MERLIN ma rację.Za wszystkim co działo się i dzieje w KŚ stoi posłanka od siedmiu boleści, a Marszałek ma przy sobie szarą eminencję, niejakiego Czopika, który pełni nadzór nad sprawami transportu w województwie.
Ci ludzie wyglądający tak niewinnie , stworzyli obóz pracy dorywczej , przy tym praca w siedzi handlowej np ; Biedronka czy Żabka to lux. Ostrzegam wszystkich , tam trzeba aby prokuratura i inspekcja pracy przyjrzała się temu tworowi , bo inaczej dojdzie do tragedii . Obawiam się o bezpieczeństwo podróżnych - jeżeli nie wdrożą normalnych zasad zarządzania i czasu pracy obowiązującą w transporcie kolejowym , to i za rok nic się nie zmieni. Tam kierownik pociągu potrafi trzy doby pracować , maszyniści po dwie doby , jak oni to potrafią tuszować, ludzie sami będą uciekać z KŚ, na razie jest strach - bo niema pracy
[ Dodano: 15-12-2012, 11:18 ]
Byłego Pana prezesa i jego kolegę przydzielić do obsługi pociągów , wystarczy dwa tygodnie- wylądują obaj jeden na kardiologii w Gliwicach , drugi w psychiatryku , taką to kolei stworzyli Ci Panowie.
Matusiewiczowi biurko powinni wstawić na któryś z peronów w Katowicach. Niech z bliska ogląda co tak dokładnie sp.......ł.
Caryca śląskiej PO PIERZCHAŁOWA wielka znawczyni kolei na Śląsku siedzi teraz jak mysz pod miotłą.
Partyjny beton śląskiej Platformy Obywatelskiej postawił na młodzież. Michał Borowski, nowy prezes Kolei Śląskich, ma 30 lat (rocznik 1982). Z wykształcenia jest prawnikiem. Dotąd w KŚ był prokurentem i głównym specjalistą ds. zamówień publicznych. Wcześniej pracował jako inspektor w referacie prawno-organizacyjnym IPN w Katowicach.
To fascynujące jak zachowa się prawnik, skoro nawet dziennikarz udowodnił , że KŚ łamie prawo .
J skąd ma czerpać informację , jak powinien funkcjonować zakład KŚ.
Czy będzie to koleiny zapatrzony w siebie , mający klapki na oczach , karierowicz z PO -ŻYCIE POKAŻE . Ale każdemu trzeba dać szansę.
Ja bym przedwcześnie , nie cieszył się... w PO-lsce wszystko jest możliwe, nie taki teatr już widzieliśmy........
.
Stanisław Kogut:
....................... Dymisja nie oznacza odwołania marszałka. Radni zagłosują przeciw. To tylko gra pozorów............
Kogut: Nowak też do dymisj
i
- Dymisja nie oznacza odwołania marszałka. Radni zagłosują przeciw. To tylko gra pozorów. Ale on musi odpowiedzieć za największy skandal w historii kolei - mówi o złożeniu dymisji przez marszałka Adama Matusiewicza senator PiS Stanisław Kogut.
- Mogę się dziś założyć że marszałek Matusiewicz nie zostanie odwołany. To przecież tylko gra pozorów. Chyba że w Platformie Obywatelskiej zapadnie polityczna decyzja, żeby go poświęcić - mówi Kogut. Według niego to, co się dzieje w wo. śląskim to "największy skandal w historii kolei".
- Jeśli marszałek wiedział, że maszyniści jeżdżą bez znajomości szlaku, to wiedział o przestępstwie. Wyszła też sprawa zarzutów dla prezesa Kolei Śląskich. Ale też skandaliczny rozkład jazdy - pozrywane połączenia, brak skomunikowań na stacjach węzłowych...o czym my mówimy? - pyta retorycznie Kogut.
Według niego, za chaos w województwie śląskim odpowiada też prezes UTK i minister transportu - 7 grudnia Koleje Śląskie dostały licencję na przewozy. Na jakiej podstawie? Nie mam na to dowodów, ale tam musiały być naciski polityczne - uważa senator.
zródło : http://www.rynek-kolejowy.pl/38001/Kogut_Nowak_tez_do_dymisji.htm
A ja się pytam gdzie jest Pan Nowak wielki komercjaliza-tor ? Dlaczego nikt nie mówi o tym kto jest za to odpowiedzialny? usamorządowienie PRów już zapomnieli?
Gdzie jest Nowak? Gdzie jest Nowak!!!
KŚ - ILE TE KOLEJE BĘDĄ KOSZTOWAŁY , tak naprawdę to koleje te są w agonii , gdyby nie to że marszałek wtopił w nie tyle kasy, to już zostały by zamknięte .
Tym wszystkim którzy jeszcze wierzą w nową jakość na śląsku , proponuję zatrudnić się na trzy miesiące na KŚ, wyjdą wam wtedy z głowy KŚ. Dla mnie był to ogromny bład kolesi z PO, z błogosławieństwem ministra Nowaka, który teraz udaje że nie ma z tym nić wspólnego . On dalej pieprzy o ulgach dla kolejarzy , niech policzy ile będzie kosztowała ta ich zabawa w kolejkę , do tego ile kosztuje trwająca już tyle lat nieudana reforma kolei. Na której to stracili najbardziej to pasażerowie.
Pan marszałek nie zdaje sobie sprawy że tak naprawdę ma bardzo dużo szczęścia, gdyby nie to że większość pociągów zostało uziemione, mogło tam dojść już do tragedii z ofiarami ludziach.
Dlatego biorąc pod uwagę wszystkie fakty , jestem zdeklarowanym przeciwnikiem tego tworu, zmienię zdanie dopiero wtedy gdy zaczną przestrzegać podstawowe normy i przepisy .
Ja nie będę bronił marszałka ale fakt namieszał niesamowicie. Ale fakt mleko się wylało i teraz to trzeba posprzątać tylko ja się pytam i po raz któryś to powtórzę, jak w Warszawie centrum dziecka miało problem to od razu ściągano fachowców z całej polski a tu tylko apele do marszałka, a gdzie jego koledzy.
Przed katowickim sądem zakończył się proces Marka W., byłego prezesa Kolei Śląskich oskarżonego o działanie na szkodę firmy, którą wcześniej kierował. Prokurator domaga się dla niego dwóch lat więzienia oraz zakazu pełnienia funkcji kierowniczych. Obrona wniosła o uniewinnienie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum