Jest modernizacja silników i wnętrza. Wcześniej był to skład oferujący standard full plastik. Ten AL to skrót od A-asynchroniczny rozruch oraz L-zakres modernizacji jednostki (taki jak zastosowany był w innych L-kach np. pierwszym opolskim turbokiblu)
W przeciwieństwie do Newagu, który wprowadza zmiany i robi modernizację (oraz papiery dla niej) pod konkretne zamówienie, ZNTK MM oszczędza i ma jeden standard z dopuszczeniem który oferuje klientom.
Witam.
Wiecie coś na ten temat?
http://inforail.pl/text.php?id=54675&from=main
Narazie w mediach o tym cicho.To będzie 5 EZT który będzie własnością UMWD?
Interesuje mnie tylko kiedy "Dolnośląskie" zmodernizuje reszte swoich EZT?i czy jak je zmodernizuja trafią dalej do PR-ów czy może bedzie jak w "Wielkopolsce"że UMWD przekaże wszystkie jednostki do Kolei Dolnośląskich w celu wzmocnienia taboru elektrycznego i ewentualnym przejęcią kolejnych linii.
W czerwcu KD będa mieli wszystkie swoje IMPULSY.Będą one śmigały na E-30 i weekendowo na Jelenią Góre.W przyszłym roku KD planuje następny przetarg na 6 nowych EZT.Jeśli pan marszałek zdecydowałby się przekazać zmodernizowane jednostki j do KD to mogłby by te jednostki obsługiwać dotychczasowe kursy które robią szynobusy "pod drutem' tz. Wołów,Jelcz-l. oraz mogłyby wejść na inne linie np.Oleśnica lub Kłodzko.
Modernizowane EN57 są nadal własnością PR, więc marszałek nic z nimi zrobić nie może. Porównaj sobie, co zrobiono z ED72A-005, na który UMWŚ wydał sporo kasy, a teraz może sobie go oglądać już w barwach PR.
EN57 1938 modernizuje ZNTK MM.Co możemy się spodziewać po modernie przez MM? Coś w stylu EN57AL 1501 czy może już z nową mordką takią jak mają AL-y w zachodniopomorskim i łódzkim?
Mińsk nie robi już chyba kibli ze starym czołem, więc podejrzewam, że należy się spodziewać nowej mordki.
Czyli bedziemy mieli misz-masz z en57 w KD.Chociaż impulsy mamy takie same to w przypadku zmodernizowanych EN57 beda 3 różne.Ale to nieważne jak wygląda ważne żeby pasażer czuł się "wygodnie" podczas podróży.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego rozstrzygnął przetarg na dostawę jednego elektrycznego zespołu trakcyjnego serii EN57. Jedyną ofertę złożyły Przewozy Regionalne.
Zarząd Województwa Dolnośląskiego chce kupić używany trójczłonowy elektryczny zespół trakcyjny wyprodukowany po 1982 roku. Przybliżona wartość zamówienia oszacowana przez Urząd Marszałkowski to 850 tys. złotych netto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum