Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Następny
Modernizacja E30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 05-04-2012, 14:50    Odpowiedz z cytatem

Jeżdżąc pociągiem na trasie Legnica - Gorlitz zauważyłam prace przy torach. Między Legnicą i Chojnowem kładą nowy kabel światłowodowy.

Z tego co wiem to światłowód został już położony kilka lat temu podczas modernizacji tej linii. Po co więc PKP PLK kładzie drugi kabel?

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 05-04-2012, 17:17    Odpowiedz z cytatem

Beatrycze, sprawa ze światłowodem przedstawia się następująco. Parę lat temu podczas modernizacji linii Legnica - Zgorzelec rzeczywiście położono światłowód, ale ten kabel należy do TK Telekom. Jak wiadomo, spółka TK Telekom ma być sprywatyzowana wraz ze światłowodami.

Pisał o tym Wojtek:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=182858#182858

Pisał też Pirat:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=219325#219325

PKP PLK, które korzysta z tych światłowodów zabezpiecza się na wypadek prywatyzacji TK Telekom i w całym kraju kładzie własne kable. To zrozumiałe, bo nie wiadomo w czyje ręce trafi TK Telekom i co nowy właściciel zrobi ze światłowodami. Wszak lepiej mieć własne kable niż polegać na cudzej prywatnej infrastrukturze i płacić za to grubą kasę.

PKP PLK potrzebuje tych kabli do urządzeń srk, również PKP Energetyka korzysta ze światłowodów do zdalnego sterowania urządzeniami zasilającymi trakcję elektryczną.

Tak a propos, jeśli mnie pamięć nie myli to światłowód TK Telekom idzie wzdłuż toru nr 1, więc PKP PLK kładzie swój kabel wzdłuż toru nr 2. Zgadza się?

Dwa kolejowe kable światłowodowe wzdłuż jednej linii kolejowej! Takie cuda możliwe są tylko w Polsce. Bogata ta nasza kolej, skoro stać ją na taką rozrzutność.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 11-01-2013, 18:08    Odpowiedz z cytatem

Czy zna ktoś dokładny termin rozpoczęcia testów systemu ETCS/ERTMS i GSM-R na linii E30 (Okmiany - Bolesłaiwec - Zebrzydowa)?

Link:
http://www.rynek-kolejowy.pl/38648/Wkrotce_testy_ETCS_na_lini_E30.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

SirbertEN57 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Sty 2012
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 11-01-2013, 18:18    Odpowiedz z cytatem

a co z Gryfem i Maratonem? A co na to ZNLE?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2008
Skąd: LUBIN

PostWysłany: 21-02-2013, 18:16    Odpowiedz z cytatem

Przy takiej partackiej robocie jaką odwalają jej oba oddziały remontowe z Wałbrzycha i Wrocławia to tylko patrzeć jak E-30 zacznie się "sypać". Reszta linii to już przestanie istnieć. Ale najważniejsze żeby w koło warszafki zapier.... pociągi i do Gdańska było czym pojechać!

_________________
-=| Na początek infrastruktura |=-
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 21-02-2013, 19:34    Odpowiedz z cytatem

Jaro, już się sypie! To skutek braku bieżącego utrzymania infrastruktury! Od zakończenia modernizacji linii zgorzeleckiej, przez kilka ostatnich lat nikt tu nie kiwnął palcem (z wyjątkiem stawiania zbędnych ekranów i poprawianiem spartolonych podczas modernizacji przepustów!), więc stan torowiska sukcesywnie się pogarsza. Stąd te coraz liczniejsze punktowe ograniczenia prędkości.

Problem polega na tym, że w PKP PLK jest gigantyczny przerost zatrudnienia tzw. biurwy, brakuje natomiast pracowników liniowych na torach. Efekty widać!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 21-02-2013, 19:46    Odpowiedz z cytatem

Noema, nawet jeżeli byłoby więcej pracowników liniowych, to i tak nic byśmy nie zrobili. To nie jest drewno, które można podbić ręcznie oskardem czy podbijakiem. Po takiej linii co najmniej raz na 2 lata powinien przejechać Plasser, który podbiłby newralgiczne odcinki likwidując miejscowe ograniczenia prędkości, wprowadzone z powodu "nierówności w planie i profilu".

Ale na to nie ma pieniędzy...

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gobo007 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Wrz 2008
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 25-02-2013, 13:30    Odpowiedz z cytatem

Pomiędzy Zgorzelcem a Goerlitz rozpoczął się remont wiaduktu nad Nysą. Chyba jeden tor został już zaorany, bo pociągi poruszają się jednym - z dołu ciężko dostrzec:) Jeździ tam koparka, zamontowano na zewnątrz nad samą rzeką podesty zewnętrzne, wycięto krzaki pod wiaduktem, pojawiły się też taśmy ostrzegawcze i tabliczki "praca na wysokości" Baza sprzętowa i materiałowa znajduje się mniej więcej naprzeciw stacji Zgorzelec Ujazd. Na dniach wybiorę się z aparatem, to coś pofocę.
Piotr
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 26-03-2013, 14:52    Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj oddano to użytku wyremontowany tor nr 1 w stacji Wrocław Leśnica. Pociągi zatrzymują się już przy odnowionym peronie nr 2.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

thenatanaell Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Skąd: Chojnów

PostWysłany: 21-04-2013, 10:54    Odpowiedz z cytatem

Już od ponad tygodnia na odcinku Chojnów - Okmiany po obydwu torach, pociągi jeżdżą na rozkaz pisemny "S" unieważniający blokadę liniową. w związku w tym pociągi jeżdżą w odstępie posterunków następczych, co skutkuje opóźnieniami. Dodatkowo otwarto posterunek w Chojnowie i od kilku dni siedzi tam dyżurny. Czy ktoś wie z czego zaistniała sytuacja wynika i czy potrwa długo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

KrzysiekkG Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Paź 2008
Skąd: Kamienna Góra

PostWysłany: 30-05-2013, 07:06    Odpowiedz z cytatem

Załączam kilka zdjęć z remontu mostu granicznego nad Nysa Łużycką wykonanych 27 maja b.r.

mosta graniczny na linii 274 od strony Polski.jpg
Most graniczny na linii 274 od strony Polski.
Plik ściągnięto 83 raz(y) 147.33 KB

mosta graniczny na linii 274 od strony Polski (1).jpg
Most graniczny na linii 274 od strony Polski (1).
Plik ściągnięto 67 raz(y) 92.75 KB

mosta graniczny na linii 274 od strony Niemiec.jpg
Most graniczny na linii 274 od strony Niemiec.
Plik ściągnięto 58 raz(y) 139.88 KB

mosta graniczny na linii 274 od strony Niemiec (1).jpg
Most graniczny na linii 274 od strony Niemiec (1).
Plik ściągnięto 64 raz(y) 215.21 KB

mosta graniczny na linii 274 od strony Niemiec (2).jpg
Most graniczny na linii 274 od strony Niemiec (2).
Plik ściągnięto 67 raz(y) 135.46 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Gaguś86 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2011
Skąd: Lubin/Katowice

PostWysłany: 30-05-2013, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Jaro, największymi partaczami jest Feroco Poznań (dawne PRK Poznań) jak i Dolkom, wystarczy zobaczyć stan nadodrzanki w okolicach Głogowa w stronę Zielonej Góry i Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 30-05-2013, 17:54    Odpowiedz z cytatem

Linię nie wystarczy wyremontować - ale trzeba UTRZYMYWAĆ! Bez bieżących prac nawet najprostszych jak udrożnienie zamulonych lub zasypanych przepustów czy wykarczowanie dzikich krzewów i zarośli żadne remonty nie pomogą.
E-30 na odcinku choćby Wrocław - Legnica jest tego znakomitym przykładem Sad

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 15-08-2013, 16:10    Odpowiedz z cytatem

Przed Mrozowem naprawiają skarpę przekopu, która zaczęła się rozpływać. Dodatkowo słyszałem plotki o Plasserze, który miałby likwidować punktowe nierówności w planie i profilu. Mam nadzieję, że to oznaki pewnej zmiany.

EDIT:
W zeszłą sobotę Plasser podbijał nierówności toru w planie i profilu na zamkniętym torze nr 2 pomiędzy Leśnicą a Miękinią likwidując przy tym punktowe ograniczenia prędkości. Taka sama operacja planowana jest z torem nr 1.

W styczniu tego roku zrobiłem zdjęcie pięknemu kozłowi oporowemu produkcji niemieckiej, rok bodajże 1929 na modernizowanej stacji Wrocław Leśnica. Jest to piękny okaz niemieckiego kunsztu technicznego i niezwykłego zmysłu estetycznego. Kunsztownie wygięte szyny i nity to wspaniały widok. Smuciło mnie, że SKANSKA prawdopodobnie odda to cudo do huty...
http://images61.fotosik.pl/74/f86237e5e4b3d4a3med.jpg

Jakież było moje zdziwienie, gdy niedawno dostrzegłem odrestaurowany kozioł ustawiony przy budynku dworcowym jako pomnik! Wiara w ludzi odzyskana!

http://images65.fotosik.pl/74/fb7f5613feb0f6b2med.jpg

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 15-08-2013, 22:30    Odpowiedz z cytatem

SKANSKA niczego nie mogła oddać na złom. Za to ta "głupia" PLK naraziła się "na straty" dokonując restauracji kozła oporowego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 32 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl