Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Taryfa KŚ 2012/2013
Autor Wiadomość

isaak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sie 2012

PostWysłany: 01-11-2012, 10:49   Taryfa KŚ 2012/2013 Odpowiedz z cytatem

Nie widzę tematu a nowa taryfa zostanie opublikowana lada dzień.
Z moich informacji już wiem że na KŚ od nowego rozkładu nie będą honorowały wykupionych ulg handlowych 33%, 50% wydawanych na legitymacjach H1096 i H1061 dotyczy to przede wszystkim pracowników dużych zakładów pracy, wojska, policji których pracodawcy wykupili zniżki dla swoich pracowników. Tym samym KŚ stają się jedyną spółką osobową w Polsce która nie honoruje tych zniżek bo nawet tacy przewoźnicy jak WKD czy Ariva je honorują. Dla mnie wielki minus ze strony KŚ tym bardziej że za legitymację sporo płacę.


Ostatnio zmieniony przez isaak dnia 01-11-2012, 10:56, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 01-11-2012, 10:53    Odpowiedz z cytatem

Chętnie bym widział jakieś bilety ryczłtowe np.całodzienny lub weekendowy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

isaak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sie 2012

PostWysłany: 01-11-2012, 10:59    Odpowiedz z cytatem

Dobre byłyby bilety na wzór KM i strefy biletowe w których obowiązują bilety 2,4,6 godzinne i całodobowe, choć widząc jakie koszty będą musieli ponieść na wynajem taboru i spłatę rat, wydaje mi się że będą ograniczać zniżki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 01-11-2012, 11:47    Odpowiedz z cytatem

Podobno ma być dobowy za 26zł

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kububu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2009

PostWysłany: 01-11-2012, 12:00    Odpowiedz z cytatem

KW też nie honoruje 50% i 33%
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 01-11-2012, 12:03    Odpowiedz z cytatem

To jest po prostu chore. Pewnie jednego biletu wg taryfy regio na cały przejazd regio+kś też nie będzie...

Dziwne, że np. na druku H1096 Koleje Śląskie stoją jak wół...

Ale np. taryfa kujawsko-pomorska też nie przewiduje zniżek. Można jednak poprośić bilet wg taryfy regio ze zniżką, co w przypadku 50% będzie tańsze. Bilet świętokrzyski też nie ma ulg handlowych, tu 50% do pewnej odległości jest nieco tańsze, ale na dalszych ... droższe Wink

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Galanonim Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-11-2012, 12:31    Odpowiedz z cytatem

isaak napisał/a:
Dla mnie wielki minus ze strony KŚ tym bardziej że za legitymację sporo płacę.

A ile z tego wykupu trafia do kasy KŚ? Bo jeśli zero to nie dziwię się, że przestają honorować ulgi handlowe, których dysponentem jest PKP.

_________________
Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 01-11-2012, 12:37    Odpowiedz z cytatem

Coś musi trafiać, inaczej nie widnieli by na legitymacji.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Galanonim Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-11-2012, 12:43    Odpowiedz z cytatem

ET05, to jeszcze żaden dowód. Opierajmy się na faktach a nie na przypuszczeniach lub pobożnych życzeniach.

Sprawa jest prosta, jeśli prowadzę biznes i coś mi się nie opłaca (w tym przypadku honorowanie ulg 50% i 33%) to z tego rezygnuję. Ktoś może zapytać: a dobro pasażera? Sorry, ale w biznesie nie ma sentymentów. Spółka kolejowa to nie instytucja charytatywna!

_________________
Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-11-2012, 12:53    Odpowiedz z cytatem

A są jakieś wieści/przypuszczenia co do sytuacji: jazda REGIO + osobowy KŚ na jednym bilecie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 01-11-2012, 20:25    Odpowiedz z cytatem

Galanonim napisał/a:
Ktoś może zapytać: a dobro pasażera? Sorry, ale w biznesie nie ma sentymentów. Spółka kolejowa to nie instytucja charytatywna!


Lepiej mieć w kasie 67 czy 50% biletu niż 0. Pociągi regionalne są dotowane, nie komercyjne, więc są w pewnym sensie charytatywne. Dlaczego pasażer przez pomysły marszałka płacąc do tej pory ze zniżką np. 15 zł za przejazd bęzie musiał zapłacić np 10zł (ulgowy) za 1 bilet i 22 zł za drugi bilet (tu normalny bo inna kolejka, też liczony od zera)? O uciążliwej przesiadce nie wspomnę. Tak oszukany człowiek wybierze inny środek transportu.

Co do zniżek, to IC w imieniu swoim i innych przewoźników zawiera umowy z pracodawcami.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 02-11-2012, 10:30    Odpowiedz z cytatem

Co będzie z honorowaniem przez KS biletów promocyjnych PR, czyli karnetów, turystyków.
Myślicie, że to koniec wzajemnego honorowania od nowego rozkładu?
Czy jadąc KS do Katowic i przesiadając na IR, będzie trzeba kupować dodatkowe bilety?

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

isaak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Sie 2012

PostWysłany: 02-11-2012, 12:20    Odpowiedz z cytatem

Oj obawiam się że tak, teraz jest wzajemno honorowanie biletów ponieważ pociągów KŚ jest niewiele, od nowego rozkladu jazdy rozklad sił będzie po stronie KŚ i nie sądzę żeby kŚ oddawały część pieniędzy z biletów tylko dlatego żeby garstka pasażerów miała tańsze bilety w PR, podobnie jak po przejęciu pociągów pośpesznych IC nie pytało się pasażerów czy będą mieli taniej po prostu wprowadzili swoją taryfę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-11-2012, 12:55   

Hahaha czyli jadąc do Opola z Gliwic więcej zapłacimy!!, za dwa osobne bilety KŚ-Gliwice-Strzelce Opolskie.
PR-Strzelce Op. -Opole./ I kto tym kur....w....a bedzie jeździł??? o odcinku Kielce-Katowice czy innych nie wspominam. Bardziej będzie się opłacało TLK-ą pojechać z Gliwic do Opola niż kupować dwa osobne bilety. Co to za debilizmy. Jak może nie być wzajemnego honorowania biletów na tych trasach? Nikt o zdrowych zmysłach nie wsiądzie w te pociągi, skoro z przesiadką będzie to kosztować tyle samo co IR albo TLK...na tych odcinkach! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

Nie omieszkam dodać że na odcinku Gliwice-Opole kursują słownie*trzy!) 3 autobusy na dobę....i tak poza tym nie ma żadnej innej komunikacji PKS-owo Busowej... Exclamation Exclamation Exclamation Twisted Evil Evil or Very Mad Więc alternatywa nie istnieje właściwie. Śmiech "ZRÓWNOWAŻONY TRANSPORT" buhahaha Język
Powrót do góry

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-11-2012, 13:23    Odpowiedz z cytatem

ET05 napisał/a:
Pociągi regionalne są dotowane, nie komercyjne, więc są w pewnym sensie charytatywne.

Błędnie rozumujesz. Dotacja z założenia ma pokryć stratę, która wynika z różnicy pomiędzy kosztami funkcjonowania spółki a wpływami z biletów. Wniosek z tego taki, że im większe wpływy z biletów tym mniejsza dotacja z publicznych funduszy. KŚ jako spółka prawa handlowego nie może sobie pozwolić na generowanie straty wynikającej z honorowania ulg wszelakich, z których spółka nie ma żadnych korzyści finansowych. Z tego powodu np. PR wycofują się z honorowania ulg kolejarskich 99% i 80%, z których korzystają głównie pracownicy spółek PKP.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 13 Idź do strony 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl