Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Weryfikacje załóg IC
Autor Wiadomość

innocenty3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-09-2012, 19:08   Weryfikacje załóg IC Odpowiedz z cytatem

W ostatnim okresie czasu są prowadzone weryfikacje w drużynach konduktorskich dotyczące doboru do obsługi pociągów wyższej kategorii. Zachęcam do dyskusji, gdyż myślę że dla wielu było to stresujące a podejście niektórych członków komisji żenujące.Co myślicie o tym ,, Castingu,,?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-09-2012, 20:22    Odpowiedz z cytatem

innocenty3, możesz przybliżyć proces tej weryfikacji, jakieś szczegóły?

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

innocenty3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-09-2012, 21:04    Odpowiedz z cytatem

Na wstępie odbywa się rozwiązanie testu z podchwytliwymi pytaniami, z handlu ruchu i wagonów. 30 pytań na 30 minut. następnie każdy pracownik staje przed komisją ( w której nie koniecznie zasiadają ludzie kompetentni). Komisja wita petenta każe wylosować pytania (dwa) a następnie, odgrywana jest scenka z pociągu związana z obsługą klienta. Komisja w charakterze podróżnych z postawą roszczeniową a petent ma wybrnąć obronną ręką wobec upierdliwego pasażera. W komisji zasiada paniusia z centrali która za wszelką cenę dąży do tego aby petenta wkur....ć i zobaczyć czy jest odporny na stres. Paniusia ta ma za zadanie zachować standardy IC.,czyli Kierowniczka w za dużych kolczykach ze złota( Jak można do podróżnych wyjść w takich kolczykach)....Kierownik pociągu z orłem w klapie z lat dwudziestych trzymający w szponach skrzydła kolejowe skandal!!! To nie zachowanie standardów.... Paniusia jest naczelnikiem pracowniczego w centrali.... Zołza jakich mało a o kolei wie tyle co usłyszy w środkach masowego przekazu. Nie znając tego orła pokazała DNO i ZERO wiadomości na temat historii kolei, następny beton w IC. Szkoda że wydając książeczkę z komunikatami i umieszczając tam psa w czapce IC zachowano standardy. (Ten kundel to kierownik pociągu) Po zadaniu pytań i próbie doprowadzenia petenta do pasji szewskiej dziękują za mile spędzony czas. W międzyczasie petent zdaję deklarowany język obcy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

eurostar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Cze 2006
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-09-2012, 22:53    Odpowiedz z cytatem

Tą paniusią z centrali, o której pisze Innocenty3 jest Kinga T.
Osoba ta dała się już we znaki drużynom konduktorskim na zeszłorocznych weryfikacjach. Dała się poznać o jak najgorszej strony. Ma lekceważący stosunek do pracy kierowników i konduktorów, szczytem arogancji i megalomanii jest straszenie ich, że jeśli nie będą stosować się do wytycznych co do jakości i standardów to mogą mieć problemy. Niestety ta baba to dosyć młody, ale zupełnie zepsuty i zgniły przykład betonu kolejowego w IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

l'osservatore Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Sie 2011
Skąd: Europa

PostWysłany: 29-09-2012, 10:20    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Niestety ta baba to dosyć młody, ale zupełnie zepsuty i zgniły przykład betonu kolejowego w IC.

Ale musi mieć silne poparcie, skoro jest w pIC-u tym, kim jest.
A jeśli idzie o weryfikację, to jest pic na wodę, fotomontaż, bo jak może być weryfikującym ktoś, kto nigdy nie pracował w drużynach. Kiedyś były normalne egzaminy kontrolne, gdzie egzaminowanymi byli instruktorzy i kontrolerzy, a naczelnik tylko się podpisywał. Ale wówczas, żeby zostać instruktorem lub kontrolerem, trzeba było "odsłużyć swoje" na kolei. Poza tym egzaminy kontrolne dotyczyły stanowisk związanych z bezpieczeństwem ruchu pociągów. A ta weryfikacja jest tylko po to, żeby niepotrzebnie stresować pracowników. Do tego dochodzą "wątpliwe" kompetencje osób zasiadających w komisji. 30 pytań w 30 minut, do tego podchwytliwych - te być może przygotowywały komisji osoby w miarę kompetentne - handlowiec, ruchowiec, wagonowiec. Ale jedna minuta na jedno pytanie - trąci podejrzeniem, że wybrane osoby mogą mieć wcześniej klucz do testów. A kto jeszcze jest w tej komisji? I czy w ogóle w pIC-u są handlowcy, ruchowcy i wagonowcy na tyle kompetentni, by zasiadać w komisji?
Wracając do pani, której zadaniem w komisji jest "wyprowadzenie weryfikowanego z równowagi", mam do tej pani pytanie: Czy standardy IC polegają na tym, że gdy podróżny napluje konduktorowi w gębę, ten ma powiedzieć, że pada deszcz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

anas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: kalisz

PostWysłany: 29-09-2012, 13:44    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe kiedy podają wyniki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Brajdak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sty 2009
Skąd: z Polski

PostWysłany: 29-09-2012, 14:51    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czy standardy IC polegają na tym, że gdy podróżny napluje konduktorowi w gębę,

Często widzę jak podróżny zachowuje się w stosunku do obsługi, gdy winą np. za brak właściwego biletu, obwinia wszystkich tylko, nie siebie. A biedny kondi musi uważać by - nie daj Boże - żle się nie uśmiechnąć czy nie zrobić jakiegoś grymasu na twarzy, bo jak wpłynie skarga to na pewno premia obniżona.Te standardy to najlepiej spełnią głusi i ślepi, bo normalny człowiek nie.

_________________
W czasach zakłamania, mówienie prawdy, jest czynem rewolucyjnym - Orwell
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 29-09-2012, 19:04    Odpowiedz z cytatem

Ta pani, o której pisze się tu powyżej jest naczelnikiem wydziału w biurze spraw pracowniczych, a nie naczelnikiem pracowniczego. Taka mała różnica, ale jedanka zasadnicza.
Powinieneś jednak takie rzeczy rozróżniać, bo to tez swiadczy o wiedzy na temat firmy. weryfikacje są, jak najbardziej wskazane, dlatego że wiedza na temat standardów obsługi klienta jest co najmniej mierna wśród drużyn.
Nie popieram metod, które upokarzają pracowników, nie wiem, co K.T. miała na mysli tak prowadzić tę weryfikację, ale może w tym szaleństwie jest metoda.
Jedno jest pewne, musi być taki sprawdzian dla drużyn, bo trochę są rozpuszczone.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

innocenty3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29-09-2012, 19:54    Odpowiedz z cytatem

Oczywiście nie twierdzę że nie muszą być takie weryfikację,ale sposób prowadzenia jest bynajmniej żenujący Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 29-09-2012, 20:04    Odpowiedz z cytatem

zgadza się, skargi na panie z tego wydziału nie są odosobnione i to w róznych przypadkach.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

innocenty3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Cze 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29-09-2012, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Dlatego mamy to forum aby obnażać kolejowy Beton .Nie można ukrywać tyranii która się panoszy w IC. Każdy z nas przychodzi tu do pracy a nie sobie na ploteczki. Jeżeli wykonuję swoje obowiązki rzetelnie to oczekuję też takiego traktowania. Jeżeli ta pani ma jakiś problem to niech się uda do lekarza, zachowanie tej pani wskazuje na psychozę maniakalno-depresyjną Młot
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 29-09-2012, 21:18    Odpowiedz z cytatem

Za daleko jednak idziesz, to nie jest żadna choroba. Należy się zastanowić, że ktoś toleruje to jej zachowanie. Ktoś wsadził ją na stanowisko naczelnika wydziału tylko ze względów powiązań rodzinnych, a nie wiedzy, czy tez umiejętności. Ktoś zrobił jej krzywdę, tylko dlatego, że jest to kolejne "kolejowe dziecko".

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-09-2012, 06:41    Odpowiedz z cytatem

Tak z perspektywy laika: ta weryfikacja ma na celu obsadzenie służb na expresach itd? W sensie, że ci którzy zdadzą to mają do obsługi pociągi wyższej kategorii, tak? A w pratkyce to faktycznie ma jakieś znaczenie czy weryfikację przechodzą ludzie z układu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sncf Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Kwi 2009
Skąd: Zabrze

PostWysłany: 30-09-2012, 10:33    Odpowiedz z cytatem

Weryfikacje?? to był upokarzający szoł ludzi, którym się wydaje, ze w biurze stwierdzą kto jest jakim pracownikiem. Weryfikacja pokazała, ze jest ustawka dla wybranych ludzi. Dla pierwszej grupy poszły najgorsze testy, najwiecej się nad nimi pastwiono, kolejne grupy sa juz dziwnie lżej trakotwane, dlaczego, chyba nie trzeba komentować. Pajacować w biurze moze każdy i nawet świetnie co nie którym to wychodziło, tylko należałoby by zaprosic szanowna komisje do pociągu i kazać jej sie wykazać na gruncie, w srodku nocy z pijanymi naćpanymi pasażerami, z agresywnymi grupami nastolatków albo wypitych kibiców, ale po co. W pociągach najwyzszej klasy, nawet gdy ktoś jest niezadowolony, to najwyżej napisze skargę czasami powie coś niemiłego. A tam gdzie trzeba naprawdę zmierzyc się z problemem, musimy radzic sobie sami. Ale cóz są znajomi, śmietanki IC i oni musza sie dostać na najlepsze pociągi, nawet nie posiadając żadnych kompetencji. A co z ludźmi, którzy maja co prawda wiedzę, ale tak naprawdę nie potrafią jej wykorzystać, ludzie, którzy na co dzień nie wiedzą co to jest mydło i dezodorant. Chyba oprócz wiedzy należało zapoznac się z opinią kontrolerów instruktorów, którzy mają większą wiedzę o poszczególnych pracownikach, wziąc pod uwagę nieobecnosci dochodzenia i pochwały, ale po co. Do obsługi pociagów międzynarodowych bezwglednie oprócz wiedzy potrzebna jest kultura osobista, oraz znajomośc języków obcych!!!!, ale co z tego skoro, wiecej pkt. dawał dyrektor szczekajacy, udajacy psa niż biegła znajomość 2 języków.
Cała weryfikacja to szopka, bo w każdych drużynach mozna juz wytypować ludzi, którzy napewno znajdą sie na eksponowanych miejscach a weryfikacje jeszcze sie nie skończyły
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Gacek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Kwi 2007

PostWysłany: 30-09-2012, 12:47    Odpowiedz z cytatem

l'osservatore napisał/a:

A jeśli idzie o weryfikację, to jest pic na wodę, fotomontaż, bo jak może być weryfikującym ktoś, kto nigdy nie pracował w drużynach. Kiedyś były normalne egzaminy kontrolne, gdzie egzaminowanymi byli instruktorzy i kontrolerzy, a naczelnik tylko się podpisywał. Ale wówczas, żeby zostać instruktorem lub kontrolerem, trzeba było "odsłużyć swoje" na kolei.


No bez przesady w drugą stronę. Naprawdę nie trzeba było pracować w drużynach ażeby egzaminować drużyny z ruchu czy wagonów, bo akurat lepiej sie wagonowca formuje na warsztacie niz w pociągach a ruchowca na posterunku ruchu.

A co samych weryfikacji.... Pytanie co w zamian dostaną Ci, którzy przejdą weryfikacje? 3 x BWE do Frakfurtu i 11 służb na TLK do Łodzi w miesiącu? Smiech na sali.

_________________
BETON IC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl