Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 32, 33, 34  Następny
Modernizacja E30 Wrocław - Legnica - Zgorzelec
Autor Wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 16-08-2013, 13:25    Odpowiedz z cytatem

PLK: Szybsze i cięższe pociągi na moście w Zgorzelcu

Rozpoczął się kolejny etap modernizacji kolejowego mostu na Nysie Łużyckiej w Zgorzelcu, jednego z najwyższych i najdłuższych mostów kolejowych w Polsce - informują PKP Polskie Linie Kolejowe. Przeprawa obsługuje ruch na międzynarodowej trasie z Niemiec do Polski.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/47253/plk_szybsze_i_ciezsze_pociagi_na_moscie_w_zgorzelcu.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 16-08-2013, 15:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
SKANSKA niczego nie mogła oddać na złom. Za to ta "głupia" PLK naraziła się "na straty" dokonując restauracji kozła oporowego.


Nie nadążam za twoją logiką. Czyli każdy pomnik techniki, odrestaurowany i wystawiony na widok publiczny jest stratą pieniędzy? No cóż, więc te wszystkie parowozy co stają w różnych reprezentatywnych miejscach... na złom z nimi!

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 16-08-2013, 15:15    Odpowiedz z cytatem

Mówcie co chcecie, ale ze wszystkich stacji zmodernizowanych na odcinku Wrocław - Legnica, stacja Wrocław Leśnica najładniej się prezentuje. Inną sprawą jest to, czy aż 3 perony w Leśnicy są potrzebne, ale SKANSKA wykonała dobrą robotę. I przynajmniej Leśnica zachowała swój klimat i historyczny wygląd. Bo pozostałe stacje zostały "odwalone" na tzw. "masówkę", perony jak chodniki, wiaty jak przystanki tramwajowe, zero jakiejś własnej tożsamości.

[ Dodano: 25-10-2013, 20:22 ]
Dzisiaj byłem świadkiem jak na przejeździe kolejowym we Wrocławiu-Leśnicy na drodze nr 94 dróżnik zamknął rogatki, w środku zostawiając samochód.
W Leśnicy często zdarza się, że kierowcy wjeżdżają na przejazd bez możliwości zjazdu (światła powodują, że stoi się w korku), ale czy mimo tego zachowanie dróżnika było prawidłowe? Po zamknięciu rogatek dróżnik zszedł z "budki" i podszedł do kierowcy mówiąc, "żeby przypadkiem nie cofał"! Dziwna sytuacja i bardzo niebezpieczna. Mam nadzieję, że to pojedynczy przypadek.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 04-02-2014, 14:59    Odpowiedz z cytatem

Most kolejowy między Zgorzelcem i Görlitz jest już otwarty.

Remont kolejowej przeprawy między Zgorzelcem a Görlitz pozwolił zwiększyć prędkość pociągów na trasie Wrocław - Drezno. Wreszcie mogą nim jeździć pociągi towarowe, a nie tylko lżejsze, pasażerskie.

Cały tekst: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,15396123,Most_kolejowy_miedzy_Zgorzelcem_i_Gorlitz_jest_juz.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2014, 11:13   

Już tak nie narzekajcie na stan techniczny linii. Kolejne nierówności w planie i profilu są usuwane, lada chwila wyjdzie nowy WOS a słynny spływ skarpy nasypu między Węglińcem a Zgorzelcem poprawiony. Jeździ się tam teraz 20 a nie 10 km/h. To samo na wschodnim dolnośląskim odcinku. Ograniczenie w Lipkach też zrobione, jeździ się 70 a nie 50 km/h.
Powrót do góry

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 05-02-2014, 12:06    Odpowiedz z cytatem

Poprawa z 10 na 20 to rzeczywiscie szał jak na polskie warunki Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2014, 16:34   

@mateuu
Szał szał ale to nie ja pracuję w PLK tylko kolega więc kolega jako pracownik sekcji drogowej wie jak na gruncie wygląda utrzymanie linii kolejowych w IZ Wrocław.
Powrót do góry

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 05-02-2014, 19:09    Odpowiedz z cytatem

@virakocha
To twój kolega nie wie gdzie pracuje czy to "przejęzyczenie z tą "sekcją drogową" ?
PLK "zabijają" procedury - przecież to jet skandal aby tak długo babrać się z takimi usterkami jak osunięcia pod Węglińcem czy Lipkami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-02-2014, 21:56   

Cytat:
PLK "zabijają" procedury - przecież to jet skandal aby tak długo babrać się z takimi usterkami jak osunięcia pod Węglińcem czy Lipkami.

Równie długo trwało babranie się z osunięciem w Kostrzynie Wielkopolskim na E20. Najpierw dali 20, potem podłubał trochę ulubiony ZRK DOM, zrobiło się 60 km/h i tak to trwało prawie pół roku zanim zerwali torowisko i położyli na nowo. I zamiast wymienić rozjazdy R=300 na R=500 to wstawili te same rozjazdy.
Natomiast osunięcie skarpy na linii Rogoźno - Bzowo Goraj trwa od 2007 nadal i jest jak wół 10 km/h.
Powrót do góry

rail_user Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Lis 2012

PostWysłany: 06-02-2014, 16:56    Odpowiedz z cytatem

Virakocha napisał/a:
Cytat:
PLK "zabijają" procedury - przecież to jet skandal aby tak długo babrać się z takimi usterkami jak osunięcia pod Węglińcem czy Lipkami.

Równie długo trwało babranie się z osunięciem w Kostrzynie Wielkopolskim na E20. Najpierw dali 20, potem podłubał trochę ulubiony ZRK DOM, zrobiło się 60 km/h i tak to trwało prawie pół roku zanim zerwali torowisko i położyli na nowo. I zamiast wymienić rozjazdy R=300 na R=500 to wstawili te same rozjazdy.


Trwało krócej niż np. Lipki. A co do zamiany rozjazdów to co z całą srk ?. Kasy nie było na tymczasowy posterunek przed Kostrzyniem aby nie było szlaku Podstolice - Kostrzyn a Ty rozjazdy chciałeś wymieniać przebudowując oprócz całej stacji "nawierzchniowo" również srk
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 06-02-2014, 23:06    Odpowiedz z cytatem

Jak zwykle modernizacja ogłaszana jest z wielkim hukiem, ale o bieżącym utrzymaniu linii to już mało kto pamięta. Ja jestem ciekaw czy wreszcie ktoś z PLK zlituje się i w końcu zostaną wymienione na nowe te zdemolowane i wysprejowane wiaty peronowe np. na stacjach Mrozów czy Wrocław Nowy Dwór?

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 21-09-2014, 15:02    Odpowiedz z cytatem

Rozpoczęła się budowa systemu łączności GSM-R od Legnicy do Wrocławia.
Zdjęcie strony 1 telegramu. Na pozostałych stronach kontenery OR mają zostać wybudowane w: Środzie Śląskiej, Miękini, Żurawińcu (pomiędzy Miękinią a Wrocławiem Leśnicą), we Wrocławiu Żernikach, Ziębicach Wrocławskich i Oławie. Terminy wszędzie takie same.

1.jpg
Plik ściągnięto 120 raz(y) 88.1 KB


_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 04-05-2015, 14:40    Odpowiedz z cytatem

23 mln zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami.

PKP Polskie Linie Kolejowe usprawnią międzynarodowy ruch kolejowy przez Nysę Łużycką. Nowy most Bielawa Dolna - Horka na dolnośląskim odcinku linii E30 zapewni dwa razy szybszy przejazd większej liczbie pociągów i możliwość transportu cięższych ładunków. Przeprawa współfinansowana ze środków UE kosztuje 23 mln zł.

Więcej:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/24179/23-mln-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-Polska-i-Niemcami.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 04-05-2015, 16:42    Odpowiedz z cytatem

I jak po niemieckej stronie Horka - Wieglinice. Modernizacja?

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

elCoyote Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Kwi 2008

PostWysłany: 07-05-2015, 14:23    Odpowiedz z cytatem

Witam
Mam pytanie. Czy koś z Was zna nazwy testów psychologicznych stosowanych podczas badań psychotechnicznych ? Chodzi o kwadraty z charakterystycznymi ogonkami oraz o test, w którym cyfry z jednej strony kartki należy odnaleźć w tabeli na drugiej stronie kartki....

_________________
Wczoraj do ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest twoje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 33 z 34 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 32, 33, 34  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl