Newag&GE czyli ST40 (311d) ma prędkość maksymalną 100 km/h z racji posiadania wózków od lokomotywy ST44. Więc raczej nie to. I tak to wszystko nie potrzebne marnowanie kasy, bo można było zmodernizować SU45 takim systemem jak PKP Cargo zrobiło ST45 tylko zostawić kabel WN do ogrzewania.
1. Pesa jest najtańsza, ale jeszcze nie wygrała, wciąż analizują oferty.
2. Wystartowali na 99% z Griffinem, przy współpracy z GE zmodernizowali gagarina (to nie nówka więc się nie liczy), a prototyp nowej lokomotywy ma zostać pokazany dopiero w 2015 roku i prawdopodobnie będzie to ciężki lok spalinowy z trzyosiowymi wózkami.
Newag&GE czyli ST40 (311d) ma prędkość maksymalną 100 km/h z racji posiadania wózków od lokomotywy ST44. Więc raczej nie to. I tak to wszystko nie potrzebne marnowanie kasy, bo można było zmodernizować SU45 takim systemem jak PKP Cargo zrobiło ST45 tylko zostawić kabel WN do ogrzewania.
To wiem, ale przecież Newag wraz z GE pracuje nad nowym lokiem który ma być zaprezentowany w 2015 więc myślałem że może a nóż już jest gotowy wiec premiera przyjdzie szybciej...o robogagarze nawet nie pomyślałem:)
Apropo tego nowego loka Newag&GE to czytałem w wielu publikacjach że jednak będzie to właśnie lekka ok 80-90 ton dwuosiowa lokomotywa spalinowa-więc nie daje mi to spokoju jaki jest sens mieć w jednej stajni Griffina diesel i nowego loka gdzie w zasadzie parametry obydwu loków będą podobne
Bardzo interesuje mnie ten temat -szkoda że nikt z Newagu nie uchyli choć rąbka informacji odnośnie tych loków...
@Bardi78- zmień żródła Twoich wiadomości. Nie wierze aby autorzy tych wielu publikacji z ,których czerpiesz wiedze mieli pojęcie o jakichkolwiek pojazdach trakcyjnych . Lekka ok 80-90 ton dwuosiowa lokomotywa ???????????
Jesteś już trochę na forum i nie powinieneś powtarzać takich głupot bo jakiś początkujący mikol w to będzie święcie przekonany.
Z tego co się orientuje to NEWAG to także już Gliwice,a jeśli Gliwice to Gryffin.Przeciez można tam włożyć spalinówke zamiast elektryka i lokomotywa gotowa.
@Bardi78- zmień żródła Twoich wiadomości. Nie wierze aby autorzy tych wielu publikacji z ,których czerpiesz wiedze mieli pojęcie o jakichkolwiek pojazdach trakcyjnych . Lekka ok 80-90 ton dwuosiowa lokomotywa ???????????
Jesteś już trochę na forum i nie powinieneś powtarzać takich głupot bo jakiś początkujący mikol w to będzie święcie przekonany.
O słodka ekscelencjo...a cóż takiego śmiesznego w tym stwierdzeniu?
A to nie ma takich spalinówek?
BR 218?-przystosowana do ciągnięcia składów osobowych lub lekkich towarowych-waga ok 80 ton...
Póki co nie będzie nowych lokomotyw. Oferty Pesy i Vossloha został odrzucone, a Newagu była za droga o niecałe 4 mln zł (niecałe 2%). PIC twierdzi że nie może zwiększyć zaplanowanej kwoty i unieważnia postępowanie:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum