Jakieś kilka lat temu kursował pociąg TLK ????? z Przemyśla do Gdyni Głównej przez Rzeszów - Kraków - Katowice - Opole - Wrocław - Leszno - Poznań - Piła - Jastrowie - Szczecinek - Koszalin - Słupsk - Lębork -Wejherowo. I wtedy dalekobieżny pociąg miał jakieś około 1100 kilometrów jazdy.
Ten pociąg jeździ dalej, to jest obecny "Słowiniec", teraz jeździ skróconą trasą z Krakowa do Gdyni Wie ktoś może, ile godzin zajęła cała podróż z Przemyśla do Gdyni ?
ok. 19 godzin. Z Gdyni wyjeżdżał o 3.51 a w Przemyslu był o 22.50, chociaż czas przejazdu się zmieniał. W odwrotną stronę było podobnie w Gdyni pociag meldował się o 23.20
Jakieś kilka lat temu kursował pociąg TLK ????? z Przemyśla do Gdyni Głównej przez Rzeszów - Kraków - Katowice - Opole - Wrocław - Leszno - Poznań - Piła - Jastrowie - Szczecinek - Koszalin - Słupsk - Lębork -Wejherowo. I wtedy dalekobieżny pociąg miał jakieś około 1100 kilometrów jazdy.
Ten pociąg jeździ dalej, to jest obecny "Słowiniec", teraz jeździ skróconą trasą z Krakowa do Gdyni Wie ktoś może, ile godzin zajęła cała podróż z Przemyśla do Gdyni ?
ok. 19 godzin. Z Gdyni wyjeżdżał o 3.51 a w Przemyslu był o 22.50, chociaż czas przejazdu się zmieniał. W odwrotną stronę było podobnie w Gdyni pociag meldował się o 23.20
O Chryste na niebie Ale i tak "Przemyślanina" nie pobił jeśli chodzi o długość jazdy, bo pamiętam jak kiedyś sprawdzałem długość jazdy to ze Świnoujścia do Przemyśla jechał równe 20 godzin. Pamiętam jak przez pewien okres czasu "Słowiniec" kursował do Kołobrzegu
ktoś tu napisał o słowackim żeby jeździł z wawy do zielonej góry-watpie zeby ten pociag sie utrzymał za drogie są w nim bilety jak na przecietnego lubuszanina... powrót na starą trase do wrocka jak najbardziej mozliwy,wogóle to dziwie sie że zabrali tez z tej trasy slęze-czyli co na trasie wrocek-poznań-wawa będzie tylko panorama i fredro?
druga sprawa to szczecin który nie ma bezpośredniego połączenia z bydgoszczą i toruniem tez taki pociag by się przydał jeździły kiedyś 2 tlk stary portowiec i kopernik i miały 100% frekwencje
Ja proponuje drobną zmianę na Cegielskim Proponowałbym aby na ten skład powróciły ED74. W weekendy, w okresie zimowym i w wakacje letnie i długie weekendy "Cegielski" mógłby jechać do Zakopanego. Natomiast "wymówka" na zamianę taboru jest prosta, krótka i zwięzła - dzięki ED74 w drodze do Zakopanego nie trzeba by było zmieniać członu w Suchej Beskidzkiej i Chabówce, dzięki czemu czas jazdy do Zakopanego znacznie by się skrócił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum