Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
EU07 PR już po modernizacji i w nowym malowaniu
Autor Wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 23-05-2012, 09:47    Odpowiedz z cytatem

Dzieki za odpowiedz.A jeszcze pytanko-są już one w Oleśnicy?Ciekawi mnie ile trwa naprawa główna jednej sztuki?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 11-06-2012, 10:30    Odpowiedz z cytatem

Przewozy Regionalne zmodernizują lokomotywy i będą jeździć 160 km/h

Przewozy Regionalne rozpisały przetarg na modernizację sześciu lokomotyw elektrycznych serii EU07. Efektem modernizacji ma być między innymi przystosowanie lokomotyw do prędkości 160 km/h oraz podwyższenie standardu technicznego użytkowych pojazdów poprzez modernizację lub wymianę wybranych podzespołów.

Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy. Etap I przewiduje wykonanie modernizacji 6 lokomotyw elektrycznych EU07, umożliwiającej ich eksploatację zgodnie z obowiązującym prawem, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Etap II dotyczy uzyskania i przekazania zamawiającemu dokumentu wydanego przez Urząd Transportu Kolejowego świadczącego o bezterminowym dopuszczeniu do eksploatacji typu pojazdów poddanych modernizacji.

Na realizację zamówienia zwycięzca przetargu będzie miał 36 miesięcy od daty udzielenia zamówienia. Wykonawca składający ofertę obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 200 tys. zł. Oferty można składać do 17 lipca 2012 roku.

Jak wyjaśniła w rozmowie z „Rynkiem Kolejowym” prezes Przewozów Regionalnych Małgorzata Kuczewska-Łaska, spółka będzie starała się o dofinansowanie tej modernizacji ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Pod koniec maja Przewozy Regionalne rozstrzygnęły przetarg na naprawy główne z modernizacją 5 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07. Zamówienie zrealizują Zakłady Naprawcze Lokomotyw Elektrycznych z Gliwic. Prędkość konstrukcyjna tych pojazdów będzie wynosiła 125 km/h.

Przypominamy, że Przewozy Regionalne od czasu przekazania organizacji i taboru do przewozów międzywojewódzkich pociągami pośpiesznymi spółce PKP Intercity nie posiadały własnych elektrowozów. Zmieniło się to w ubiegłym roku. Przewoźnikowi PR udało się nabyć 11 wycofywanych z eksploatacji w PKP Intercity lokomotyw typu EU/EP07. Po przeprowadzeniu koniecznych napraw, lokomotywy będę mogły ciągnąć składy wagonowe Przewozów Regionalnych, w miejsce wynajmowanych teraz lokomotyw towarowych od PKP Cargo.

źródło: Rynek Kolejowy

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 11-06-2012, 14:49    Odpowiedz z cytatem

PR zmodernizują 6 lokomotyw EU07.

Przewoźnik ogłosił przetarg na wykonanie modernizacji 6 lokomotyw elektrycznych EU07, umożliwiającej ich bezterminową eksploatację.

Przedmiotem zamówienia został podzielony na dwa etapy. Pierwszy etap obejmuje wykonanie modernizacji 6 lokomotyw elektrycznych EU07, umożliwiającej ich eksploatację zgodnie z obowiązującym prawem i zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Lokomotywy mają być m.in. przystosowane do prędkości 160 km/h oraz mieć podwyższony standard techniczny i walory użytkowe dzięki modernizacji lub wymianie wybranych części, zespołów i podzespołów.
Drugi etap przewiduje uzyskanie i przekazanie zamawiającemu dokumentu wydanego przez Urząd Transportu Kolejowego, świadczącego o bezterminowym dopuszczeniu do eksploatacji zmodernizowanych pojazdów.
Umowa przewiduje też przeprowadzenie przez zwycięzcę przetargu szkoleń pracowników wyznaczonych przez zamawiającego, w zakresie budowy, zasad działania, eksploatacji nowych urządzeń zamontowanych w taborze po modernizacji. Szkolenia winny odbyć się w wymiarze czterech dni (po 8 godzin) i obejmować: 10 pracowników inżynieryjno – technicznych, 20 pracowników serwisowych oraz 12 prowadzących pojazdy maszynistów.
Zamówienie należy wykonać w ciągu 36 miesięcy od chwili udzielenia zamówienia. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 200 tys. zł. Jedynym kryterium udzielenia zamówienia jest najniższa cena. Oferty należy składać do 17 lipca 2012 r.


źródło:Kurier Kolejowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 12-06-2012, 15:58    Odpowiedz z cytatem

A te 5 sztuk pojechało już do Gliwic czy dalej grzeją tory w Chojnicach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dual Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2011
Skąd: Łazy

PostWysłany: 13-06-2012, 20:46    Odpowiedz z cytatem

Torczes napisał/a:
A te 5 sztuk pojechało już do Gliwic czy dalej grzeją tory w Chojnicach?


http://rail.phototrans.eu/14,67853,0.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sz89 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Gru 2011
Skąd: Chojnice

PostWysłany: 13-06-2012, 21:12    Odpowiedz z cytatem

Szkoda, że przegapiłem odjazd tych EU07 z ciekawości poszedłbym sobie zobaczyć. Jak odjeżdżały SU45 na złom to klimatycznie to wyglądało jak na naszą stację Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

lxd2bartek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Lut 2010
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: 14-06-2012, 18:03    Odpowiedz z cytatem

Dziś widziałem jak spychali te loki w Gliwicach do ZNLE około godziny 11:40.Także już sa w w naprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 14-06-2012, 22:33    Odpowiedz z cytatem

Nie jestem do końca ekspertem w kolejnictwie i czy możecie mi powiedziec ile może potrawć NG z modernizacja jednej EU07?I jeszcze ile trwa sama NG EU07?To drugie mnie interesuje z tego wzgledu poniewaz jestem ciekawy kiedy wyjadą na trasy kolejne "czekoladki" TS Opole.Od wypuszczenia ostatniej "czekoladki" minęło chyba ze dwa miesiące.Z góry dzieki za odpowiedź

[ Dodano: 17-06-2012, 20:33 ]
Jest już następna "czekoladka" w ruchu.Jest nią EU07-186.Link do zdjęcia:
http://www.wrphoto.eu/details.php?image_id=27456
Ciekaw jestem czy tylko ta jedna wyszła z NG czy może jeszcze jakaś inna wyszła.Widać że świeża bo nie ma jeszcze loga "Przewozy Regionalne" na bocznej burcie.I widać że trafiła do poznańskiej szopy PR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl