby się lok hybrydowy z silnikami spalinowymi i elektrycznymi, na takie i końcówki tras jak np Węgliniec - Zgorzelec czy Olsztyn - Ełk.
Szkoda trochę ,ze lokomotywy z Wrocławia które testował PKP IC wywędrowały do Włoch ,a zostaje tylko parę Siemensów i modernizowany tabor ,zaś nowego brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 12-03-2012, 12:51    Odpowiedz z cytatem

A na jakie parametry jest robiona E4ACU z Gliwic? (o ile mniejsza "siostra" E6ACT w ogóle powstała).

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 12-03-2012, 13:07    Odpowiedz z cytatem

Młodszy brat (bo Gryfin) powstaje. Z opóźnieniami, ale powstaje.
E4ACU będzie w wersjach 140-200, wielosystemowa. Nawet Wiki podaje powiedzmy w miarę aktualne dane.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 12-03-2012, 14:39    Odpowiedz z cytatem

Myślę, że mogłaby się znaleźć w kręgu zainteresowań i PIC-u, i PR. Litera U na końcu oznaczenia wskazuje bowiem na charakter uniwersalny. O ile najpierw dostanie dopuszczenie do ruchu.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 12-03-2012, 19:46    Odpowiedz z cytatem

PICu może tak, PRów na pewno nie. E4MSU (w takiej wersji powstaje prototyp - wielosystemowy lok uniwersalny o Vmax 140km/h, taki odpowiednik ES64F4/Traxxa F140MS). Wersja pasażerska może mieć Vmax 190km/h, nie 200km/h. PRy nie będą zainteresowane z jednego powodu - moc. Griffin ma mieć 5,8MW, trochę za dużo na ~4 wagony (a mniej więcej tyle mają ich składy wagonowe) i jest to argument argument oficjalnie wypowiedziany przez przedstawiciela Przewozów. O dopuszczenie raczej się nie boję, ZNLE ma już trochę doświadczenia Wink

Wątpię w wersję hybrydową, masa i koszt takiej lokomotywy byłyby zbyt duże. Mam nadzieję, że opóźnienie jest nieduże/da się nadrobić i zgodnie z zapowiedziami zobaczymy Griffina na tegorocznym Innotrans.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 12-03-2012, 20:14    Odpowiedz z cytatem

^^ z tego co się dowiedziałem, jednak 200km/h w tej drugiej opcji. Ale to jeszcze nie teraz.

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 16-03-2012, 22:47    Odpowiedz z cytatem

No i wyszło za drogo. Więcej podobnych modernizacji nie będzie.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 18-08-2012, 09:21    Odpowiedz z cytatem

PKP IC zleca Oleśnicy modernizację kolejnych 2 sztuk http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:263724-2012:TEXT:PL:HTML&src=0
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 18-08-2012, 09:48    Odpowiedz z cytatem

Najpierw turbo klopy, teraz turbo siódemki Wink Zobaczymy czy będzie więcej niż te 8-9 sztuk Smile

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

endrju Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Maj 2011
Skąd: Chełm

PostWysłany: 18-08-2012, 11:15    Odpowiedz z cytatem

Czekamy na odwołanie PESY Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 18-08-2012, 23:43    Odpowiedz z cytatem

Dobra decyzja. EP07A to udana koncepcja.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dudzio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Kobyłka

PostWysłany: 18-08-2012, 23:50    Odpowiedz z cytatem

Ktoś słusznie zauważył, że wyjaśniło się dlaczego Oleśnica nie składała oferty w przetargu dla PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 19-08-2012, 07:44    Odpowiedz z cytatem

A wiadomo już które "7" IC idą do moderny bo nie wycztałem w zamówieniu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 6 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl