Matt: mozesz spojrzec na ten bilet? Co jest w linijce OF: xxx
Ewentualnie jakie dopiski specjalne...
OF: 401 (RegioKarta, nic nadzwyczajnego), dopisek: "Ważny tylko z REGIOkartą" (to też normalne), POC:R, Przewoźnik: PR. Właściwie wszystko wygląda dokładnie tak samo, jak zwykle na pociąg Regio.
Może charakterystyczne jest, że w rubryce PRZEZ znajdują się: "Poznań Gł.*Leszno*Włoszakowice*.Włoszakowice nie są przecież potrzebne. Nie wiem czy zostały wpisane przez kasjerkę. Ale to raczej sprawa algorytmu ustalania najkrótszej trasy. Jak kupuję z Garbar do Inowrocławia, to mam przez Poznań Wsch., Gniezno i Mogilno, a z Głównego tylko przez Gniezno.
Dla mnie to też jest zagadka: czy w systemie trzeba w ogóle gdzieś zaznaczać, że przejazd częściowo KW? Być może kasjerki próbują wstawić ofertę typu "Wspólny przejazd" i dlatego im nie wychodzi.
No właśnie podejrzewam to ostatnie, choć gdzieś obiło mi się o uszy, że kasjerki mają "wystawiać z kodu 3" czyli z kodu PR (geordi, nie wszystkie kody widać na bilecie).
_________________ Póki co tańczmy w rytmie karmanioli
Nim mały Jarek obwoła się Cesarzem!
Koleje Wielkopolskie to:
- konduktorzy wynajęci od PR
- maszyniści wynajęci od PR
- kasjerki wynajęci od PR
- informatorzy wynajęci od PR
- manewrowi wynajęci od PR
- wagony wynajęte od PR
- rewidenci wynajęci od PR
- megafoniści wynajęci od PR
a do tego 44 osobowa administracja biorąca średnio 4500zł brutto miesięcznie (dodatkowy koszt 2,5 mln złotych rocznie), piękne 400m2 biur w odrestaurowanej kamienicy za 50zł/m2. A w biurach takie gwiazdy PR jak:
- prezes Wilkanowicz
- Jan Wojciński (były dyrektor PR Poznań)
- Marek Pawicki (były dyrektor PR Wrocałw i Zakładu IC)
- Przemysław Smólski (byly marszałek PiS)
- Krzysztof Ryfa (były dyrektor PR Poznań)
- Malarski - były wicekomendant policji
- żona dyrektora z nieruchomości
- p. Jeleń - były kontroler UTK, który po zakończeniu kontroli w KW i dłuuuugiej rozmowie z prezesem Wilkanowiczem napisał pozytywny raport i natychmiast znalazł zatrudnienie w KW
- była główna kadrowa PR
- syn dyrektorki PR
- była naczelnik dyspozytury PR
- byłe 3 księgowe z PR (w tym jedna z wyrokiem za malwersacje)
- były Dyrektor Projektu ds. Restrukturyzacji PR (za czasów Krigera) - p. Bobrowski
A jak przyjdziesz się poskarżyć na jakość świadczonych przez nich usług to - o zgrozo! - wołają ochroniarzy z Banku Gospodarstwa Krajowego znajdującego się pięterko wyżej to ci cwaniaki.. nie wiedzieli, że trafili na gościa, który w BGK melduje się średnio raz w tygodniu i z panami ochroniarzami operować będzie per Ty prędzej, niż te mądrale nauczą się korzystać z WC. Bo jak tu oczekiwać, że potrafią, jak zatrzymali się w rozwoju na etapie zabawy w kolej z ruskich LEGO u młodego Włodzia na poddaszu? ależ było widzieć ich zburaczałe facjaty jak im dziadeczki nie pomogły. Strach się bać, je je!
Administracja większa niż KD i Arrivy razem wzięci.
arnie2, zanim się zwolnisz, warto narobić Jankowiakowi przed wyborami (obecny wicemarszałek ewakuuje się do sejmu, wcześniej spłacając dług wdzięczności swoim kolesiom) porządnego syfu. Czym się ta administracja zajmuje!?
System odrzucił sprzedaż. Po tym, jak zagroziłem, że będzie z tego afera, Pani wyszła na zaplecze (chyba gdzieś dzwoniła), a po powrocie bezbłędnie wystawiła bilet na całą trasę pociągiem Regio.
A w biurach takie gwiazdy PR jak:
- p. Jeleń - były kontroler UTK, który po zakończeniu kontroli w KW i dłuuuugiej rozmowie z prezesem Wilkanowiczem napisał pozytywny raport i natychmiast znalazł zatrudnienie w KW
I Arrivy razem wziętych!
Zapytanie jest jedno-czym oni się zajmują, bo czymś przecież (oprócz brania pensji) muszą!
Zapewne, gdyby powołana została spółka "Parowozownia Wolsztyn", jej administracja byłaby 10 razy większa niż jest kół w jedynm parowozie który poszedłby w odstawkę do Powodowa.
Wojtek Jankowiak w ten sposób (tj. tworząc KW) spłacił swój "dług wdzięczności" (sięgający czasów ZSMP i PZPR) wobec wielu osób zanim czmychnie do Warszawy. Potem będzie już mieć immunitet i plecy pana Pawlaka.
@Emillex już opisałem wyżej czym się zajmują, jak przyjdzie niezadowolony pasażer.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 07-08-2011, 18:53
Najlepsze jest to, że KW niedawno powstały a już... będą strajkować - 17 sierpnia- dokładnie drużyny konduktorskie i mechanicy PR Poznań pracujący dla KW. Ciekawe co w tedy powie pan Wilkanowicz, jak staną wszystkie szynobusy na obsługiwanych przez nich trasach. Puszczą KKS Skąd- z Krajowej Spółdzielni Komunikacyjnej w Poznaniu
Utworzenie i działalność spółki Koleje Wielkopolskie należy ocenić jednoznacznie pozytywnie – mówi „Kurierowi Kolejowemu” Wojciech Jankowiak, wicemarszałek województwa wielkopolskiego.
Pytanie o ocenę zasadności powołania Kolei Wielkopolskich nabrało szczególnego znaczenia po zawieszeniach i likwidacjach połączeń, jakich spółka dokonała w tym roku. 1 marca zlikwidowano całkowicie przewozy na linii z Leszna do Gostynia oraz z Rogoźna do Wągrowca. Zawieszono także szereg innych kursów: np. poranne połączenie o 5.35 z Wolsztyna do Zbąszynka oraz popołudniowe o 17.10 w przeciwnej relacji.
Likwidacji uległ też kurs o 4.33 z Wolsztyna do Leszna oraz wieczorny pociąg przed godziną 22 umożliwiający powrót z Leszna do Wolsztyna. Skasowano również trzy połączenia pomiędzy Lesznem a Krotoszynem oraz jedną parę kursującą na odcinku Leszno – Ostrów Wielkopolski. W przypadku kilku innych pociągów skrócono relację. Pomimo protestów pasażerów i samorządowców, m.in. z Rogoźna, zlikwidowanych kursów nie przywrócono.
Czy wobec tego faktu można powiedzieć, że Koleje Wielkopolskie spełniły pokładane w spółce nadzieje? Władze województwa uważają, że wszystko jest w porządku i kreślą ambitne plany rozwoju przewoźnika.
- Samorząd województwa stale monitoruje działalność spółki i w naszej ocenie rozwija się ona prawidłowo i zdobywa niezbędne doświadczenie w prowadzeniu przewozów. Następuje stała poprawa jakości usług świadczonych przez spółkę oraz sprawności autobusów szynowych dzierżawionych przez Koleje Wielkopolskie – ocenia Jankowiak.
Plany na przyszłość
Zgodnie ze strategią władz województwa, Koleje Wielkopolskie mają przejmować do obsługi od Przewozów Regionalnych koleje linie. Będzie to możliwe m.in. dzięki inwestycjom taborowym. Dwadzieścia dwa elektryczne zespoły trakcyjnych serii EN76 (ELF) zakupione przez województwo wielkopolskie będą przekazane w użytkowanie właśnie Kolejom Wielkopolskim.
- Dostawy tych pojazdów rozpoczną się już w sierpniu br. i planujemy, by od nowego rozkładu jazdy Koleje Wielkopolskie rozpoczęły wykonywanie przewozów na linii Kłodawa – Konin – Poznań – Zbąszynek. Jest to linia o kluczowym znaczeniu dla Wielkopolski. Z pociągów korzysta tam znacznie więcej podróżnych niż na liniach niezelektryfikowanych i dlatego szczególnie ważne dla nas jest właściwe przygotowanie spółki do wykonywania tego zadania – stwierdza Jankowiak.
Dodaje, że dotychczas spółka prowadzi przewozy wyłącznie z wykorzystaniem taboru spalinowego, dlatego też szczególny nacisk jest teraz położony na konieczność stworzenia całego systemu obsługi pojazdów elektrycznych, w tym odpowiedniego zaplecza serwisowego dla nowoczesnych pojazdów, gwarantującego obsługę na poziomie zapewniającym utrzymanie gwarancji przez producenta pojazdów.
Alternatywa wobec PR
Jak zaznacza wicemarszałek Jankowiak, utworzenie spółki Koleje Wielkopolskie było odpowiedzią samorządu województwa na niezadowalającą kondycję Przewozów Regionalnych. Dodaje, że władze województwa cały czas z uwagą obserwujemy sytuację w PR.
- Rozszerzając zakres przewozów wykonywanych przez spółkę Koleje Wielkopolskie możemy zapewnić mieszkańców Wielkopolski, iż w przypadku dalszych problemów Przewozów Regionalnych będziemy w perspektywie kilku lat mieli dla pasażerów alternatywę w postaci własnej spółki, która będzie w stanie wykonać większość połączeń w województwie. Dlatego też w mojej ocenie utworzenie i działalność spółki Koleje Wielkopolskie należy ocenić jednoznacznie pozytywnie – podsumowuje Wojciech Jankowiak.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum