Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Dewastacja peronów
Autor Wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 05-08-2013, 21:24    Odpowiedz z cytatem

@voyager 1231
Piszesz oczywiście ze swojego doświadczenia ?
I nie sugerujcie się odc. Legnica - Wrocław, który jest jeszcze nie w całości włączony do LCS. A co np. Z LCS Bolesławiec, Opalenica, Brzeg ? W takiej Opalenicy dwóch dyżurnych zarządza odc. linii gdzie jest zlokalizowanych 4 stacje, 2 post. odg. i ... 5 przystanków.
I co - oprócz ruchu pociągów mają jeszcze pilnować porządku na przystankach i stacjach. A już mają na podglądzie 5-6 przejazdów.
A "klienta" nawet nie mogą opi... na przystanku przez megafon.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 06-08-2013, 15:47    Odpowiedz z cytatem

@rail_user
Oczywiście, że ze swojego. Przecież nie z cudzego Smile
Ile razy gdy nie zajdę do budy to się czyta książkę, dłubie słonecznik albo ogląda film. Ale pracują ciężko!!

Dlatego ja jestem przeciwny dokładania kolejnego obowiązku dyżurnym ruchu na LCSach. Trzeba wymyślić jakieś inne rozwiązanie, ale ja nie jestem od tego. Niech twardogłowi myślą.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 06-08-2013, 17:24    Odpowiedz z cytatem

@voyager1231
No ale czy łamią regulamin pracy ( no może z TV ).
Nie wiem czy pamietasz , gdy drożników przejazdowych obowiązywała instrukcja D20 jakie mieli obowiązki. A jakie maja teraz wg Ir20 ? Z chwilą przejścia z "drogówki" do ruchu (bodajże ok. 1998 roku) sytuacja diametralnie się zmieniła.
Ale za żadne pieniądze nie chciałbym być dróżnikiem przejazdowym. Wolałbym dymać po torach nawet w 30 st. upały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 06-08-2013, 19:23    Odpowiedz z cytatem

@rail_user
Każde stanowisko ma swoje plusy i minusy.
Dróżnik siedzi w klimatyzowanym (ogrzewanym) pomieszczeniu przez cały rok. Jego praca jest za to monotonna. Drogowiec natomiast musi ciężko pracować w mróz, upał czy deszcz. Ale praca gwarantuje dreszcz emocji i jest pozbawiona nudy. Coś za coś Smile

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 06-08-2013, 20:44    Odpowiedz z cytatem

voyager1231 napisał/a:
@rail_user
Każde stanowisko ma swoje plusy i minusy.
Dróżnik siedzi w klimatyzowanym (ogrzewanym) pomieszczeniu przez cały rok. Jego praca jest za to monotonna. Drogowiec natomiast musi ciężko pracować w mróz, upał czy deszcz. Ale praca gwarantuje dreszcz emocji i jest pozbawiona nudy. Coś za coś Smile


Klimatyzowane "budy" to rzadkość. O wiele więcej jest takich co śmierdzi, wali się.A do tego" sławojka" gdzieś z boku lub w lepszym wydaniu Toy-Toy.Ponadto brak bieżącej wody ( z wodociągu ) na 90 % posterunkach. A jeżeli jest studnia to woda zazwyczaj niezdatna do celów spożywczych. I odpowiedzialność. Wystarczy raz się zagapić i można skończyć w kryminale. Poza tym częste naloty Policji przez "życzliwych" kierowców. A nawet rękczyny co niektórych krewkich szoferów.Dlatego nigdy nie chciałem chodzić na post. przejazdowe na zastępstwa. A z tą ciężką pracą to bym nie przesadzał. Drogowiec przychodzi na umowne 8 godzin od pn do pt. Natomiast dróżnik to praca turnusowa swiątek/piątek czy niedziela. Problemy z dojazdem na zmianę i odjazdem po zmianie.
No i wieczne animozje między "drogówką" a "ruchem"

Ale trochę odbiegliśmy od tematu. Monitoring na przystankach i stacjach - jak najbardziej tak. Pytanie - kto ma nadzorować ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 07-08-2013, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Akurat na E30 klimatyzowane kontenery to standard, a o tej linii od dłuższego czasu rozmawiamy. W świetle powyższego poczułem się uprawniony do takiego stwierdzenia.
Cytat:
A z tą ciężką pracą to bym nie przesadzał. Drogowiec przychodzi na umowne 8 godzin od pn do pt.

To jest chyba żart, prawda? Rozumiem, że nie dostrzegasz różnicy pomiędzy pracą fizyczną a wciskaniem guzika?
Mnie też wzywają w niedziele czy święta oraz na nadgodziny. Te pierwsze jeszcze jako tako płacą, a te drugie już nigdy. Zawsze są godziny do odbioru. Jaka to sprawiedliwość? Bo dróżnik czy dyżurny ma płacone nadgodziny w każdym przypadku, wiem to z doświadczenia.
O animozjach nie będę się rozpisywał, bo wiem kto w 90% je powoduje.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 10-08-2013, 20:01    Odpowiedz z cytatem

voyager1231 napisał/a:

Mnie też wzywają w niedziele czy święta oraz na nadgodziny. Te pierwsze jeszcze jako tako płacą, a te drugie już nigdy. Zawsze są godziny do odbioru. Jaka to sprawiedliwość? Bo dróżnik czy dyżurny ma płacone nadgodziny w każdym przypadku, wiem to z doświadczenia.


Ale wszystko zależy od kadrowca czy dyrektora. Niektórzy wychodząz założenia ( przeważnie Ci z "ruchu" ), że bez drogowca ( toromistrza , obchodowego ) kolej się obejdzie. Bez dróżnika ( a tym dardziej dyż. ruchu ) raczej nie. I to są właśnie te "animozje"
Ale E30 to nie cała sieć kolejowa w Polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Henryk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2010
Skąd: Żyrardów

PostWysłany: 18-08-2013, 09:49    Odpowiedz z cytatem

I co ta Policja takiego robi?

_________________
Szukam pracy w strukturach PKP w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

franciszek10574 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Paź 2007

PostWysłany: 26-08-2013, 17:12    Odpowiedz z cytatem

W Tomaszowie Bolesławieckim dewastacja ciąg dalszy już zaczęto rozbierać perony z kostki!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Balbina-88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Sie 2013

PostWysłany: 06-09-2013, 19:43    Odpowiedz z cytatem

Henryk napisał/a:
I co ta Policja takiego robi?


Raczej nic. Kiedyś słyszałam jak zwrócono uwagę dziewczynie, która łuskała słonecznik i łuiny wypluwała na peron. Odgrażała się, że jej ojciec jest policjantem. Ech.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawcio1978 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Wrz 2012

PostWysłany: 06-09-2013, 22:27    Odpowiedz z cytatem

Dziwicie sie dewastacji na stacji X

W Katowicach jest monitoring, sokisci/ochrona/policja (niepotrzebne skreslic) i nikt nie widzi rowerzystow/deskorolkarzy jezdzacych po holu wsrod ludzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EKOTAMIE74 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Sie 2013

PostWysłany: 13-09-2013, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Kiedyś dworzec w Tychach był systematycznie dewastowany. Teraz wygląda nieco lepiej po remoncie i jest bezpieczniej, do Katowickiego po remoncie również nie mogę mieć zastrzeżeń. Nie widziałam tam dotąd przypadków dewastacji ani nawet śladów zakłócania porządku. Nawet nocą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl