Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Następny
Monopol KD na Dolnym Śląsku?
Autor Wiadomość

Jaro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2008
Skąd: LUBIN

PostWysłany: 25-04-2013, 12:43    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wszystkie pociągi (ezety) z Wrocławia powinny mieć w Węglińcu dogodne skomunikowanie z pociągami do Zgorzelca! Bo to jest jeden główny ciąg komunikacyjny! Zrozumcie to wreszcie!

Nie ma większego uzasadnienia żeby dojeżdżały tylko do Węglińca. Przeczuwam problem w postoju takiej jednostki (brak odpowiednich bocznic w Zgorzelcu) i jednak wymiana drużyny obsługującej skład. Skład pewnie musiałby wracać do Węglińca pusty, by nad ranem znowu jechać do Zgorzelca żeby zabrać ludzi do Wrocławia. Usytuowanie maleńkiego Węglińca jako stacji węzłowej w tym wypadku stwarza problemy. Jednak dla ruchu osobowego taki węzeł powinien powstać w Zgorzelcu. Skąd PLK ma brać kasę na budowę takiego węzła? Smile

_________________
-=| Na początek infrastruktura |=-
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-04-2013, 01:53    Odpowiedz z cytatem

Jaro, do Zgorzelca ezetem nie dojedziesz, bo nie ma trakcji. Jeżdżą tylko szynobusy, a te mogą nocować w Zgorzelcu wraz z załogą, co KD praktykują na różnych stacjach.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Jaro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2008
Skąd: LUBIN

PostWysłany: 05-05-2013, 15:18    Odpowiedz z cytatem

PLK jak zwykle patrzy na sprawę globalnie i dla nich ważne jest aby szybko i elektrycznie dojechać do Horki. PLK nie rozwiązuje problemów lokalnych linii kolejowych - przecież to widać. Dlatego konieczne jest posiadanie własnej - dolnośląskiej firmy zarządzającej pozostałymi liniami kolejowymi. Gdyby nie brak elektryfikacji linii do Zgorzelca (i skoro piszesz że w Zgorzelcu mogą stać jednostki) nie widzę podstaw do tego by pociągi nie kończyły i nie zaczynały swój bieg w Zgorzelcu. KD to również byłoby na rękę.

_________________
-=| Na początek infrastruktura |=-
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 05-05-2013, 16:41    Odpowiedz z cytatem

Jaro, kiedyś w Zgorzelcu na Ujeździe nocowały nawet dwa pociągi pospieszne (do Warszawy i Przemyśla). Dziś nocuje tu jeden szynobus KD, który po północy przyjeżdża z Wrocławia, a rano jedzie do Żar.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 05-05-2013, 20:32    Odpowiedz z cytatem

Niech zgadnę... Te pośpiechy nocowały na nieużywanej wówczas części stacji na kierunek Jelenia Góra? Czy są tam jakieś inne tory postojowe?

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jaro Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2008
Skąd: LUBIN

PostWysłany: 11-05-2013, 12:25    Odpowiedz z cytatem

Dla PLK jak widać nie ma znaczenia czy trakcją elektryczną dojedziemy do tak istotnego dla ruchu pasażerskiego miasta jak Zgorzelec. Ważniejsze dla PLK jest że węzeł Węgliniec jest zelektryfikowany. Taka sytuacja jaskrawo pokazuje jak różne interesy realizowane są przez PLK i przewoźników. To błędy wynikające z podziału PKP.
Wszystkie tamtejsze pociągi powinny startować ze Zgorzelca i podążać do Wrocławia tak by zapewniały komunikację dla studentów i pracowników tam zatrudnionych, a później powrót do Zgorzelca i wielu miast na tym szlaku.
Może gdyby tak wszystkie osobowe jadące do Warszafki zatrzymywać w Grodzisku Mazowiecki, a dalej niech ludzie sobie kombinują jak dojechać...

_________________
-=| Na początek infrastruktura |=-
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-05-2013, 20:06    Odpowiedz z cytatem

12 kwietnia w tym wątku napisałem:
Cytat:
Za KD miało być lepiej, a jest gorzej. Spróbujcie dojechać do Zgorzelca z przesiadką w Węglińcu. Nie da się! Nawet pociągi KD nie są ze sobą skomunikowane i można dojechać tylko bezpośrednimi pociągami z Wrocławia, których jest mało (5 na dobę). A gdy udupią RE do Drezna to już w ogóle będzie tragedia.

Trochę lepiej jest z połączeniami w przeciwnym kierunku, tzn. ze Zgorzelca do Wrocławia. W Węglińcu są w miarę dogodne przesiadki. Ale to działa tylko w jedną stronę!

KD, poprawcie się, bo ludzie już na was klną, a może być jeszcze gorzej! I nawet "Impulsy" wam nie pomogą. Bo co z tego, że do Węglińca dojadę szybko i wygodnie, jak potem do Zgorzelca nie ma nic?

Wszystkie pociągi (ezety) z Wrocławia powinny mieć w Węglińcu dogodne skomunikowanie z pociągami do Zgorzelca! Bo to jest jeden główny ciąg komunikacyjny! Zrozumcie to wreszcie!

Niestety KD nie wzięły sobie moich uwag do serca. Właśnie patrzę na rozkład jazdy, który zacznie obowiązywać od 9 czerwca i przecieram oczy ze zdumienia! Chodzi konkretnie o przesiadki w Węglińcu. Tak durnowatych rozkomunikowań nie było nawet za czasów PR.

Przykład 1:

Wrocław 13.31 -> Węgliniec 15.25
Węgliniec 15.13 -> Zgorzelec 15.37

Przykład 2:

Wrocław 16.59 -> Węgliniec 18.52
Węgliniec 18.40 -> Zgorzelec 18.59

Przykład 3:

Zgorzelec 14.33 -> Węgliniec 14.59
Węgliniec 14.58 -> Wrocław 16.50

W okresie wakacji będzie dziura w Zgorzelcu kier. Wrocław od godz. 13.38 do 17.41, czyli 4 godziny. Brawo!

Co na to Wydział Transportu UMWD, osoby decyzyjne w KD i mikole zaczadzeni kadecją? Nadal uważacie, że krytyka KD jest bezpodstawna, że trzeba zlikwidować RE do/z Drezna i że bardzo źle się stało, że nasze forum wygrało w sądzie z zarządem KD, który szczuł nas prokuraturą za... krytykę?

Rozkład jazdy:
http://przewozyregionalne.pl/sites/default/files/pliki/9281/liniowy-rj-tab-260-zamk-20130609-20130901.pdf

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 28-05-2013, 21:33    Odpowiedz z cytatem

Pirat

Im większy rozp *****l w KD tym większe szanse, że pogrzebią się sami. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 29-05-2013, 00:17    Odpowiedz z cytatem

Z tego, co widzę, w okresie 01.07-16.08 pomiędzy Lubaniem i Olszyną Lubańską jest KKA i stąd ten rozp... w rozkładzie jazdy i skomunikowaniach w Węglińcu. Wszystkie pociągi KD, które Piracie wymieniłeś, jadą z/do Jeleniej Góry. KKA oczywiście jest obsługiwana w obie strony jednym autobusem (bo taniej), co powoduje duże "dziury czasowe" na odcinku Lubań - Gryfów Śl., jeśli następuje tam krzyżowanie się pociągów.

Na przykład ja i wielu mieszkańców Jeleniej Góry i okolic mogą pożegnać się z wycieczkami na niemieckie Łużyce lub do Drezna w okresie wakacji, w związku z wcześniejszym odjazdem pierwszego pociągu do Zgorzelca, na który nie da się dojechać żadnym autobusem MZK. Tak wygląda "zintegrowany" system komunikacji na Dolnym Śląsku. Dziękuję KD i UMWD za wspaniałą ofertę wakacyjną!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KPP Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Sty 2013

PostWysłany: 29-05-2013, 00:49    Odpowiedz z cytatem

Światowid napisał/a:
Pirat
Im większy rozp *****l w KD tym większe szanse, że pogrzebią się sami. Smile

A co cieszy cię to? Szczerze? Dla mnie i zgaduję, że dla większości korzystających z części bądź całości odcinka Węgliniec - Wrocław Główny, obojętne jest to, czy to będzie oferta PR, KD, czy jakiejkolwiek innej spółki. Ważne jest to właśnie żeby nie było żadnego bałaganu, który mógłby się odbić na pasażerach, a nie przekrzykiwanie się tym, że istnieje tylko "jedna słuszna" spółka.

Ogólnie nowy rozkład "świetny". Po nowych EZT naiwnie spodziewałem się lepszych popołudniowych czasów niż 1:00 na trasie Wrocław - Legnica. Szynobus KD będzie jechał szybciej bo zatrzyma się tylko na kilku przystankach. Tymczasem w lokalnym radiu reklamowane są Impulsy i ich prędkość "160 km/h".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 29-05-2013, 01:22    Odpowiedz z cytatem

Z moich wyliczeń wynika, że Impuls na trasie Wrocław - Węgliniec mógłby być rakietą z czasem przejazdu 1 h 21 min i to z 5-minutowym postojem w Legnicy (w której byłby już po 41 minutach). Warunkiem jest zatrzymanie pociągu tylko w 9 miejscach - Wrocław Nowy Dwór, Wrocław Leśnica, Miękinia, Środa Śląska, Malczyce, Legnica, Chojnów, Bolesławiec, Zebrzydowa.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 29-05-2013, 08:45    Odpowiedz z cytatem

Pirat, uważaj co piszesz, bo mikole zaprzyjaźnieni z betonem KD znów rzucą ci się do gardła na fejsbuku. Że o legnickiej prokuraturze nie wspomnę. KD nie wolno krytykować! Wink

Tak swoją drogą, te absurdalne rozkomunikowania w Węglińcu (nawet jednominutowe!) przypominają mi umyślne wygaszanie popytu w czasach najgłębszego pekapu! No ale co się dziwić skoro w KD rządzi stary, "zasłużony" pekapistowski beton zbrojony drutem stalowym. Przecież tak właśnie Zakład Przewozów Pasażerskich we Wrocławiu pod wodzą obecnej prezeski KD zarzynał kolej regionalną na Dolnym Śląsku w latach '90 ubiegłego wieku i na początku tego wieku. Młodzi mikole zapatrzeni w KD i/lub zatrudnieni w KD tego nie pamiętają, bo wtedy chodzili do przedszkola, ale ja doskonale pamiętam spektakularne dokonania pani Ładniak i jej podwładnych z tamtego okresu, m.in. na linii lwóweckiej. Dziś historia się powtarza za sprawą tych samych osób! Zmienili tylko szyld z PKP na KD.

Niedawno nawiedzeni mikole niczym użyteczni idioci nawoływali na forum do likwidacji pociągów REGIOekspres Wrocław - Drezno, argumentując to tym, że Gorlitz jest stacją węzłową i można się tam przesiąść z pociągu KD do pociągu DB. Węgliniec też jest stacją węzłową, no ale co z tego skoro KD nie potrafią tam skomunikować nawet swoich pociągów! Toż to nawet PR nie odwalały takich numerów! Bez tych trzech par pociągów RE, które nawiedzone mikolstwo uważa za zbędne, Zgorzelec byłby kolejową pustynią!

Niech osoby, które w KD odpowiadają za organizację przewozów zajmą się wreszcie tym, za co biorą publiczne pieniądze, zamiast knuć z mikolami przeciwko forum i przeciwko mnie! Bo knujecie od grudnia, a rozkład jazdy KD na linii zgorzeleckiej sypie się!

Znacznie lepiej było w zeszłorocznym rozkładzie jazdy, gdy niemal wszystkie pociągi PR relacji Wrocław - Węgliniec/Lubań miały w Węglińcu skomunikowanie z pociągami KD do Zgorzelca. To dowód na to, że monopol KD jest szkodliwy dla pasażerów i że w KD rządzą nieudacznicy, którzy nie potrafią skomunikować własnych pociągów. Bo ważniejsze jest dla nich latanie po sądach, prokuraturach i toczenie wojny z internautami oraz z niewygodnym forum kolejowym niż rozkład jazdy przyjazny pasażerom, którzy w podatkach łożą na ich wypasione wynagrodzenia i premie.

Beton

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Minerva Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 11 Lut 2006
Skąd: Żary

PostWysłany: 01-06-2013, 01:36    Odpowiedz z cytatem

Noema, kto konkretnie odpowiada w KD za organizację przewozów?

_________________
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil na które czekamy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dyżurny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009
Skąd: Tarnów Hauptbahnhof

PostWysłany: 01-06-2013, 02:12    Odpowiedz z cytatem

Noema, od grudnia nie będzie problemu - RE do Drezna w ogóle nie ma w projekcie na przyszły rok. Także jak widać, powtarza się sytuacja z przed kilku lat, gdy uwalono osobówki Wrocław - Goerlitz w jeden sezon.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaguś86 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2011
Skąd: Lubin/Katowice

PostWysłany: 01-06-2013, 03:14    Odpowiedz z cytatem

Uwalanie RE do Drezna to kiepski pomysł, jechałem nim wiele razy i zawsze miał komplet podróżnych. Mało tego! Nim można było szybko dostać do Wrocławia aniżeli KD i Regio PR. Jeśli chodzi o KD, to najbardziej wkurzające jest to że w godzinach szczytu nie można się dostać w Legnicy do szynobusu, wiem to autopsji ponieważ po długim weekendzie majowym wracałem w poniedziałek do Katowic. Tutaj co najmniej powinien być 2x SA134 a nie solo ale KD ma to gdzieś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 7 z 14 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 12, 13, 14  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl