Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Przetarg PKP IC na zakup 10 lokomotyw spalinowych
Autor Wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 14-02-2013, 08:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Sorry, ale skąd wiesz czy SU45 naprawdę się już do niczego nie nadają?


Bo podczas podziału wszystkie lepsze zostały w cargo a te które poszły do IC swoje najlepsze lata maja dawno za sobą.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 14-03-2013, 17:44    Odpowiedz z cytatem

Zmiany SIWZ w przetargu na 10 nowych lokomotyw spalinowych:

http://intercity.pl/pl/dokumenty/przetargi/rok%202013/Dostawa%2010%20lokomotyw%20%2829-01-2013%29/zmiana%20nr%201%20SIWZ.pdf

Nowy termin otwarcia ofert to 9 kwietnia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 14-03-2013, 19:02    Odpowiedz z cytatem

uuuu szkoda...ciekawe czy są już jacyś oferenci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 14-03-2013, 19:13    Odpowiedz z cytatem

Wątpię, z reguły oferty składa się na ostatnią chwilę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 24-05-2013, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Wiem że wygrała Gama Diesel Pesy ale mam pytanie:
Z jakim lokiem wystartował Newag?
Z Grifinem Diesel czy Newag&GE ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

snajper Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lis 2009

PostWysłany: 24-05-2013, 13:11    Odpowiedz z cytatem

Newag&GE czyli ST40 (311d) ma prędkość maksymalną 100 km/h z racji posiadania wózków od lokomotywy ST44. Więc raczej nie to. I tak to wszystko nie potrzebne marnowanie kasy, bo można było zmodernizować SU45 takim systemem jak PKP Cargo zrobiło ST45 tylko zostawić kabel WN do ogrzewania.

_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 24-05-2013, 13:39    Odpowiedz z cytatem

1. Pesa jest najtańsza, ale jeszcze nie wygrała, wciąż analizują oferty.
2. Wystartowali na 99% z Griffinem, przy współpracy z GE zmodernizowali gagarina (to nie nówka więc się nie liczy), a prototyp nowej lokomotywy ma zostać pokazany dopiero w 2015 roku i prawdopodobnie będzie to ciężki lok spalinowy z trzyosiowymi wózkami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 24-05-2013, 21:24    Odpowiedz z cytatem

snajper napisał/a:
Newag&GE czyli ST40 (311d) ma prędkość maksymalną 100 km/h z racji posiadania wózków od lokomotywy ST44. Więc raczej nie to. I tak to wszystko nie potrzebne marnowanie kasy, bo można było zmodernizować SU45 takim systemem jak PKP Cargo zrobiło ST45 tylko zostawić kabel WN do ogrzewania.

To wiem, ale przecież Newag wraz z GE pracuje nad nowym lokiem który ma być zaprezentowany w 2015 więc myślałem że może a nóż już jest gotowy wiec premiera przyjdzie szybciej...o robogagarze nawet nie pomyślałem:)
Apropo tego nowego loka Newag&GE to czytałem w wielu publikacjach że jednak będzie to właśnie lekka ok 80-90 ton dwuosiowa lokomotywa spalinowa-więc nie daje mi to spokoju jaki jest sens mieć w jednej stajni Griffina diesel i nowego loka gdzie w zasadzie parametry obydwu loków będą podobne
Bardzo interesuje mnie ten temat -szkoda że nikt z Newagu nie uchyli choć rąbka informacji odnośnie tych loków...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

nastawnik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Wrz 2010

PostWysłany: 25-05-2013, 07:24    Odpowiedz z cytatem

@Bardi78- zmień żródła Twoich wiadomości. Nie wierze aby autorzy tych wielu publikacji z ,których czerpiesz wiedze mieli pojęcie o jakichkolwiek pojazdach trakcyjnych . Lekka ok 80-90 ton dwuosiowa lokomotywa ??????????? Śmiech Śmiech Śmiech
Jesteś już trochę na forum i nie powinieneś powtarzać takich głupot bo jakiś początkujący mikol w to będzie święcie przekonany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 25-05-2013, 10:45    Odpowiedz z cytatem

Z tego co się orientuje to NEWAG to także już Gliwice,a jeśli Gliwice to Gryffin.Przeciez można tam włożyć spalinówke zamiast elektryka i lokomotywa gotowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 25-05-2013, 20:48    Odpowiedz z cytatem

nastawnik napisał/a:
@Bardi78- zmień żródła Twoich wiadomości. Nie wierze aby autorzy tych wielu publikacji z ,których czerpiesz wiedze mieli pojęcie o jakichkolwiek pojazdach trakcyjnych . Lekka ok 80-90 ton dwuosiowa lokomotywa ??????????? Śmiech Śmiech Śmiech
Jesteś już trochę na forum i nie powinieneś powtarzać takich głupot bo jakiś początkujący mikol w to będzie święcie przekonany.

O słodka ekscelencjo...a cóż takiego śmiesznego w tym stwierdzeniu?
A to nie ma takich spalinówek?
BR 218?-przystosowana do ciągnięcia składów osobowych lub lekkich towarowych-waga ok 80 ton...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 26-05-2013, 00:57    Odpowiedz z cytatem

br218 ma 4 osie bardi...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 26-05-2013, 21:46    Odpowiedz z cytatem

Smile no wiadomo że chodzi o bo-bo:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ACR Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2008
Skąd: Niemcy

PostWysłany: 27-05-2013, 00:25    Odpowiedz z cytatem

wiesz, tak naprawde to tez du - pa z bo - bo , bo BR218 ma B’ B’ an nie Bo’ Bo’ Smile

http://de.wikipedia.org/wiki/DB-Baureihe_218

ale bez smiechu - wiem o co ci chodzi - 4 osiowa spaliowa lokomotywe .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 16-08-2013, 18:49    Odpowiedz z cytatem

Póki co nie będzie nowych lokomotyw. Oferty Pesy i Vossloha został odrzucone, a Newagu była za droga o niecałe 4 mln zł (niecałe 2%). PIC twierdzi że nie może zwiększyć zaplanowanej kwoty i unieważnia postępowanie:

http://intercity.pl/pl/dokumenty/przetargi/rok%202013/Dostawa%2010%20lokomotyw%20%2829-01-2013%29/informacja%20o%20uniewa%C5%BCnieniu%20post%C4%99powania%20pismo%20nr%20828.12013%20v2.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl