Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Przetarg na przewozy pasażerskie
Autor Wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 08-11-2012, 12:32    Odpowiedz z cytatem

Na początek, na próbę widziałbym jedną parę pociągów "szkolnych". Odjazd z Inowrocławia po szkole i pracy, tak by w Kole zdążyć po 17.00 na "Sukiennice" w stronę wschodnią i "Lubuszanina" w stronę zachodnią, a powrót z Koła do Inowrocławia raniutko po odjeździe "Szczecinanina" tak by przed szkołą i pracą być w Inowrocławiu. Pociąg ten nie musiałby naturalnie zaczynać/kończyć biegu w Inowrocławiu. Ot, pomarzyć można... Razz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanekT Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lut 2012

PostWysłany: 10-11-2012, 12:20    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie podstawowe pytanie brzmi "Czym Arriva chce obsługiwać te połączenia?", bo chyba nie drezynami i wagonami towarowymi. Śmiech
Mają za mało taboru- mam tu na myśli odcinek Toruń- Bydgoszcz. Bo jak rozumiem, trzeba będzie utrzymać częstotliwość połączeń między tymi najważniejszymi miastami na poziomie jeden pociąg co 20-30 minut. A wtedy albo musieliby ściągnąć coś z DB albo wydzierżawić od PRów (w co wątpię). W najgorszym wypadku po prostu kupić tabor, a to wiadomo kosztuje.
Bądźmy realistami- co najmniej 20-25% pójdzie do likwidacji jak Arriva będzie miała monopol w naszym województwie. Gdyby samorząd dopłacił troszeczkę więcej PRom, to jeździłoby się lepiej po ich liniach. Wiadomo, potrzebne są też remonty. Jest już zaplanowany remont (właściwie to trwa) między Toruniem Gł. a Bydgoszczą Gł. Uważam, że następnym odcinkiem do modernizacji powinien być ten od Torunia do Inowrocławia, gdzie pociąg pokonuje te 40 kilometrów w prawie godzinę (!).



JanekT

_________________
JanekT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kopernik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Toruń

PostWysłany: 11-11-2012, 00:35    Odpowiedz z cytatem

JanekT napisał/a:

Mają za mało taboru- mam tu na myśli odcinek Toruń- Bydgoszcz. Bo jak rozumiem, trzeba będzie utrzymać częstotliwość połączeń między tymi najważniejszymi miastami na poziomie jeden pociąg co 20-30 minut. [JanekT


Pierwsze słyszę, żeby linia Toruń - Bydgoszcz była w jakimkolwiek pakiecie aktualnie omawianego przetargu. Warto zapoznać się z SIWZ zanim się wyskoczy z "czarnymi wizjami"

JanekT napisał/a:

Bądźmy realistami- co najmniej 20-25% pójdzie do likwidacji jak Arriva będzie miała monopol w naszym województwie. Gdyby samorząd dopłacił troszeczkę więcej PRom, to jeździłoby się lepiej po ich liniach.
[JanekT



Wyższość realisty nad zwykłym malkontentem polega na tym, że ten pierwszy wie, że to nie przewoźnik decyduje o gęstości siatki połączeń, a zamawiający, czyli w tym przypadku UM. Odstępstwem od tej zasady była polityka szantażu cięcia połączeń prowadzona przez PR, które wykorzystywały pozycję monopolisty.
To co się dzieje choćby na Śląsku, a niebawem może się stać w kuj - pom dobitnie pokazuje, że "samorząd" nie jest już zainteresowany dopłacać PR nawet tego wspomnianego przez Ciebie "troszeczkę więcej", bo to ani "troszeczkę" nie wpływa na ofertę PR.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pawel_15 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2010
Skąd: Pokuć

PostWysłany: 11-11-2012, 15:27    Odpowiedz z cytatem

Czyli chodzi o wykurzenie PR z obsługi przewozów w województwie bo choćby nie wiem ile do nich dopłacano to zawsze będzie źle ?

_________________
Pokuccy kopciarze - łączcie się !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leemc12 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2011

PostWysłany: 12-11-2012, 08:37    Odpowiedz z cytatem

JanekT napisał/a:
Uważam, że następnym odcinkiem do modernizacji powinien być ten od Torunia do Inowrocławia, gdzie pociąg pokonuje te 40 kilometrów w prawie godzinę (!).

Prawdopodobnie jeszcze w tym roku wystartuje rewitalizacja tego odcinka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romanek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lut 2010
Skąd: Piła

PostWysłany: 12-11-2012, 10:30    Odpowiedz z cytatem

Czyli jestem coraz bliżej tego że nie będę miał czym dojeżdżac do Bydgoszczy do pracy Rozpacz nawet jak pociąg z Bydgoszczy przekroczy tą magiczną granicę województwa i dojedzie do Wyrzyska Osieka to z Osieka do Piły może nie jechac nic bo marszałek nie finansuje pociągów w granicach jednego powiatu Arrow likwidacja pociągów Wyrzysk Osiek - Piła Gł. - Wyrzysk Osiek z tego powodu.

_________________
2011r. 27317km
2012 r.36989km
2013r. 47920km
2014r. 49777km
2015r. 48619km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl