A to nie jest tak, że on tamtędy jeździ niejako objazdowo, bo przecież wcześniej jechał przez Zabrze i Gliwic i dalej przez Paczynę i Toszek Północny do Lublińca, ale ze względu na remont torów dali go na Bytom? Wiadomo, że na trasie objazdowej mogli dać postoje handlowe, ale tłumaczyłoby choć trochę brak postojów przed Lublińcem.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Świadomosc kolejowa w Bytomiu i Chorzowie jest znikoma wiec wątpie zeby ktos w tych miastach skorzystal z Wikinga. Podobnie w TG. A od 1 wrzesnia Wiking wraca na trase Lubliniec-Gliwice-Zabrze-Katowice
Jak to jest? Wg InfoPasażera, już od kilku dni w Tomaszowie Maz. zatrzymuję się pociąg "Monciak-Krupówki". Z kolei Sitkol nic o takim pociągu w Tomaszowie nie wie. Mają tylko od lipca jeździć Regle. Nie mam czasu się udać na dworzec i sprawdzić tego na plakatowym, to może mi ktoś powie, co ma racje.
Od 15 lipca br. przewoźnik wprowadza częstsze kursy pociągu TLK „Warmia”. Od 9 czerwca skład jeździł głównie w weekendy, teraz pojedzie także w dni powszednie.
Ja też się bardzo cieszę z powrotu kursowania "Warmii" codziennie . To znak, że jeszcze czasami na Żelaznej ktoś słucha tego co ludzie mówią.
A na odcinku Warszawa-Olsztyn nigdy nie będzie zbyt wysokiej frekwencji dopóki, dopóty cena biletu nie zostanie obniżona przynajmniej o 1/34 w stosunku do obecnego poziomu. IC bardzo straciło pasażerów zwłaszcza przez remont E-65 na terenie woj. mazowieckiego, gdzie był okres że z Warszawy do Olsztyna jechało się nawet 5 godzin. O wprowadzeniu jakiejkolwiek oferty typu "Bilet Rewelacyjny" nikt nie pomyślał, po drodze jeszcze wszedł Polski Bus i na efekty nie trzeba długo czekać. A raz utraconych pasażerów będzie bardzo trudno odzyskać.
[ Dodano: 09-07-2013, 15:33 ]
Przepraszam, małe sprostowanie z mojej strony. W poprzednim poście wkradł się błąd, zwykła literówka. Chodziło mi oczywiście o obniżenie ceny biletu mniej więcej o 1/3 a nie 1/34.
On miał tak jeździć od grudnia 2012, ale przy każdej korekcie ciągle mieszają mu godziny. Ten rozkład podany na rozklad.pkp.pl jest właśnie tym "ogólnym". Według tego co tam jest, ma obowiązywać do 14.12.2013 r., ale wydaje mi się, że będzie jeszcze jednak korekta od września do grudnia i nie spodziewałbym się, aby ten pociąg jeździł tak, jak to zakłada rozkład.
A czy to oznacza, że gdyby "BACHUS" odjeżdżał z Gdyni godzinę wcześniej, to byłby "rozwiedziony" z "WIENIAWSKIM". Czy to TLK-owe "małżeństwo" się utrzyma?
Nie ma co się sugerować rozkładem internetowym bo.to jest rozkład roczny. Zapewne im bliżej września tym będzie podany rozkład zamknieciowy, wg ktorego będą kursowac pociągi. Zatem poczekajmy jeszcze około miesiąca czasu
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-08-2013, 11:05
Od korekty wrześniowej upadku kolei w Małopolsce ciąg dalszy.
-Czas przejazdu Kraków-Katowice wzrasta do rekordowych 2 godzin i 40 minut
-Czas przejazdu KRaków-Wrocław przekracza 6 godzin
-Likwidacja TLK Warmii, czyli jedynego połączenia Krakowa z Warmią i Mazurami
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-08-2013, 11:28
Kolej w Małopolsce już upadła, teraz to republika busiarska. To co się dzieje na linii Katowice-Kraków to absolutny skandal...a przetarg na modernizację mają rozpisac dopiero w 2014.Pendolino będzie jeździć z Krakowa do maista wladców Warsafki a ludzie do pracy pociągiem nie dojadą...co to za kretyni odcięli Górny Śląsk od Krakowa...??? Bo ten czas przejazdu 2:40 min. to odcięcie GOP-U od Małopolski plus Krakowa do Wrocławia...kretyni!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum