Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Nowy IR do Krynicy
Autor Wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19-03-2012, 22:10    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem co będzie na odcinku E30 od grudnia, ale póki co cieszmy się zapowiedzą PR o wprowadzeniu bezpośredniego IR relacji Warszawa Wsch.-Krynica, tym bardziej że na odcinku Warszawa Wsch.-Kraków Płaszów będzie połączony ze składem do Zakopanego co na pewno obniży koszty jego uruchomienia na i tak drogiej CMK. Podejrzewam, że spokojnie pociąg ten na siebie zarobi. O brak chętnych do podróżowania bym się nie martwił, nawet na weekend będzie można wyskoczyć.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-03-2012, 23:06   

O jeszcze mniejszych kosztach uruchomienia niech swiadczy fakt, ze (nie wiem jak zostanie to obiegowo rozegrane) ale w strone do Warszawy IR Nikifor prawdopodobnie pojedzie w planie osobowki Nowy Sacz - Krakow Gl. odj. 14:28. Mozliwe ze na wakacje osobowka zawiesi kursowanie i zamiast niej bedzie jechac IR Nikifor. Na to rozwiazanie wskazuje godzina odjazdu z Krynicy - 12:55, wiec w Saczu na 14:25. Bingo. Raczej trudno by z Sacza wyjezdzaly dwa pociagi do Krakowa w odstepie 10 minut. Ponadto wyjasnialoby to długi czas przejazdu.
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 20-03-2012, 08:08    Odpowiedz z cytatem

Połączone relacje to większe brutto, większe brutto to większa opłata za dostęp w wspólnej drodze przebiegu.
Choćby po tej jednej składowej widać że nie będzie tu żadnego obniżenia kosztów, jeśli już to minimalne zmniejszenie strat na tym IR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-03-2012, 23:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Połączone relacje to większe brutto, większe brutto to większa opłata za dostęp w wspólnej drodze przebiegu.


Chyba połączone składy. Nie możesz jednak wiedzieć czy przewoźnik nie uzna, że 1 EZT spokojnie tutaj wystarczy na całą trasę. Jak można oszczędzić na czymś czego jeszcze nie ma? IR Nikifor dopiero ma się pojawić.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lubelak195 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2010
Skąd: Lublin

PostWysłany: 21-03-2012, 06:01    Odpowiedz z cytatem

Łączenie EZTów na odcinku Warszawa Centralna- Kraków Płaszów to wg. programu kalkulacja oszczędność o 1226 zł do tego jak by jechały oddzielnie, co daje 440 000 różnicy w skali roku, to jest sporo.

_________________
Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

misiek2010 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 27 Mar 2012

PostWysłany: 27-03-2012, 16:09    Odpowiedz z cytatem

Taki iR Nikifor mógłby być teoretycznym ratunkiem dla linii Stróże- Jasło... Mianowicie tak myślałem sobie:
- z Jasła (lub z Gorlic) do Nowego Sącza mógłby być uruchomiony pociąg skomunikowany z porannym Dunajcem w Stróżach. Pociąg przyjeżdżałby ok. godz. 6.00 do N.Sącza--> dowóz do pracy na 6/6.30
- z Nowego Sącza do Jasła/ Gorlic---> ten pociąg mógłby pojechać o godzinie Regio 33258 ale zamiast do Tarnowa---> to do Jasła/ Gorlic.(powrót z pracy/szkoły) Do Tarnowa jedzie kolejny pociąg o godz.15.20, więc nie ma sensu dublowania iR jak i Regio z 15.20. Przy okazji można by opóźnić Krakowskiego Parcha o jakieś 30-40 minut, by zrobić skomunikowanie w Stróżach.
- wieczorny z Jasła/Gorlic do Stróż---> lepiej byłoby z Jasła, gdyby np. zrobić skomunikowanie z Regio z Rzeszowa. Przyjazd do Stróż byłby skomunikowany z Dunajcem (19.12), Regio 6034 do Tarnowa oraz (ewentualnie) z TLK 33502 do Krakowa.
- wieczorny ze Stróż do Gorlic/Jasła---> po przyjeździe Dunajca, Regio i TLKi.
Nie wiem na ile dobre są powyższe pomysły. Ale gdyby MZPR razem z Podkarpaciem choć troszkę pomyślały...Oczywiście kursy powinny być do Jasła, ale z wjazdem do Gorlic. Więc jeśli ,,niedałobysie" do Jasła- to chociaż do samych Gorlic. Ale cóż- to tylko mrzonki
Gdyby porwać się z motyką na słońce, to można by również dorzucić połączenia:
- poranny z Nowego Sącza do Jasła (lub Gorlic) skomunikowany z Regio 33101 z Krakowa w Stróżach
- z Jasła/ Gorlic do Nowego Sącza - skomunikowany z Regio 6026 do Tarnowa w Stróżach.

Tak oto linia Stróże - Jasło mogłaby wrócić na kolejowa mapę przewozów pasażerskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kleinnepole Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Mar 2012
Skąd: ks. oświęcimskie

PostWysłany: 01-04-2012, 15:37    Odpowiedz z cytatem

Jak to w końcu będzie z "Giewontem"? W soboty jeździ Zakopane-Opole p. Bielsko,a w niedzielę do Częstochowy przez Bielsko czy przez Kraków?

_________________
Żywiecczyzna i okolice Białej to Małopolska pod śląską okupacją
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 01-04-2012, 17:10   

Troche niefajnie, bo IR Nikofor bedzie mial 20 minut postoju na Płaszowie i 20 minut postoju na Głównym, bez sensu Mad
Powrót do góry

kemi73 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 02-04-2012, 08:34    Odpowiedz z cytatem

Pułtuś nie bez sensu tylko to się teraz nazywa "rezerwy czasowe" tak by PLK mogło pochwalić się 99% punktualnością Smile.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 02-04-2012, 08:56    Odpowiedz z cytatem

Jeśli już to punktualnością chwalą się przewoźnicy a nie zarządca, natomiast rezerwy czasowe są też życzeniem i potrzebami przewoźnika co i w tym wypadku ma miejsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10-07-2012, 16:20    Odpowiedz z cytatem

Cenowe zamieszanie z Interregio „Nikifor”

Interregio „Nikifor” kursuje codziennie na trasie Warszawa – Krynica Zdrój. Władze Przewozów Regionalnych zdecydowały, by na odcinku Kraków – Krynica pociąg objęty był taryfą Regio. Jak się okazuje, bilety nadal sprzedawane są jak na połączenie Interregio.

Więcej TUTAJ

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl