Nie będzie obsługiwany przez żadnych Rosjan ! Teorie spiskowe dziejów. Zdziwią się wszyscy maszyniści, rewidenci, konduktorzy i sprzątaczki odnośnie Jana Kiepury, ale żadna z ich tez i plotek się nie sprawdzi ... ale to w swoim czasie
Na razie szczegółów zdradzać nie mogę, ale od nowego rozkładu nadal będzie połączenie do Amsterdamu (choć w zmienionej nieco formule) - taryfowo zostanie tak samo. Nie będzie w ogóle wagonów RŻD i BC w tym pociągu, a sam Kiepura będzie tylko grupą wagonów bezpośrednich. Do grudnia natomiast nic się nie zmienia.
Wysłany: 28-03-2013, 12:23 Re: Likwidują "Kiepurę" i inne pociągi międzynarod
rufio198 napisał/a:
Szkoda tylko że strona polska nie poinformuje strony niemieckiej że ten pociąg opóźnienia łapie na sieci DB. Nie wiem jak Niemcy to robią, ale w zeszłym roku jak wracałem z Holandii to miałem okazje to zaobserwować.
W Duisburgu pociąg planowo, w Hanoverze +50.
fakt ze kiepura czesto bierze opoznienia po stronie niemieckiej .
nie chce wchodzic za bardzo w detaile, ale np. wystarczy w jednym wagonie niespodziewanie nie dzialajacy hamulec magnetyczny i juz stoi.
bo to oznacza ze na papierach nie zgadzaja sie masy hamowania, a u nas maszynista tak nie pojedzie az nie dostanie nowych papierow z nowymi masami. to w srodku nocy moze trwac. i z tego moze sie posunac dalsza lawina.
np. przez opoznienie maszyniscie konczy sie maxymalny czas sluzby i znowu stop az w nocy nowego maszyniste znajda .
dalej pytanie czy na odcinku z berlina do frankfurtu/odra na sygnalizacji swietlnej masa hamowania wystarcza do predkosci rozkladowej, a jezeli nie to zwowu czekanie na nowy plan z nowa predkoscia zorkladowa itd itd.
moze po polsce z takim defektem by po prostu dalej jechal, w niemczech nie.
RZD zamierza zarejestrować w Polsce spółkę zależną, która zajmie się przewozem pasażerów na trasach długodystansowych z Rosji do państw Unii Europejskiej, poinformował wiceprezes Michaił Akułow.
Biznesplan nowej spółki jest już gotowy. Spółka zakupi wagony restauracyjne i lokomotywy dla rosyjskich pociągów, aby obniżyć koszty. Obecnie RZD leasinguje wagony restauracyjne dla pociągów jeżdżących na trasie Moskwa-Berlin-Paryż oraz Moskwa-Nicea.
Zastanawia mnie po co chcą kupować restauracyjne właśnie przez polską spółkę. Jeżeli już je kupią, to będą chyba jeździć na całej trasie, a nie jak dotychczas, z Polski na Zachód? Drugie pytanie raczej retoryczne, czy w związku z powyższym polskie firmy mają jakąś szansę na sprzedaż. Lokomotywy wezmą raczej z Siemensa, bo wspólne biznesy nieźle im idą.
Pytanie moje dotyczy przesiadki.
Różnica pomiędzy pociągami to 36 minut.
1. czy pociągi spotykają się an tym samym peronie?
2. jeżeli perony są różne to czy uda mi się przesiąść z rowerami?
To w końcu będzie czy nie będzie, i jakie źródło takiej informacji, domysły mnie przekonują, ja planuję poważny wyjazd. I czy dalej będą zniżkowe bilety za 29E, 39E i tak dalej?
BA ja słyszałem, że Kiepura na odcinku Warszawa - Berlin - Warszawa będzie jeździł w składach BWE, a w Berlinie 4 wagony tj 1WL+2Bc+Sleeperatka będą przeczepiane do EN "Phoenix" z Pragi do Amsterdamu, obecnie do "Phoenix" jest dołączany do Kiepury. Z tego co jeszcze słyszałem IC ma uruchomić jeszcze jedno połączenie na zachód Europy z Wawy pod nazwą "Kiepura" właśnie, ale nie wiem gdzie i czy to wszystko prawda.
W związku z bardzo niskim zainteresowaniem tym połączeniem w komunikacji międzynarodowej w porozumieniu z kolejami czeskimi podjęliśmy decyzję o odwołaniu pociągu od 9 czerwca 2013 r. – tłumaczy Zuzanna Szopowska i dodaje, że na pocieszenie na odcinku krajowym (Warszawa – Katowice – Warszawa) w trasie pociągu "Comenius" spółka zaplanowała kursowanie pociągu kategorii Express Intercity.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum