PLK: Szybsze i cięższe pociągi na moście w Zgorzelcu
Rozpoczął się kolejny etap modernizacji kolejowego mostu na Nysie Łużyckiej w Zgorzelcu, jednego z najwyższych i najdłuższych mostów kolejowych w Polsce - informują PKP Polskie Linie Kolejowe. Przeprawa obsługuje ruch na międzynarodowej trasie z Niemiec do Polski.
SKANSKA niczego nie mogła oddać na złom. Za to ta "głupia" PLK naraziła się "na straty" dokonując restauracji kozła oporowego.
Nie nadążam za twoją logiką. Czyli każdy pomnik techniki, odrestaurowany i wystawiony na widok publiczny jest stratą pieniędzy? No cóż, więc te wszystkie parowozy co stają w różnych reprezentatywnych miejscach... na złom z nimi!
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Mówcie co chcecie, ale ze wszystkich stacji zmodernizowanych na odcinku Wrocław - Legnica, stacja Wrocław Leśnica najładniej się prezentuje. Inną sprawą jest to, czy aż 3 perony w Leśnicy są potrzebne, ale SKANSKA wykonała dobrą robotę. I przynajmniej Leśnica zachowała swój klimat i historyczny wygląd. Bo pozostałe stacje zostały "odwalone" na tzw. "masówkę", perony jak chodniki, wiaty jak przystanki tramwajowe, zero jakiejś własnej tożsamości.
[ Dodano: 25-10-2013, 20:22 ]
Dzisiaj byłem świadkiem jak na przejeździe kolejowym we Wrocławiu-Leśnicy na drodze nr 94 dróżnik zamknął rogatki, w środku zostawiając samochód.
W Leśnicy często zdarza się, że kierowcy wjeżdżają na przejazd bez możliwości zjazdu (światła powodują, że stoi się w korku), ale czy mimo tego zachowanie dróżnika było prawidłowe? Po zamknięciu rogatek dróżnik zszedł z "budki" i podszedł do kierowcy mówiąc, "żeby przypadkiem nie cofał"! Dziwna sytuacja i bardzo niebezpieczna. Mam nadzieję, że to pojedynczy przypadek.
Most kolejowy między Zgorzelcem i Görlitz jest już otwarty.
Remont kolejowej przeprawy między Zgorzelcem a Görlitz pozwolił zwiększyć prędkość pociągów na trasie Wrocław - Drezno. Wreszcie mogą nim jeździć pociągi towarowe, a nie tylko lżejsze, pasażerskie.
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-02-2014, 11:13
Już tak nie narzekajcie na stan techniczny linii. Kolejne nierówności w planie i profilu są usuwane, lada chwila wyjdzie nowy WOS a słynny spływ skarpy nasypu między Węglińcem a Zgorzelcem poprawiony. Jeździ się tam teraz 20 a nie 10 km/h. To samo na wschodnim dolnośląskim odcinku. Ograniczenie w Lipkach też zrobione, jeździ się 70 a nie 50 km/h.
Poprawa z 10 na 20 to rzeczywiscie szał jak na polskie warunki
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-02-2014, 16:34
@mateuu
Szał szał ale to nie ja pracuję w PLK tylko kolega więc kolega jako pracownik sekcji drogowej wie jak na gruncie wygląda utrzymanie linii kolejowych w IZ Wrocław.
@virakocha
To twój kolega nie wie gdzie pracuje czy to "przejęzyczenie z tą "sekcją drogową" ?
PLK "zabijają" procedury - przecież to jet skandal aby tak długo babrać się z takimi usterkami jak osunięcia pod Węglińcem czy Lipkami.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-02-2014, 21:56
Cytat:
PLK "zabijają" procedury - przecież to jet skandal aby tak długo babrać się z takimi usterkami jak osunięcia pod Węglińcem czy Lipkami.
Równie długo trwało babranie się z osunięciem w Kostrzynie Wielkopolskim na E20. Najpierw dali 20, potem podłubał trochę ulubiony ZRK DOM, zrobiło się 60 km/h i tak to trwało prawie pół roku zanim zerwali torowisko i położyli na nowo. I zamiast wymienić rozjazdy R=300 na R=500 to wstawili te same rozjazdy.
Natomiast osunięcie skarpy na linii Rogoźno - Bzowo Goraj trwa od 2007 nadal i jest jak wół 10 km/h.
PLK "zabijają" procedury - przecież to jet skandal aby tak długo babrać się z takimi usterkami jak osunięcia pod Węglińcem czy Lipkami.
Równie długo trwało babranie się z osunięciem w Kostrzynie Wielkopolskim na E20. Najpierw dali 20, potem podłubał trochę ulubiony ZRK DOM, zrobiło się 60 km/h i tak to trwało prawie pół roku zanim zerwali torowisko i położyli na nowo. I zamiast wymienić rozjazdy R=300 na R=500 to wstawili te same rozjazdy.
Trwało krócej niż np. Lipki. A co do zamiany rozjazdów to co z całą srk ?. Kasy nie było na tymczasowy posterunek przed Kostrzyniem aby nie było szlaku Podstolice - Kostrzyn a Ty rozjazdy chciałeś wymieniać przebudowując oprócz całej stacji "nawierzchniowo" również srk
Jak zwykle modernizacja ogłaszana jest z wielkim hukiem, ale o bieżącym utrzymaniu linii to już mało kto pamięta. Ja jestem ciekaw czy wreszcie ktoś z PLK zlituje się i w końcu zostaną wymienione na nowe te zdemolowane i wysprejowane wiaty peronowe np. na stacjach Mrozów czy Wrocław Nowy Dwór?
Rozpoczęła się budowa systemu łączności GSM-R od Legnicy do Wrocławia.
Zdjęcie strony 1 telegramu. Na pozostałych stronach kontenery OR mają zostać wybudowane w: Środzie Śląskiej, Miękini, Żurawińcu (pomiędzy Miękinią a Wrocławiem Leśnicą), we Wrocławiu Żernikach, Ziębicach Wrocławskich i Oławie. Terminy wszędzie takie same.
1.jpg
Plik ściągnięto 120 raz(y) 88.1 KB
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
23 mln zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami.
PKP Polskie Linie Kolejowe usprawnią międzynarodowy ruch kolejowy przez Nysę Łużycką. Nowy most Bielawa Dolna - Horka na dolnośląskim odcinku linii E30 zapewni dwa razy szybszy przejazd większej liczbie pociągów i możliwość transportu cięższych ładunków. Przeprawa współfinansowana ze środków UE kosztuje 23 mln zł.
Witam
Mam pytanie. Czy koś z Was zna nazwy testów psychologicznych stosowanych podczas badań psychotechnicznych ? Chodzi o kwadraty z charakterystycznymi ogonkami oraz o test, w którym cyfry z jednej strony kartki należy odnaleźć w tabeli na drugiej stronie kartki....
_________________ Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum