Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Miasta opuszczone przez PKP IC
Autor Wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-09-2012, 16:15   

Powstaną prędzej niż ci się wydaje. U nas były takie same głosy, tymczasem po cichu utworzono Koleje Wielkopolskie, które coraz śmielej sobie poczynają, przejmując najlepsze linie. To samo małopolska. Śmiem twierdzić, że za rok może dwa po PR nie zostanie kamień na kamieniu. Śmiech
Przejdź na dół

kubanowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009

PostWysłany: 27-09-2012, 18:48    Odpowiedz z cytatem

Pewnie niestety powstaną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

patryczek_SA136 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2011
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 03-01-2013, 17:35   Koleje Zachodniopomorskie Odpowiedz z cytatem

Oby tylko nie powtórzył się scenariusz na śląsku, a przede wszystkim przy zastępowaniu PR Kolejami Zachodniopomorskimi niech samorząd uwzględni ilość posiadanego taboru w stosunku do obciążeń pasażerów na danych liniach.

_________________
Kolejowy licznik kilometrów 2013:
2012: 13415 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 31-08-2013, 19:58    Odpowiedz z cytatem

Kto może wytłumaczyć mi dlaczego pociągi kursujące pomiędzy Warszawą i Białymstokiem zatrzymują się we WSI Małkinia, a nie zatrzymują W MIEŚCIE Łochów? Tylko proszę nie piszcie że tak było zawsze bo jest to moim zdaniem wbrew logice. Dziękuję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pendolino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Lublin

PostWysłany: 31-08-2013, 20:31    Odpowiedz z cytatem

Za czasów PKP PR do 2006 roku wszystkie pospieszne się tam zatrzymywały. Wymiana pasażerska wcale nie była mniejsza niż w Małkinii. Może uznano że Łochów ma zbyt mało rozbudowaną stację Laughing

_________________
2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 31-08-2013, 20:36    Odpowiedz z cytatem

To jest właśnie polska kolej i jej mentalność . . . . .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siwiutki91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2009

PostWysłany: 01-09-2013, 11:50    Odpowiedz z cytatem

Bo w Łochowie nie ma aż tylu kolejarzy wsiadających do rannych pociągów.

_________________
w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 04-09-2013, 18:11    Odpowiedz z cytatem

Poseł pyta ministra Nowaka o linię nr 117.

Łukasz Zbonikowski, członek sejmowej Komisji Infrastruktury wystosował do ministra transportu Sławomira Nowaka specjalny list, w którym pyta o przyczyny zaniechania obsługi połączeń dalekobieżnych na linii kolejowej nr 117. Poseł twierdzi w liście, że po 15 grudnia br., po wprowadzeniu nowego rozkładu jazdy na lata 2013/2014 kursy na linii kolejowej nr 117 (Bielsko Biała – Wadowice – Kalwaria Zebrzydowska), zagrożone wcześniej wstrzymaniem, jednak zostały utrzymane.

Brak połączeń dalekobieżnych.
„ Jednakże funkcjonowanie linii nie pozostało bez problemów, gdyż nie prowadzone są na niej kursy dalekobieżne (międzyregionalne) pociągów pasażerskich. Szczególnie odczuwalny jest brak pociągów pasażerskich z północy kraju oraz Warszawy do Zakopanego – kursy regionalne nie są wystarczające.
Brak tychże połączeń kolejowych jest argumentowany przez Przewozy Regionalne oraz PKP Intercity niskimi prędkościami, złym stanem technicznym linii itp. Jednak stan techniczny trakcji pozwala na przejazd pociągu o masie do 350 ton, tj. elektrowozu serii EU/EP 07 oraz siedmiu wagonów, co jest standardowo stosowane w PKP Intercity.”

Ułatwienie dla pielgrzymów.
Według posła linia ta powinna być potraktowana szczególnie „(…) z uwagi na fakt, iż umożliwia ona rzeszom pielgrzymów dotarcie do szczególnego dla Polaków miejsca, tj. miejsca narodzin i młodości Błogosławionego Papieża Jana Pawła II – zwłaszcza w kontekście otwarcia Jego Domu Rodzinnego oraz spodziewanej kanonizacji.”
Łukasz Zbonikowski zaleca ministrowi transportu zwrócenie uwagi na to, że ruch dalekobieżny przez Wadowice odbywał się już w latach 1930 – 1939, na przełomie lat 40 –tych i 50 – tych XX wieku, w latach 1965 – 1977 oraz z niewielkimi przerwami przez ostatnie 20 lat, aż do końca 2011 r.

Pytanie do ministra.
„Szanowny Panie Ministrze! Proszę o odpowiedź na pytanie: Czy w związku z licznymi głosami mieszkańców Wadowic oraz turystów i pielgrzymów opowiadających się za wprowadzeniem kursów dalekobieżnych na linii kolejowej Bielsko Biała – Wadowice – Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona, planowane jest wdrożenie takiego rozwiązania w postaci chociażby jednej pary pociągów dalekobieżnych kursujących przez to miasto?” – pyta w liście członek sejmowej Komisji Infrastruktury.

http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/15760/Posel-pyta-ministra-Nowaka-o-linie-nr-117.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-09-2013, 12:50    Odpowiedz z cytatem

sympatyk napisał/a:
Kto może wytłumaczyć mi dlaczego pociągi kursujące pomiędzy Warszawą i Białymstokiem zatrzymują się we WSI Małkinia, a nie zatrzymują W MIEŚCIE Łochów? Tylko proszę nie piszcie że tak było zawsze bo jest to moim zdaniem wbrew logice. Dziękuję.


No nie do końca wbrew logice. Myślę, że odpowiedź na to pytanie brzmi Ostrów Mazowiecka. Małkinia jest zdecydowanie bliżej tego miasta niż Łochów, a dużo mniejsza wcale nie jest. Należy sobie tylko odpowiedzieć na pytanie, jakie potoki Łochów by generował. Ja podejrzewam, że bardzo małe, ale to tylko moja opinia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Zardaksik Płeć:Kobieta
Nowy


Dołączyła: 08 Paź 2013

PostWysłany: 08-10-2013, 12:43    Odpowiedz z cytatem

Ja się nie zgodzę co do Górnego Śląska bo tam owszem kolej jeżdzi rzadko, ale jeździ

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-01-2014, 02:54    Odpowiedz z cytatem

Miasta znikające z rozkładów

Zaczyna zwyciężać pogląd, by pociągi TLK zatrzymywały się tylko w większych miastach.

Czytaj w nowym numerze "Z Biegiem Szyn":
http://www.zbs.net.pl/zbs69.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 13-02-2017, 11:19    Odpowiedz z cytatem

Kto decyduje o tym że pociąg "Doker" łączący Trójmiasto z Warszawą zatrzymuje się na stacji w Pelplinie, a większym Żychlinie oraz miastach POWIATOWYCH Łask oraz Poddębice już nie?!? Młot

[ Dodano: 14-02-2017, 10:02 ]
test
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-02-2017, 12:18    Odpowiedz z cytatem

Ciężko byłoby mu się zatrzymywać w Łasku czy Poddębicach, skoro przez te miasta nie przejeżdża...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 14-02-2017, 13:07    Odpowiedz z cytatem

BryTomWi, Masz rację. Strzeliłem babola Młot Jednak myślę że zatrzymanie w Poddębicach czy Łasku innych pociągów jadących przez te miasta mogłoby nieść korzyść dla ich mieszkańców.

[ Dodano: 17-06-2018, 21:08 ]
Czy ktoś z Was mógłby mi wytłumaczyć pewną rzecz?
Otóż po przywróceniu do używalności linii kolejowej z Piły przez Wałcz do Szczecina od kilku sezonów kursuje tamtędy z powodzeniem pociąg łączący Warszawę ze Szczecinem. Pociąg przez ponad 150 km ciągnięty jest przez spalinowóz. Wszystkie miasta, w których na tamtym odcinku pociąg zatrzymuje się razem mają mniej niż 40000 mieszkańców.
I teraz przechodzę do sedna: Ponad 40000 mieszkańców ma leżąca na trasie podsudeckiej Nysa. Po drodze są jeszcze inne miasta: Głogówek, Prudnik, Otmuchów, Paczków, Ząbkowice Śląskie, Dzierżoniów Śląski, Świdnica czy w wariancie południowym Bardo, Kłodzko albo Nowa Ruda.
Dlaczego więc pomimo ludnościowego potencjału Intercity do dziś nie zdecydowało się uruchomić podsudecką łącznika z Gliwic do np Jeleniej Góry do pociągów jadących przez Śląsk do Wrocławia z Przemyśla czy Lublina?
Czy tylko dlatego że nie są to pociągi jadące od strony jedynie słusznej stolicy?
Zapraszam do dyskusji
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 17-06-2018, 22:05    Odpowiedz z cytatem

sympatyk, a propos Podsudeckiej jest oddzielny wątek:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=20711

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl